No niin,ekat ajomaistiaiset fazerista on otettu,olkoonkin että on perus/aloittelijalle tarkoitettu malli,herraisä että voi laite liikahtaa!!
Äänetkin oli aika messeät.
Uskallanko tuota toista autoani lentokenttää pienemmällä alueella kokeillakaan....
Säätämistäkin pääsin harjoittelemaan,ekan tankin tyhjennyttyä ei meinannu startata millään,ei muuta kuin ruuvit varovasti kiinni ja auki sekä ala että yläruuvia 2,5 kierrosta niin alkoi toimimaan,kävi tehtaan asetuksilla tosi paksulla...alkoi liikkumaankin vielä paremmin,toki sinisen savun saattelemana edelleen.Tyhjäkäyntiäkin sai pienentää.
Nyt virisi uusia kysymyksiä,asiallisia vastauksia toivotaan...
1.ennen ajamaan lähtöä vaihdoin uuden(ja öljytyn)ilmansuodattimen,meni aika tukkoisen näköiseksi,kannattaako/voiko noita pestä,vai onko kertakäyttökamaa,eiväthän nuo nyt ihan kauheasti maksa?
2.aikani ajeltua,alkoi ohjaus hyytymään,eikö servo vaan tykkää viileästä kelistä,vai eikö se jaksa toimia jos vähän kakelia kertyy niveliin yms...?
vastarin akku on jo vaihdettu 6V malliin.
3.mikä servo olisi hinta/laatusuhteeltaan sellainen,mikä varmasti jaksaa toimia,mutta ei maksaisi kuitenkaa maltaita saati sitten mansikoita?
Pitäisi tuohon fusioniin hommata molemmat,ja fasuun ainakin ohjaukseen vissiin parempi.
Mutta summa summarum,kivaa oli vaikka eppuja lainaten"lumihanki kutsui"muutamaan otteeseen aika vauhdikkaastikin.
Ainut että pesu-urakka tulee olemaan melkoinen.
On tämä vaan hienoa.