DODIIN, nyt pääs testaamaan harjatonta plitzardia hangille ja voi moro ko hauska laitos :mrgreen:
Täälä Kuusamossa on kelit ollu nollan korvilla ja vetopyörät pysyy puhtaina melko pitkään. Itellä pakkas romua tonne ketjupuolelle ja aikansa ku pakkas sinne sellasen knöllin että rupes ropsiin matto yli. Ite en tossa näe mitään ongelmaa, ku ton tietää niin homma pelittää, taputele vaan välillä maton välit tyhjiksi.
Muutama fotgraaffi, on kyllä hieno olla täälä oikean talven keskellä.
Ajot oli nyt 1800 lipoilla (2s), välitykset tosa meikän modissa oli pakko pistää 27(muistaaksein)/87 ku muuten ei motti mahu tonne väliin. Kulkee makiaa vauhtia kyllä ja jaksaa vetää hyvin (9t ezruni koneena, kaikki säädöt minimissään). Pitää tehä toinen evoluutio kamppeesta niin että saa lyhyemmät välityset ja spurria ylemmäs, nyt on pohjassa sellanen ylimääränen uloke ku spurri tulee pohjasta läpi. Nuoskakelillä tarttuu helposti jumiin jos tekee sutimalla käännöksen.
Appiukko värkkäilee noiden 1:1 koneiden kanssa ja oli sen kans puhe että telasta vois harjoja harventaa niin toimis matto paremmin. Pitää kuutioida josko ilmaviilalla soittelis joka toisen harjan veke.