151
Vapaa keskustelu / Vs: Mitä Juot Nyt
« : 26.11.11 - klo: 19.29 »
Ruskeetavettä!
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Tilailin Ebayn ihmeellisestä maailmasta uudet iskarit jousineen Rallyyn.
Aattelin ne modata "kovempaan" ajoon, eli juuri rajoittamalla lisää tuota ulosjoustoa.
Eipä maksanneet hirveitä ja on helpompi/nopeampi paikan päällä vaihella paikalleen kun alkaa sorvailee niitä mitkä on paikassa :)
Jos rajoitat sitä ulosjoustoa lisää niin kannattaa varmaan myös vaihtaa kovemmat jouset ja paksummat iskariöljyt....
Vaikea selittää, mutta koittakaa ja todetkaa että auto menee aika tonttii :)
Perustuu siihen että iskarit ovat eri kokosia, eri päistä. Ja alusta pitää "pakottaa" alemmaksi jotta paksumpi pää sopii rockereihin hyvin.
Tietysti kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa:
Eipä tuo varmaan mikään 1st. ratkasu ole jos kunnolla haluaa, mutta tulipa todettua että noinkin sen auton saa tonttii :)
BTW Mahtaakohan olla menossa diffi p*skaks, kun esim. kiihdytyksessä kuuluu välillä napsahdus? Ei tasaisin väliajoin, mutta vaikkapa liikkeelle lähdössä.
Katsoin omasta revostani ja onhan se totta että iskarin kääntäminen vaikuttaa, tosin ei suoraan ajokorkeuteen vaan ulosjouston pituuteen. Ja se miten se rajoittaa on se että iskarikorkki ottaa rockeriin kiinni, eli mitä luultavammin se rikkoisi korkin jos sillä ajaisi niin. Käsittääkseni Rallyssa on ulosjouston rajoitin, mutta se on pieni pala joka on sijoitettu iskarin sisälle.
Kalle, me tykättiin näistä pinkillä drifting radalla Tiksissä
Sabe toimitti pari lipoa lisää ja tarkoitus olis lauantaina mennä Tikkurilaan. Neljällä akulla ajanee jo tovin. Samalla RTR radio vaihtui Spektrumin e-malliin. Itse ainakin pikaisella kokeilulla tykkäsin huomattavasti enemmän. Saas nähdä miten junnu.
Jos joku haluu ostaa multa pois ton nimh RTR nimh akun, niin laittaa YV tai tulee nykäsee lauantai ip hihasta radalla.
Vakioilla menny vielä. Kun sisälle päästään niin täytyy vähän kokeilla.
Mitenhän tuo liikahtais foameilla matolla?
No itsellä on kuviolliset traxxaksen BFGoodrich rallikopiot, jotka ovat aika kovaa seosta mutta sopinee, saa nähdä
Hieno on rallyauto! Mitä liimaa/tiivistemassaa olet käyttänyt, j aonko ledit ihen suoraan vaan ledeinä vai jossain pitimessä?
Kehtaatko laittaa kuvat myös korin sisäpuolelta ja kertoilla oliko valmis ledisarja (mikä/mistä) vai kuinka askarreltu?
Nyt kun tuonne Tikkurilaan on tulossa PKSRCA sisärata täytyy varmaan harkita itsellekin tällaista niin päästään ajaa rallia pojan kanssa pikkuradalla. Sinne voi duunaa jonku pienen hyndänkin Gymkhana tyyliin. Oliks muita jotka ovat ajatelleet ajaa rallia talvella sisäradalla?
Teitkö vaihdelodjuun muutoksia? Omaani sain tehdä aika paljon modailuja että alkoi kestämään. Nyt kun se on lukittu kiinteesti kakkoselle ja puolet rattaista ja muista hiluista heitetty mäkeen on alkanut pelittämään. Löytyy jarrut ja pakki suoraan laatikosta, joten orggisjarrut ja pakkiservo sai lähteä.
Nyt on kakkonen lukittu pysyvästi päälle ja tietty pakki ym. tulee kuvioihin sen myötä, eikun kokeilee :)
3 spurrii sulanu, ei kestä voimaa ja aavikkovälejä, nyt on metallista tilalla. Vloppun testailee :)
Mitkäs välit sulla on kun spurri tollain sulaa. Tuossa mun laitteessa (Revo 5308/HK150A/novak 6.5) on ollu 38/12 välit eli aika tihee mut riittää sinne 65km/h nopeuteen, mikä on aika jees. Eikä ole ollu mitään ongelmaa keston suhteen. Saahan tuon sähköillä menemään helposti yli sata mut onko se sitten enää hauskaa? Sitten voi olla khyl rattaatkin kovilla...
Teitkö vaihdelodjuun muutoksia? Omaani sain tehdä aika paljon modailuja että alkoi kestämään. Nyt kun se on lukittu kiinteesti kakkoselle ja puolet rattaista ja muista hiluista heitetty mäkeen on alkanut pelittämään. Löytyy jarrut ja pakki suoraan laatikosta, joten orggisjarrut ja pakkiservo sai lähteä.
Nyt on kakkonen lukittu pysyvästi päälle ja tietty pakki ym. tulee kuvioihin sen myötä, eikun kokeilee :)
Olen ostamassa ensimmäistä polttista (traxxas revo 3.3). Kannattaisiko ennemmin ostaa 3-4 vuotta vanha auto jossa on reilun vuoden vanha, vajaa kaksi gallonaa ajettu O.S 3.5 moottori ja jotain kilpaosia vaihdettu + välityksiä ja joitain varaosia tulee mukaan. Kuvissa auto oli todella likainen ja rällätyn näköinen.
Toinen vaihtoehto on kaksi vuotta vanha, todella hyvässä kunnossa ja puhtaan näköinen kuvista päätellen. Alkuperäinen moottori jolla ajettu noin gallona. Mukaan joitain varaosia.
Molemmat autot ovat suunnilleen samanhintaisia. Kannattaako siis ostaa vähän uudempi ja puhtaampana pidetty auto vai vanhempi johon on vaihdettu moottori ja parempia kilpa osia?
Se uudempi (2v vanha) auto on mallia 5308... Eikös se oo vanha malli? Onko se oleellisesti huonompi verratttuna 5309 malliin? Mikähän malli se 3-4 vuotta vanha revo voisi olla? myyjä sanoi että se on se malli mistä löytyy pakki, mutta molemmissa on kuitenkin vanhan mallin ohjain 27mhz.
Auttakaa kokeneet, pliis!
Teitkö vaihdelodjuun muutoksia? Omaani sain tehdä aika paljon modailuja että alkoi kestämään. Nyt kun se on lukittu kiinteesti kakkoselle ja puolet rattaista ja muista hiluista heitetty mäkeen on alkanut pelittämään. Löytyy jarrut ja pakki suoraan laatikosta, joten orggisjarrut ja pakkiservo sai lähteä.
Onkos Revoon muuten jotain Metal gear settejä? Eikös ne vahvistais aika paljon sitä vaihde lodjuu?
Liquidissa olisi Robinson Racingin setti. On vaan senverran hintaa että taitaa sinne myös jäädä.
Alumiiniset ulommat ja sisemmät dihvi kotelot vaan Onkos Revoon muuten jotain Metal gear settejä? Eikös ne vahvistais aika paljon sitä vaihde lodjuu?
Teitkö vaihdelodjuun muutoksia? Omaani sain tehdä aika paljon modailuja että alkoi kestämään. Nyt kun se on lukittu kiinteesti kakkoselle ja puolet rattaista ja muista hiluista heitetty mäkeen on alkanut pelittämään. Löytyy jarrut ja pakki suoraan laatikosta, joten orggisjarrut ja pakkiservo sai lähteä.