No niin,auto alkaa olla aika hyvällä mallilla,kestää kunnon kierroksia ja kulkee ihan kivastikkin.Tyhjäkäynti vaan edelleen tuottaa hankaluuksia,ei pysy käynnissä kuin korkeintaan 10s tyhjäkäynnillä,olen laittanut tyhjäkäynnin ruuvia niin että kaasarinluisti jää enempi auki mutta sitten alkaakin renkaat pyöriä villisti,kun taas pikkasen pienemmällä ei pysy käynnissä...eihän se menoa radalla haittaa mutta pitäshän sekin saada kohdilleen.
Eikös yleensä näissä kössin 1/8 rtr autoissa ole ns.1/10 mallin kytkin..? ..eli ei lapakytkin vaan se missä kierrejousi kiertää koko höskän(vespel kytkin?)...
Eli siis kuvan kaltainen alumiininen tai vastaava mutta materiaalina komposiitti.
Jos auto kerran sammuu tai heti tyhjäkäyntiä isontamalla alkaa pyörät pyörimään välittömästi, voisi yksi syy olla venynyt(eli liian löysä) kytkimen jousi jolloin kytkin tarraa kiinni liian alhaisilla kierroksilla.
Mutta jos autossa on esim. kolmipala kytkin tai auto on uusi niin tuskin kytkin on ongelma..