0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Mitenkäs sait sen muotoiltua hiukan spoilerin näköseks??
Onkohan noi takasiivet enemmän krossareissa ulkonäköjuttu, vai onko niistä mainittavaa hyötyä?
Itse ajoin keittämättömällä Prolinen siivellä jota voi kyllä kehua, erinomainen kestävyys.
Siinä on täytynyt olla murtuma aiemmilta keikoilta joka ei vaan näkynyt ilman huolellista tarkastelua? Nyt sitten breikkas lopullisesti. Ehkä olet aiemmin jysäyttänyt jonnekin ja kovaa.kaksi ja puoli autoa.. ostit siis uuden varaosa auton? vai jopa kaksi? :shock: :shock: Mulla on vaan yksi auto doh
Niin näinhän se on, siipeä ostaessa voi oikealla päätöksellä välttää keittämiset, GS:n CL-1 siipi on myös keittämättä erinomainen siipi kestävyydeltään. GS:n siipeä saa vielä monissa eri väreissä ja ilman reikiä joten sopii autoon kuin autoon.