No sehän sanoo että sillä on RR.
Mun mielestä ensisijaisesti tärkeintä on laittaa tehari, filtteri ja kytkin heti alkuunsa. Väljällä vakio 26-kuutioisellakin pärjää silloin, jopa minä pärjäsin.
Kisakytkin on puolet kevyempi kuin vakio, kytkeytymiskohta on säädettävissä ja lisäksi se ottaa kiinni tasaisesti eli kone pyörii tasapainossa ja alakerta kestää paremmin.
Sitten kun kone vetelee viimeisiä ja tulee remppa eteen niin laittaa kampuran ja pytyn uusiksi siinä vaiheessa.
Budjettikuski laittaa tämän pytyn:
http://www.davesmotors.com/store/product1923.htmlLaitoin elämän risaiseksi ja ostin kaksi tuollaista.
Asvaltilla tavataan, alusta ja renkaat on jo laitettu. Koska bensa-autoa ei kukaan halunnut "ostaa" niin näillä mennään.