Kirjoittaja Aihe: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit  (Luettu 1914099 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Vatanen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5280 : 01.07.09 - klo: 07.57 »
Traxxas Stampede VXL 2WD 1:10 RTR 320,00EUR, ton maksoin omastani.
Vatasen jalat ja omat kädet

Poissa mof

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5281 : 01.07.09 - klo: 08.20 »
Traxxas Stampede VXL 2WD 1:10 RTR 320,00EUR, ton maksoin omastani.

Missä muuten tuohon hintaan?

Poissa Vatanen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5282 : 01.07.09 - klo: 08.32 »
oli hobbypeoplessa, ei näköjään enää
Vatasen jalat ja omat kädet

Poissa Slugi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5283 : 01.07.09 - klo: 09.49 »
tuli eilen käytyä taas montulla. olipas paikat kuivaneet ja meno oli jo melko raskasta. kone kävi pirun kuumana koko reissun aikana. tein koriin reiän noparin yläpuolelle ja pistin sääskiverkon siihen kiinni.
katotaan ens kerralla helppaako. samalla jäykennin vielä takapäätä. sais olla jo 4wd auto pehmeälle hiakalle  :afro:

Ootko hommannut lapakumit? viimeksi rc-liikkeessä käytyäni nappasin heräteostoksena mukaan ja meni montulla ihan kuin normirenkailla kovemmalla pinnalla ja slippikytkin päästi yli kokoajan jonkin verran joten pitoa löytyi :grin: Melkeen pystysuoraa hiekkaseinämää kiipeää ylös. E-Maxxilla täytyy koittaa myös ensi kerralla kun menee, se varmaan menee hyvin jo vakio renkailla...
E-Maxx BL | | 2x Slash VXL | Slash 4x4 VXL | Stampede 4x4 | | 2x Axial SCX10 | Mini-Z AWD & MR-02 ASF | TL Micro DT | Futaba 4PKS | Sabe

Poissa Vatanen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5284 : 01.07.09 - klo: 09.52 »
tuli eilen käytyä taas montulla. olipas paikat kuivaneet ja meno oli jo melko raskasta. kone kävi pirun kuumana koko reissun aikana. tein koriin reiän noparin yläpuolelle ja pistin sääskiverkon siihen kiinni.
katotaan ens kerralla helppaako. samalla jäykennin vielä takapäätä. sais olla jo 4wd auto pehmeälle hiakalle  :afro:

Ootko hommannut lapakumit? viimeksi rc-liikkeessä käytyäni nappasin heräteostoksena mukaan ja meni montulla ihan kuin normirenkailla kovemmalla pinnalla ja slippikytkin päästi yli kokoajan jonkin verran joten pitoa löytyi :grin: Melkeen pystysuoraa hiekkaseinämää kiipeää ylös. E-Maxxilla täytyy koittaa myös ensi kerralla kun menee, se varmaan menee hyvin jo vakio renkailla...

eipä ole vielä lapakumeja va harkitsen jo niiden tilausta. nyt on badlandsit ees ja takana.
ainoa vain löytyykö 2.8" vanteelle?
2.2" löytyy kyllä.
ja mitä rustlerissa testattiin niin silloin kyllä alkaa puskemaan rajusti.
miten sun speden ajettavuus meni noilla lavoilla?
edit. eihä sulla oo q rusleri  :mrgreen:
no miten sen ajettavuus?
Vatasen jalat ja omat kädet

Poissa JL-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5285 : 01.07.09 - klo: 10.04 »
Ite ajelin talven lapakumeilla (2,2" SandPaw) ja puskeminenhan siinä tietty oli ongelma. Eli eturenkaiden ansiosta ei kääntynyt auto mielellään. Hiekalla ongelma on varmasti pienempi mutta joka tapauksessa varmasti tapahtuu puskemista.

Talliin laittamaan levennyspalikat kiinni-->
TRX Stampede VXL - Zippy & Turnigy 2S/3S Lipos - Acoms Technisport 2,4GHz - Max-EV Racing

Poissa Slugi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5286 : 01.07.09 - klo: 10.15 »

eipä ole vielä lapakumeja va harkitsen jo niiden tilausta. nyt on badlandsit ees ja takana.
ainoa vain löytyykö 2.8" vanteelle?
2.2" löytyy kyllä.
ja mitä rustlerissa testattiin niin silloin kyllä alkaa puskemaan rajusti.
miten sun speden ajettavuus meni noilla lavoilla?
edit. eihä sulla oo q rusleri  :mrgreen:
no miten sen ajettavuus?

Ei ollut kuin 2.2vanteelle :undecided: Otin niihin stten valkoiset alkuperäiset stampeden vanteet
Itsellä nykyään nimenomaan noista pelkkä rustleri ja stampede sille varaosina ja stampeden paikkaa pitää E-Maxx, se on sentään enemmän monsteri kuin stampede takavetoisena...

Itsellä kääntyi ainakin muistaakseni hyvin, diffissä löysää rasvaa ja takana vakio iskarit, edessä normaali urarenkaat ja isommat sekä jämäkämmät jouset...

Rustleri kääntyy liiankin hyvin pidottomalla alustalla, mutta tuolla hiekalla se meni lapakumein ihan kuin muuallakin hyväpitoisella alustalla
E-Maxx BL | | 2x Slash VXL | Slash 4x4 VXL | Stampede 4x4 | | 2x Axial SCX10 | Mini-Z AWD & MR-02 ASF | TL Micro DT | Futaba 4PKS | Sabe

Poissa Habaku

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5287 : 01.07.09 - klo: 10.57 »
2.8 vanteille löytyy imex merkkiset lapakumit. http://www.imexrc.com/servlet/the-265/IMEX-2.8-PADDLE-MED/Detail

Hong Nor x2 pro etruggy , KM X2

Poissa JL-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5288 : 01.07.09 - klo: 12.40 »
Noniin tulikin eteen muutama "ongelma" tuota levennystä tehdessä. Elikkä nuo shimmit mitkä ostin piti samantien porata isommaksi jotta tukivarsien kiinnitystapit menivät niiden läpi. Lisäksi caster blockien kiinnitysreikää piti porata jotta tappi meni läpi ja sai osat kiinni tukivarsiin. Nämä tehtyäni homma stoppasikin siihen että nuo ohjauslinkit ovatkin vakioita ohuemmat, eli eivät sovi noihin vakiokokoisiin linkkien päätyihin. Eli nyt sitten metsästämään liquidista vanhan mallin linkkien päätyjä. Pituus riitti juuri ja juuri noilla linkeillä kun vähän mallailin.

Kun joka nurkkaan laittaa etuvanteet, niin auto on hieman leveämpi etupäästä, ja mikäli laittaa taakse etuvanteet ja eteen takavanteet niin silloin taas takapää on hieman leveämpi. Takavanteiden ollessa edessä auto ei varmaankaan käänny paljon ennenkuin vanteet ottavat tukivarsiin kiinni. Näin ainakin itselläni tuntui menevän kun katselin nopsaan.

Habaku voisi muutoksen tehneenä vielä kertoa noista että onko sulla auto molemmista päistä ihan yhtä leveä, ja jouduitko castereita porailemaan?
TRX Stampede VXL - Zippy & Turnigy 2S/3S Lipos - Acoms Technisport 2,4GHz - Max-EV Racing

Poissa Slugi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5289 : 01.07.09 - klo: 13.12 »
Nytpä tulikin mieleen että itsekin joutusin poraamaan reikiä hieman että tapit menivät ilman pakottamista...

Ja tuosta leveysongelmasta pääsin laittamalla vakio harmaat etuhexit taakse ja prolinen vanteiden mukana tulleet kapeat hexit eteen(onnistuu varmaan myös vakio takahexejä hieman jollain ohentamalla... Joka tapauksessa noilla modeilla on leveys edessä ja takana aika samat :azn:

Edit: Ainiin vanhemman mallin etuvanteet ovat aika paksut joten mutteria ei saa taakse paikalleen ainakaan kunnolla pitkillä hexeillä ellei siitä vanteesta ota ulkoreunasta hieman pois että mutteri mahtuu syvemmälle(katso vakio takavanteesta mallia millainen upotus on) Noissa uudemmissa 2.8"vanteissa ei ole tuota ongelmaa eikä prolinen vanteissa
Upotuksia ei sitten kannata tehdä akkuporalla tavallisella poranterällä kun se haukkaa ja sitten sulla on aika iso reikä siinä vanteessa, itse tein upotukset dremelillä sellaisella jyrsintapilla, paras olisi tietenkin pylväsporakoneessa kunnon upottimella ja vanne kiinnitettynä poran pöytään
« Viimeksi muokattu: 01.07.09 - klo: 13.40 kirjoittanut Slugi »
E-Maxx BL | | 2x Slash VXL | Slash 4x4 VXL | Stampede 4x4 | | 2x Axial SCX10 | Mini-Z AWD & MR-02 ASF | TL Micro DT | Futaba 4PKS | Sabe

Poissa Fillarimies

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5290 : 02.07.09 - klo: 16.36 »
Käytiin kaverin kanssa ajamassa:

Painoin liikaa jarrua ilmassa ja auto sukelsi nokka edellä maahan; runko vääntyi.
No ruuvipenkissä suoristuu :azn:
Nparts
| Mini M-03 | Beam E4 advanced | E-starter | Walkera V120D03 | Meri-Lapin pienoisautolijat PJ |

Poissa EUGEN69

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5291 : 02.07.09 - klo: 17.54 »
Nyt tuli nuo 2,2" SandPaw:n lapakumit, mutta pitäisikö niihinkin laittaa foamit sisään kun ei paketin mukana tulleet?

Poissa Slugi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5292 : 02.07.09 - klo: 21.08 »
Nyt tuli nuo 2,2" SandPaw:n lapakumit, mutta pitäisikö niihinkin laittaa foamit sisään kun ei paketin mukana tulleet?
En ite ainakaan laittanu ja hyvin toimi ilmankin kun ne lavat jäykistävät rengasta ja eipä rustler/stampede niin paljon paina että menis kasaan
E-Maxx BL | | 2x Slash VXL | Slash 4x4 VXL | Stampede 4x4 | | 2x Axial SCX10 | Mini-Z AWD & MR-02 ASF | TL Micro DT | Futaba 4PKS | Sabe

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5293 : 03.07.09 - klo: 13.45 »
Vielä 3 kiloseen crt,5 "EP" tekeleeseen laitoin beadlock-vanteille kokeeksi ilman, ja hyältä on tuntunut!
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa Masse_19_11

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5294 : 06.07.09 - klo: 10.37 »
Kävin tosssa eilen ajamassa illalla ja huomasin ettei renkaat palaudu kunnolla keskelle saakka.  :shock: Vasemmalta kun kääntää takaisin keskelle, niin jää 1-2 senttiä vielä vasemmalle. Eli onko servo rikki vai saveri rikki/tullut väljäksi. Ja se on varma että etupää on ottanut osumaa jossain vaiheessa...
Rustler VXL | Hpi sprint 2 flux | Futaba 3pm 2.4ghz | 2S & 3s Lipo |

Poissa m@sse

  • Veteraani
    • Profiili
    • Max-EV
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5295 : 07.07.09 - klo: 18.23 »


Olkoon nyt rustler hetken :D Liquidista tuli uusi nopari (sidewinder), masher2k:t yms. Maalia, tarroja ja koritolppia kaipailee vielä.
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5296 : 09.07.09 - klo: 17.24 »
Eipä täälläkään paljon oltu kirjoiteltu. Saisin täältä voorumilta 2 7,4V 8000mah Lipoa, joiden purkuvirta on 12c, ilmeisesti sopiva? Ja tämä laturi: EDIT: Laturia en enää löydä.

EDIT: Pitäisi ostaa uusi takarengas, koska vanha on löysempi, mutta pitääkö toista takarengasta vaihtaa? Onko rengasliimoilla eroavaisuuksia, mitä suosittelisitte? Alustavasti laitoin Lipojen myyjälle yv:tä, ja osto osioon ilmoituksen 8a:lla lataavasta laturista, ja romppeista mitä pitää olla turvallisessa latailussa! Sittenhän sitä olisi siirrytty lipo aikaan!
« Viimeksi muokattu: 09.07.09 - klo: 18.48 kirjoittanut thorak »
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa partajeesus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5297 : 09.07.09 - klo: 20.58 »
kyllä nuo lipot jo riittää.
ei sitä toista takarengasta pakko vaihtaa ole jollei halua.
tosin samanlaisinä kannattaa pitää ihan jo pidon vuoksi.
minä olen ostanut liquidrc:stä zap-a-gap liima pullon.
on meinaan sitten jytyä tavaraa.

kerran koitin keittää drifti renkaita vanteista irti ja vanne meni soikioksi ennen kuin liima oli irronnut.
kaikki mitä tuolla olen liimannut on pysynyt.
Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5298 : 09.07.09 - klo: 22.00 »
Niin, mutta suomestan liiman kyllä nopeasti haluaisin. Pitänee harkita toistakin rengasta, katsotaan, ovatko mikä hintaisia.

Niin,  ja olisiko täällä suomessa, mitään 8a:lla lataavaa laturia, yhden löysin, olikohan RacingFactoryssä, mutta en löydä sitä enää, nimittäin jos sattuu, etten käytettynä löydä.

EDIT: Sopivathan akut nyt autoon, auto on nyt muuaalla, enkä pysty mittaamaan, mitat: 28mm x 45mm x 140mm
« Viimeksi muokattu: 09.07.09 - klo: 23.11 kirjoittanut thorak »
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa SepiMies

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5299 : 10.07.09 - klo: 17.08 »
No saahan noita latureita ihan suomesta, eriasia on sitte se, mitä ne maksaa. Tässä esim. yksi mahdollinen laite. Hintaa tosin melko reilusti. Tässä toinen vaihtoehto, mutta verkkovirtakäytössä saattaa latausteho tulla jo 8000mAh lipolla vastaan, mikä sitten hiukan hidastaa latausta. Molemmat varmaan ihan laatupelejä, itse harkitsen tuon halvemman hankintaa. Täältä voi myös katsella omiin kriteereihin sopivaa laturia.


Huomaa jos haluaa alusta loppuun paukuttaa 8A:n virralla, niin 2s lipolla tarvitaan lataustehoa vähintään ~67W. Jos taas pärjää pienemmilläkin virroilla, niin laturin valinta helpottuu ja hinta halpenee.
Tekno RC Team Driver
SCT410.3, EB48.3, NB48 2.0, Losi 22SCT 3.0

Poissa m@sse

  • Veteraani
    • Profiili
    • Max-EV
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5300 : 11.07.09 - klo: 23.23 »
No perskeles, parikolme akullista ezrunilla ehdin ajella kunnes diffi kosahti.. On se 3000kv/13T konekin aika tehokas 3S lipolla :) Diffiä on kyllä ennestään rääkätty mamballa ties kuinka monta kymmentä akullista.
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5301 : 12.07.09 - klo: 10.56 »
Laitampa vielä saman kyssärin tänne. Olen aikaisemmin miettinyt Yotongeja, ja ne antavat 100a jatkuvaa, ja nuo käytetyt antaisivat 96a. Elikkä onko muka suuri virranpurkumenetys VXL:älle?
Yotongeilla ajoaika ei juurikaan paljoa lisäne, ja tulisi maksamaan enemmän kuin nuo toiset. Tosin laturin saisi halvemmalla.
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5302 : 12.07.09 - klo: 11.00 »
Teräsrattain ja kosahti! Pari ehdotusta syihin.

Olisko ollu lukotettuna? Siis puolet pienempi hammaskosketus ku tavallisesti.
Siihen auttas tiivistesilikoni tms kumimaisesti joustava lukko.

Olisko ollu kuiva? Teräskin karkastuu hauraaksi hinkatessaan kuivana. Jopa perusmuovisia useammin tarttee ainakin valohoitoa, ellei rasvaakin (muovi on itsevoitelevaa).

Täytyy kehua vetareita jos teräs antautuu muovin läpi kuormittaen.
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa JL-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5303 : 12.07.09 - klo: 11.06 »
Teräsvetarit ;)
TRX Stampede VXL - Zippy & Turnigy 2S/3S Lipos - Acoms Technisport 2,4GHz - Max-EV Racing

Poissa JL-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5304 : 12.07.09 - klo: 11.08 »
Laitampa vielä saman kyssärin tänne. Olen aikaisemmin miettinyt Yotongeja, ja ne antavat 100a jatkuvaa, ja nuo käytetyt antaisivat 96a. Elikkä onko muka suuri virranpurkumenetys VXL:älle?
Yotongeilla ajoaika ei juurikaan paljoa lisäne, ja tulisi maksamaan enemmän kuin nuo toiset. Tosin laturin saisi halvemmalla.
Itellä antaa akku tuon 100A (5000mAh x 20C) ja hyvin on riittänyt eikä akku kuumene yhtään. Luulen että riittää tuo 96A myös koska ero on niin pieni.
TRX Stampede VXL - Zippy & Turnigy 2S/3S Lipos - Acoms Technisport 2,4GHz - Max-EV Racing

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5305 : 12.07.09 - klo: 11.12 »
Kysy itteltäs, kuinka paljon lähdöistäsi teet täyskaasulla!
Minä en 5 lipoa tuhonneena uskaltais noin rajatapaukseen lähteä!
Jos akku ei anna (lämpimällä kelilläkään) sitä mitä pyydetään, ne vähintään pullistuvat.
Pulliistunut akku ei koskaan palaa samanlaiseksi piikinanto-kyvyltään enää!
 Huonolla säkällä sait kokon!
(Ja tätä kokkoa ei palokunnankaan vesisuihku sammuta, kun lipo tuottaa palamishappensa muovistaan itte!)

Vertailuksi kylmästä: maxampsin 8000Ah lupaa 160A jatkuvaa/400A piikki, mutta 10 asteen pakkasessa pääs jäähtymään, ja 100A mambamax sai ne kerrasta pilalle!
Vaikka piti olla vähintään  95A pelivaraa jatkuvassa ja 280A pelivaraa piikinsiedossa.
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5306 : 12.07.09 - klo: 12.57 »
PRKL, kun on sekavaa! Mutta VXL3s ottaa 65a jatkuvaa, ainaskin mitä muista. Ja akku antaa 96a ja hetkellistä 120a, kun VXL3s ottaa taas 100a. Sekava selitys.

Minusta tuo 4c on aika pieni menetys. Mukavampi on myös pidemmälle mennä, kun  tietää, että akun ajoaika on pidempi.
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa m@sse

  • Veteraani
    • Profiili
    • Max-EV
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5307 : 12.07.09 - klo: 13.34 »
Teräsrattain ja kosahti! Pari ehdotusta syihin.

Olisko ollu lukotettuna? Siis puolet pienempi hammaskosketus ku tavallisesti.
Siihen auttas tiivistesilikoni tms kumimaisesti joustava lukko.

Olisko ollu kuiva? Teräskin karkastuu hauraaksi hinkatessaan kuivana. Jopa perusmuovisia useammin tarttee ainakin valohoitoa, ellei rasvaakin (muovi on itsevoitelevaa).

Täytyy kehua vetareita jos teräs antautuu muovin läpi kuormittaen.

Ei ole ollut lukotettuna, eikä kuiva ja vetareina ovat nämä: klik.

Eikä hajoaminen tapahtunut edes missään hypystätäyskaasulla-alas -tyylillä, hiekkakentällä olin pyörittelemässä.. Kilometrit tuli täyteen :)

Onneks oli varaosadiffi heti käsillä, pääsee heti takas baanalle
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

Poissa partajeesus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5308 : 12.07.09 - klo: 16.31 »
Kysy itteltäs, kuinka paljon lähdöistäsi teet täyskaasulla!
Minä en 5 lipoa tuhonneena uskaltais noin rajatapaukseen lähteä!

siis mihin rajatapaukseen?
eihän vxl ota lähellekkään 100A jatkuvaa.
minä ajelin koko viime talven 100A antavalla zippyllä ja hyvin toimi.
se on sitten oma moka jos päästää akun kylmenemään.

ja ne crap ampsin akut kannattaa jättää ihan omaan arvoonsa.
ovat jo jenkitkin tajunneet kuinka paskoja ne on ja siirtyneet kiina lipoihin vaikka vielä viime vuoden lopulla melkein kaikki väittivät että ei ne kiina lipot hyviä voi olla kun ovat niin halpoja.
Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

Poissa m@sse

  • Veteraani
    • Profiili
    • Max-EV
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5309 : 12.07.09 - klo: 17.45 »
En kanssa ymmärrä mitä rajatapausta tässä on, kun akut tarjoaa jatkuvaakin niin paljon kuin moottori ottaa täyskiihdytyksessä.. IMO siinä vaiheessa rajoille mennään kun moottorin piikkiteho ylittää akkujen jatkuvan antotehon.

Moottori (VXL): jatkuvaa 65A, piikkinä 100A.
Akut (esim. flightmax 5000mAh 20C): jatkuvaa 100A, piikkinä 150A.
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing