Tervehdys.
Onkos teillä muilla ollut ongelmia vetoakseleiden kestävyyden kanssa?
Itsellä meni Mad Monkeystä jo toistamiseen vetoakseli poikki hexin tapin kohdalta. Ei edes kovin paha kylkitörmäys ollut, mutta niin vaan rengas lähti omille teilleen.
Renkaiden kiinnityksen olen muuten katsonut viimeisen päälle kuntoon; ei klappia, kuulalaakerit kunnossa, renkaat rullaa hienosti jne.
Laitoin nyt tilaukseen TeamC-mallin vetarit, pääsee sitten vähän vertailemaan kestoa.
Ansmann osien kestävyydessä on ollut muitakin ihmeellisyyksiä kuten iskarivarret mitä ymmärtääkseni menny liukuhihnalla kun taas TeamC versiot kestänyt tosi hyvin. Kait tuo Ansmannien halvempi hinta jostain syntyy.
Homma voi tietysti johtua siitäkin, että aloittelijat ostavat halvempia Ansmanneja, ja osia menee jo senkin takia enemmän.
TeamC taasen myydään kalliimmalla ja hypetetään Pro kisa vehkeenä, jolloin ostajakunta on jo vähän enemmän ajaneita ja harrastaneita, jolloin osia ei niinkään mene.
No joka tapauksessa molempia autoja käpistelleenä, en eroa muovi osissa ole nähnyt, tai tuntenut.
Myöskin on tullut nähtyä molempien vehkeiden kestävän, välillä aivan kamalaa pommitusta aloittelijoiden käsissä.
Viimeksi tosin Vaasan maastosarjan SM avauksessa, tuli nähtyä TeamC:n ja Ansmannin hajoilevan aivan samoista paikoista, ja aivan yhtä usein.......