RC10.FI
Kilpailut => Tulokset => Aiheen aloitti: jarkko - 19.01.11 - klo: 16.19
-
ETS sarjan (touring) järjestäjät ryhtyvät järjestämään huhtikuusta alkaen myös sähkökrossikisoja
http://www.redrc.net/2011/01/euro-offroad-series-announced/#more-38726
Ensimmäinen EOS-kisa on huhtikuun alussa Ruotsissa sisätiloihin tehdyllä saviradalla.
-
Onko lähtijöitä? Jäi kalavelkoja ruottalaisille... :mrgreen:
-
Ainahan sitä intoo vois olla lähteä, riippuu vähän kustannuksista.
-
Tod.näk kisat Tomelillassa jossa kävin syksyllä avajaiskisoissa, hieno rata ja hyvin järjestetty kisa. Lennot otin itse Arlandassa vaihtaen Tre-Malmö (Sturup), josta joku 62km radalle, 52km Tomelillaan. Yöpyä voi joko Tomelillassa, PIENI kylä, tai ajella vähän etelään Ystadiin.
Auton vuokra oli halpa ainakin, 110€/to-su, hotelli todella basic Tomelillassa, mutta edullinen (Tomelilla Stora Hotellet). Jos lähden niin harkitsen kyllä Ystadin Saltsjöbadia, laadukas kylpylähotelli. Toinen tapa on lentää Köpikseen ja ottaa auto sieltä, ajoa enemmän mutta myös lentoja.
Radan sivut:
http://www.tmkraceway.se (http://www.tmkraceway.se)
Ja Pete, svedut muisti myös sinut.. :grin: ja Matin.
-
ehkä vähän tylsän näköinen rata...
-
Tuossa video syksyn nelkun A2-finaalista, Ronnefalk vs. Otto..
http://www.youtube.com/watch?v=FqrswV-FV8A (http://www.youtube.com/watch?v=FqrswV-FV8A)
Päivämäärä näyttää olevan 1.-3.4. joten itse en pääse, kelkkailemassa...
-
ehkä vähän tylsän näköinen rata...
hoho :mrgreen:
-
Tiedoksi, että jos Winter Jumpsien seuraava osakilpailu (Jyväskylässä) järjestetään Vapaa-ajan messujen yhteydessä, niin sen päivämäärä on myös 2.4.2011 tai 3.4.2011. Saamme lähitulevaisuudessa tästä tietoa lisää.
-
ehkä vähän tylsän näköinen rata...
Kukkiako kaipaisit lisää vai nätit verhot ikkunoihin :mrgreen:
-
Todella hieno rata.
Yksi hienoimmista mitä olen nähnyt...ehkä hienoin!
-
On kyllä perhanan asiallinen sisärata.
Joo okei... siinä mielessä varmaan tylsän näkönen ettei ole radan kokoon nähden kovinkaan paljon ihmeellisyyksiä hyppyreiden yms muodossa.
Vaika onhan tossa kumpua ja sitäsuntätä.
Todella asiallinen kyllä.
Tulee heti mieleen Neo kisat briteissä tuon profiilin suhteen.
Lisäys:
Mikäli kyseessä on tuo mattorata mikä on näköjään saviradan vieressä mistä löytyy videoita kanssa niin joo... Se on kyllä tylsä.
-
Taitaapi olla 1:18-rata se mattorata, ainakin nettisivujensa mukaan.
-
Joo kappas... Tarkemmin kun videota tolta mattoradalta katselee niin eihän ne ollukaan 1:10 autoja.
Tosin vähän on isoja 1:18 autoiks ainakin jos B18 assoon vertaa... mutta joo... ei näköjään kymppirata.
-
Se on tämän foorumin hienous että aina jos kertoo oman mielipiteensä, niin jollain on siihen jotain mussuttamista :wink: tylsä mikä tylsä. piste. ei tarvitse sen enempää selitellä.
-
Sources tell us that World Champion Ryan Cavalieri will be joining countryman Dustin Evans (winner of the celebrated Reedy Race) at the pilot Euro Offroad Series 'EOS' event in Sweden in just over two week's time. Unconfirmed sources say that Associated will be sending Cavalieri along with Peter Pinisch and Petit Race winner Paul Bradby to the race in Tomelilla. The drivers list for this pilot event is impressive, with the names mentioned above adding to the likes of Lee Martin, Marc Rheinard, Hupo Honigl, David Ronnefalk & Jorn Neumann all in attendance.
http://www.neobuggy.net/modules/news/article.php?storyid=9955 (http://www.neobuggy.net/modules/news/article.php?storyid=9955)
Aikas kovalta alkaa noitten kekkereiden osallistujalista vaikuttaa =)
-
Olikos suomalaisia osallistumassa?
-
http://eos.redrc.net/
4WD Buggy Overall Result
1.(2) Cavalieri Ryan (US) – Associated B44.1 – 2pts
2.(1) Evans Dustin (US) – Losi TLR XXX4 – 4
3.(3) Neumann Jörn (DE) – Durango DEX410 – 4
4.(4) Martin Lee (GB) – Tamiya TRF511 – 5
5.(7) Ronnefalk David (SE) – Kyosho Lazer ZX5 – 8
6.(10)Wilck Viktor (SE) – Tamiya TRF511 – 10
7.(8) Levin Oskar (SE) – Tamiya TRF511 – 11
8.(6) Rheinard Marc (DE) – Tamiya TRF511 – 12
9.(5) Ausfelt Otto (SE) – Tamiya TRF511 – 14
10.(9)Hönigl Hupo (AT) – Durango DEX410 – 16
Kova edustus Tamiyalla A-finaalissa. Vissiin sit MM-skapoissakin ajavat hihnalla.
-
Ompas kumma juttu, että eivät aja uusimmalla autolla. Ei oo hireen hyvää pr:ää uudelle mallille.
-
Ompas kumma juttu, että eivät aja uusimmalla autolla. Ei oo hireen hyvää pr:ää uudelle mallille.
Cactus Classicissakin ajoivat 511:llä.
-
Tamiyahan tekee rinnakkaismalleja, esimerkkinä tästä touringautot kardaanivetoinen TB Evo V ja hihnavetoinen TRF415/416. TRF511 lienee yhä tuotannossa, tuskin hallitsevan Euroopan mestaruusauton myyntiä lopetetaan. Tamiyan hihnavetoista nopeampaa autoa on vaikea tehdä, tarjolle on tullut myös vaihtoehto hihnakammoisille.
-
Ompas kumma juttu, että eivät aja uusimmalla autolla. Ei oo hireen hyvää pr:ää uudelle mallille.
Tässä Tamiya TRF502X tuotesivujen ensimmäiset rivit:
"The TRF502X Chassis Kit, which is designed to compete in top-level races is a shaft drive version of the TRF511."
Kuten Sami jo kirjoitti, Tamiya tekee rinnakkaismalleja. Eli voi vapaasti valita TRF511:n tai huoltovapaamman TRF502X:n. Tämä koskee myös tehdaskuskeja!
Hienoa nähdä 5 Tamiyaa A-finaalissa. Varsinkin 2 yksityskuskia kun A-finaali on muuten täynnä tehdaskuskeja.
-
Ompas kumma juttu, että eivät aja uusimmalla autolla. Ei oo hireen hyvää pr:ää uudelle mallille.
Tässä Tamiya TRF502X tuotesivujen ensimmäiset rivit:
"The TRF502X Chassis Kit, which is designed to compete in top-level races is a shaft drive version of the TRF511."
Kuten Sami jo kirjoitti, Tamiya tekee rinnakkaismalleja. Eli voi vapaasti valita TRF511:n tai huoltovapaamman TRF502X:n. Tämä koskee myös tehdaskuskeja!
Hienoa nähdä 5 Tamiyaa A-finaalissa. Varsinkin 2 yksityskuskia kun A-finaali on muuten täynnä tehdaskuskeja.
Näyttää melkopitkälle samanoloiselle, kuin B44.1. Moottorin kiinnitys on erilainen ja etuiskarintuki hepposemmin kiinni (iskarit etupuolella, Assossa takapuolella). Alumiiniä enemmän kuin Assossa, Assossa taas hiilikuitua enemmän.
Näppärännäkönen hiilikuituinen (iso plussa) laite.