Kirjoittaja Aihe: Team Losi LST  (Luettu 149181 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #120 : 11.06.05 - klo: 01.14 »
Nyt RS yms. muut. Olisi vahvemmat hexit myynnissä monsteriin. Vilkaiskaa ilmoitus, jos on kiinnostusta. http://rc10.fi/viewtopic.php?t=12032
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #121 : 11.06.05 - klo: 02.06 »
Meni muuten hyvin sielä Ulvilan Savage racessa, mutta vastarinakku hyyty
kesken alkufinaalin joten rata-ajon tulos jäi 16. (18 osanottajasta), mutta
8. sija kuitenkin eli ei paha kun auton olin omistanu 6 päivää ja aivan vakio
lukuunottamatta Prolinen koria, eikä mikään hajonnu!!!

Todella hyvä "jokapaikan höylä" jos jotain pitäs toivoo niin
lisää kääntyvyyttä, mutta sekin taitaa parantua uusien renkaiden
myötä, vai mitä suosittelet Brutales?
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #122 : 12.06.05 - klo: 00.18 »
Kääntyvyys on monen tekijän summa. Renkaat vaikuttaa kyllä paljon, niissä alkuperäisissä ei ole paljoa sivuttaispitoa ja ne taittuu etupäässä alle mutkissa. Mutta kallistuksen vakaajien jäykkyyksillä, iskariöljyillä, jousilla ja pyöränkulmilla voipi myös pelata. Vaatii jonkun verran kokeilemista, mutta ainakin minulla on LST alkanut kulkea ihan kohtuu kivasti ja kääntymään myös mutkiin. Pitäs varmaan alkaa kerätä säätökarttoja eri radoille, niin saataisiin kaikki vähän pohjaa, kun alkaa etsimään niitä omia säätöjä.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa Flawa

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.mteamtech.com/forum
Team Losi LST
« Vastaus #123 : 12.06.05 - klo: 02.20 »
Itsekin sain tänään kiinni kallistuksenvakaajat ja uudet komposiittijarrupalat. Kyllä muuttui jarrut ainakin tunnokkaammiksi, mutta kun metsäpoluilla kävi pöllyttelemässä, niin ei osaa vielä oikein sanoa noista sway bareista.
Ootko muuten brutales käyttäny noita paksumpia vai ohuempia tankoja?
Itse päädyn näin aluksi ohuempiin, jotta saa vahän tuntumaa taas hommaan.

Pitääkö muuten muidenkin autot pientä "sirinää" kun työntää autoa eteenpäin sen ollessa pois päältä?
Tuntuu, kun joku lakru tms olisi parhaat päivänsä nähneet. Ääni tuntuu tulevan tuolta spurrien takaata tai lootasta.

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #124 : 12.06.05 - klo: 10.59 »
Ohuemmat vakaajat on minullakin kiinni. Ne pitää auton hyvin pystyssä ainakin ratakorkeuksissa ja kääntyvyys ihan hyvä. Vakaajia en käytä juurikaan muualla kuin radalla. Ne verottaa aika reippaasti pitoa maastossa...

Pieni sirinä kuuluu ainakin minulla spurrista, ne kun pyörii auton mukana sitä työnnettäessä.

Miten on, pitäsköhän jonkun väsätä setup sheet pohja, johon voisimme kerätä sopivia säätöjä?? Losilla ei ainakaan vielä ole LSTn pohjaa valmiina. Se tietty vaatii joitakin mittavälineitä, ja en tiedä, kuinka monella niitä on? Minullekin on vasta tulossa nuo pyöränkulmien mittausvälineet...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa Flawa

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.mteamtech.com/forum
Team Losi LST
« Vastaus #125 : 12.06.05 - klo: 17.52 »
Lainaus käyttäjältä: "brutales"

Miten on, pitäsköhän jonkun väsätä setup sheet pohja, johon voisimme kerätä sopivia säätöjä?? Losilla ei ainakaan vielä ole LSTn pohjaa valmiina. Se tietty vaatii joitakin mittavälineitä, ja en tiedä, kuinka monella niitä on? Minullekin on vasta tulossa nuo pyöränkulmien mittausvälineet...


No mulla olis kyllä oma domain hyvän linjan takana, www.lintuvaara.com tai www.persdyno.com ja www.howtodriveav*tunsubmarine.com ;). Sinne voisin hyvin tehdä jonkinlaisen sivun, johon voisi sitten kerätä noita tietoja kimpassa?

Poissa svart

  • JoeUa RC
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #126 : 15.06.05 - klo: 11.39 »
DO DIIN!
Nyt on sitten Lst tulossa mullekkin/pojalle Saksan maalta kun ei suomesta saanut. Hpi-Shopista 449.- ilman radioita + viri ym. hipoosia 250.-
Mitenkä tuolla kun elempänä oli puhetta vaihteiston suojista niin eikös siinä pitäisi tulla jo mukana semmoinen, vai eikö se ole tarpeeksi tiivis.
Mitä polttoainetta kandee tilata autoon ja vieläkö nykyisin pitää after runneja käyttää.  Meinaakohan toi "E-startter" tossa tuote luettelossa että startteri tulee mukana, vai pitääskö tilata jo valmiiksi ettei jää käynnistys siitä kiinni ja hehkuakaan  en varmaksi tiedä.
Tulppiakin aion tilata valmiiksi ihan suomesta joten mitä tulppia kannattaa tilailla pakkiin.
 :lol: Saksan kielestä ei oo kuin harmia :lol:
B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #127 : 15.06.05 - klo: 12.52 »
Lainaus käyttäjältä: "svart"
DO DIIN!
Nyt on sitten Lst tulossa mullekkin/pojalle Saksan maalta kun ei suomesta saanut. Hpi-Shopista 449.- ilman radioita + viri ym. hipoosia 250.-
Mitenkä tuolla kun elempänä oli puhetta vaihteiston suojista niin eikös siinä pitäisi tulla jo mukana semmoinen, vai eikö se ole tarpeeksi tiivis.
Mitä polttoainetta kandee tilata autoon ja vieläkö nykyisin pitää after runneja käyttää.  Meinaakohan toi "E-startter" tossa tuote luettelossa että startteri tulee mukana, vai pitääskö tilata jo valmiiksi ettei jää käynnistys siitä kiinni ja hehkuakaan  en varmaksi tiedä.
Tulppiakin aion tilata valmiiksi ihan suomesta joten mitä tulppia kannattaa tilailla pakkiin.
 :lol: Saksan kielestä ei oo kuin harmia :lol:


Hienoa!

Vaihteiston suoja on tarpeellinen, koska vakio ei ole tarpeeksi tiivis. Losin oma ei paljoa maksa, ja Sabessa pitäisi olla hyllyssä.

Itse ajan 16% maastossa ja 25% radalla. Säilytys öljyjä ei nyky polttoaineilla tarvitse, koska niissä on se mukana. Ainakin Morganin purkissa kielletään käyttämästä erillistä suojaöljyä.

Auton mukana tulee erittäin hyvä roto-startteri, mutta sille tarvitset laturin, ellet omista sellaista ennestään. Myöskään Graupnerin ohjainta varten tarvitset laturin, eli varaudu niihin, jotta pääset ajamaan. Ainakin JR-Hobbylta löytyy siihen sopiva laturi. Ainakaan minulla ei tullut noita latureita mukana.

Tulpat riippuu aika paljon polttoaineesta, millä ajat. Saben pojat osaa auttaa asiassa, kun kerrot heille millä polttoaineella ajat.

Ja tietty, hehkulaite valmiiksi latinkiin, niin hyvä tulee!
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #128 : 15.06.05 - klo: 23.08 »
Oon huomanu puhetta ohuista ja paksuista kallistuksenvakaajista,
onko se losin oma ohut vai onko niitä kahella eri osanumerolla???
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Flawa

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.mteamtech.com/forum
Team Losi LST
« Vastaus #129 : 16.06.05 - klo: 00.53 »
Lainaus käyttäjältä: "rs tuning"
Oon huomanu puhetta ohuista ja paksuista kallistuksenvakaajista,
onko se losin oma ohut vai onko niitä kahella eri osanumerolla???


Losin omassa tuleepi mukana ohuemmat ja paksummat tangot.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #130 : 16.06.05 - klo: 00.57 »
Lainaus käyttäjältä: "Flawa"
Lainaus käyttäjältä: "rs tuning"
Oon huomanu puhetta ohuista ja paksuista kallistuksenvakaajista,
onko se losin oma ohut vai onko niitä kahella eri osanumerolla???


Losin omassa tuleepi mukana ohuemmat ja paksummat tangot.

No sehän on hieno homma :shock: Kyllä parhaalla on mukava harrastaa :mrgreen:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa svart

  • JoeUa RC
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #131 : 16.06.05 - klo: 09.32 »
sormet syyhyää jo.
B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #132 : 16.06.05 - klo: 10.26 »
Lainaus käyttäjältä: "svart"
sormet syyhyää jo.

Mulla syyhyää kokoajan, vaikka omistankin jo LSTn,
ku sillä pitäs päästä kokoajan ajeleen :mrgreen:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #133 : 16.06.05 - klo: 11.16 »
Oli puhetta, että laitetaan alustan Seutuppeja palstalle. Tässä omani nykyiset säädöt, jotka on tehty Imatran M8-radalle. Niihin voipi tulla muutoksia uusien renkaiden myötä, mutta kuitenkin.

Renkaat: Pro-Line BowTie Maxx
Maavara: E 35mm   T 45mm
Camber: E -2 ast   T -0,5 ast.
Caster: Vakio
Aurauskulmat:  E 4 mm.   T 5 mm.
Iskunvaimentajat: Vaimennuslevyt vakiot
Öljy: E WT40,   T WT50
Diffi:  E WT30000   T  WT60000
Kallistuksenvakaajat: ohuemmat
Jouset: 5 lb (kirkkaat)


Näillä se kääntyi aika mukavasti, jarrutuspito hyvä, mutta kori rullaa liikaa pituussuunnassa. Jouhtuu liian pehmeistä jousista.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #134 : 16.06.05 - klo: 11.53 »
Eikös noi 5lb jouset oo yhtäkuin vakiot?
4lb , 6lb ja 7lb on lisävarusteita.

Mitenkä ne diffit täytetään kun sinne laittaa öljyt?
Pitääkö ne kaikki alkuperäset rasvat saada pois?
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa svart

  • JoeUa RC
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #135 : 16.06.05 - klo: 12.05 »
itse olen poistanut entisistä ne mitkä hyvin lähtee ja loput on saanut jäädä sinne joukkoon. Ei aivan täyteen kannata laitaa vaan pitää jäädä myös ilma tilaa oljyille, muuten tursuaa joka välistä öljyä pihalle ajossa.
B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #136 : 16.06.05 - klo: 15.49 »
Lainaus käyttäjältä: "rs tuning"
Eikös noi 5lb jouset oo yhtäkuin vakiot?
4lb , 6lb ja 7lb on lisävarusteita.

Mitenkä ne diffit täytetään kun sinne laittaa öljyt?
Pitääkö ne kaikki alkuperäset rasvat saada pois?


Jeps, vakiot on, siksi laitoin sen värin, jotta ne voisi tunnistaa.

Itse täytän diffit noin 80% tilavuudesta, silloin kun siellä on rattaat sisällä. Kun sen kannen laittaa paikoilleen, niin pitäisi olla melko täynnä.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #137 : 16.06.05 - klo: 18.47 »
Lainaus käyttäjältä: "brutales"
Itse täytän diffit noin 80% tilavuudesta, silloin kun siellä on rattaat sisällä. Kun sen kannen laittaa paikoilleen, niin pitäisi olla melko täynnä.

Eli onko niissä joku täyttöreikä vai???
Luulin että on vaan "lohkot" eli en tienny
millä sais yli puolilleen... (en oo edes irrottanu vielä)
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #138 : 16.06.05 - klo: 23.25 »
Heps, ne ei tule siihen diffikoteloon varsinaisesti, vaan kun purat sen sisällä olevan tasauspyörästön kotelon, missä on ne neljä pikkuratasta. Sinne se diffiöljy, jos aikoo saada lukitusta aikaiseksi. Sinne diffikoppaan rasvaa tai öljyä, itselläni molempia.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #139 : 16.06.05 - klo: 23.57 »
Lainaus käyttäjältä: "brutales"
jos aikoo saada lukitusta aikaiseksi. Sinne diffikoppaan rasvaa tai öljyä, itselläni molempia.

Eli alkuperästä rasvaa ei oo pakko poistaa?
Arvelinkin että sielä kansien sisällä on vielä
jotain ku kattelin noita varaosia ja seassa
on yks vanha diffi paloina...
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #140 : 17.06.05 - klo: 00.11 »
Putsaa aina diffi kunnolla ennenkuin laitat uutta öljyä sisään. Varsinkin jos on ollut rasvaa niin mahdollisimman hyvä puhdistus. Jos vaihtaa diffiöljyn esim 3000 -> 5000 niin mielestäni riittää kohtuu tarkka putsaus paperilla.

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #141 : 17.06.05 - klo: 09.08 »
Näin on. hyvä ja tarkka vanhan rasvan puhdistus on tärkeää siksi, että eri rasvojen ja öljyjen sekoittaminen on tarkkaa puuhaa. Jotta rasvoja voisi sekoittaa keskenään, olisi tiedettävä perusöljyn, lisäaineiden ja saentimien tyypit. Eri tyyppiset saentimet esimerkiksi voivat reagoida keskenään, ja aiheuttaa yllättäviä muutoksia voiteluaineen koostumuksessa. Sen sijaan esimn. saman valmistajan, ja todennäköisesti yleisestikin silikoniöljyjen kanssa, voi sekoitella vapaasti keskenään, jos haluaa sellaisen jäykkyyden, mitä itsellä ei valmiiksi purkeissa ole.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #142 : 26.06.05 - klo: 23.56 »
Lainaus käyttäjältä: "brutales"

Öljy: E WT40,   T WT50
Diffi:  E WT30000   T  WT60000
Kallistuksenvakaajat: ohuemmat
Jouset: 5 lb (kirkkaat)

Näillä se kääntyi aika mukavasti, jarrutuspito hyvä,
mutta kori rullaa liikaa pituussuunnassa. Jouhtuu liian
pehmeistä jousista.

Mä oon tilaamassa just osia ja ajattelin jousiakin hommata,
mitä luulet riittäiskö ne mustat (6lb) jäykkyydeltään ja
laittaisko sellaset vaan taakse vai koko kierros?

Entä öljyjäykkyydet näillä 6lb jousilla?
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #143 : 27.06.05 - klo: 00.21 »
Enpä osaa sanoa tuohon vielä mitään. Minun jousisetit on vieläkin matkalla, mutta minulle tulee 7 ja 8,5 lbs, molempia neljä...
Myös moottorin vaihtoa olen miettinyt, jos jättäisi tuon Dynamiten moottorin varamoottoriksi, vaikka hyvinhän se on toiminut. Olen kysellyt tarjouksia RB .28 ja Novarossi N528XRS moottoreista tehopilleineen. Sitten lienee pitäisi hommata säädettävä kytkin moottorin jatkoksi.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #144 : 27.06.05 - klo: 00.36 »
Minkäs merkkisiä noi on?
eikös ne keltaset oo 7.4lb
(niitäki saisin sieltä mistä tilaan)
mulle tulee ainaki pari mustia 6lb
ehkä koko sarja...

mutta mistäs 8.5 saa? ja saako sitä niillä edes
matalaksi enää, luulis et on jo liianki tönkkö
sitte (tyyliin kyosho mad force tms :lol: )???
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #145 : 27.06.05 - klo: 19.30 »
Nyppäsin just alkuperäsestä tankista ryyppynapin kaikkine hiluineen
pois koska se ei oikeen toiminu ja ala tiiviste ei tykänny mun puhdistus-
spraysta :? ja ajattelin koittaa laittaa ruuvin tiivisteineen yläpään
reikään ja koittaa ryypyttämistä korkilla, koska mun XXX-NT:ssä
on samanlainen korkki (kumma juttu :wink: ) siinä ei oo erillistä
ryyppyä mutta korkki hoitaa asian tosihyvin, eli muutaman kerran
ku nostelee korkkia niin löpö menee kaasarille! 8)
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #146 : 27.06.05 - klo: 20.51 »
Sori, kirjoitin jousien jäykkyden väärin, ei 8,5 lbs vaan 8,2 lbs. Valmistaja on New Era. Ainakin äkkiseltään louset tuntui hyviltä, auton sai vieläkin liiankin matalaksi. Syy jäykkiin jousiin on crossiradan hyppyrit. Pehmeämmillä jousilla ei voi jäykistää iskareita tarpeeksi ja hyppyriin tultaessa auton jousitus painuu liikaa ja "loiventaa" hyppyriä. Se taas aiheuttaa, että jotkut tupla ja triplahyppyrit menee vaikeaksi. Imatran vallihautahyppyri oli aika tuurista kiinni pehmeillä jousilla, mutta huomenna olisi tarkoitus mennä testaamaan näitä uusia osia radalle. Jäähdytetyt titaanilevyt ja Losin HiPerf palat tuntui myös todella hyviltä.

Etuiskareihin laitoin WT60 ja takaiskareihin WT70 öljyä...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #147 : 27.06.05 - klo: 21.21 »
jep eli siis munki kannattais tilata ne 7.4lb keltaset vai?
kuinkas ne käyttäytyy trialissa ja ilman vakaajia?
Mun oma on kuitenki jokapaikanhöylänä enkä ajatellu
vaihdella ku renkaita ja vakaajat irti ja takas välillä.

Eikö eteen olis hiukan löysemmät paremmat?
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #148 : 27.06.05 - klo: 21.42 »
Huomenna tiedän paremmin. Trialiin nuo tuskin kovin hyvin käy, varmaankin liian kovat, mutta tietty jos siirtää iskarit sisempiin kiinnityspisteisiin, niin voisi toimiakin, mutta parempi jos vaihtaa jouset, tai hankkii trialia varten toiset iskarit. Mutta minulle on tulossa myös ne Losin 7 lbs. jouset, laitan ne sitten eteen, jos nämä on liian jäykät, mutta sehän on aivan radasta riippuva asia ja radan kunnosta.

Olen taas naputtelemassa Killer hobbiesiin tilausta. Tänään tuli edellinnen ja yksi lähetys on Hong Kongista tulossa...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #149 : 27.06.05 - klo: 21.47 »
Joo mullekin on tulossa jenkeistä...
Sabelta eivät edes viittineet mailiin
vastata niin minkäs teet :?
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars