Samaa ideaa joskus pohtineena, rattihan nyt helppo tapaus on..
Mutta polkimissa se hankaluus onkin, että kuinka kaksi erillistä poljinta saa yhden potikan taakse.
Teoriassa systeemi voisi onnistua kahdella potikalla niin, että potikat arvoltaan puolet alkuperäisestä. Kaasua polkiessa toisen potikan resistanssi menee suuntaan X, ja jarrulla suuntaan Y. Potikat (sähköisesti) kytketty sarjaan sillä tavalla että jos kumpikin poljin ylhäällä, poljetaan saman verran tai pohjaan, potikoiden yhteis resistanssi vastaa neutraaliasentoa eli "vapaata". Näin polkimet toimivat yhdellä kanavalla ja sähköautollakin.
Hankala selittää, mutta äkkiä ajatellen voisi toimia noin, mutta toteutuksessa varmasti edelleen haasteita.
Edit. Potikoissa puhun siis potikoiden resistansseissa "hyötyalueista", jos kukaan ymmärtää mitä yritän selventää
ps. Ja omassa toteutuksessa olisi autossa minikamera josta langattomasti kuva sisälle laajakuvatöllöön