Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - rmakez

Sivuja: [1] 2
1
Kyosho / Vs: MotoGP hanging on racer
« : 20.12.20 - klo: 19.51 »
Muutama vuosi sitten hommasin ebaystä tällaisen originaalin, kuski on kiinteä joten ajoittuu jonnekin vuoteen -88 suunnilleen. Ainakin sen ikäisestä kuvastosta tuo löytyy. Mukana oli alkuperäinen laatikko, futaba attack-r tikkuradio ja munakello laturi, voinee sanoa jo vintageksi...  :grin:
Kerran olen ajanut, mutta asfaltti oli huono ja akku aika hengetön, pitäisi varmaan tämän viestiketjun innoittamana testailla tätäkin enemmän.
Akkuhan on se suurin ongelma, joku lipo tietysti, mutta sitten pitäisi vaihtaa tekniikka uudempaan. Tosin eipä tuo harjaton setti näyttänyt paljon maksavan. Muutenkin voisi purkaa osiin, laakeroida yms. Laukaassahan on oikea asfalttiratakin, varmaan siellä olisi hauska käydä ajamassa.

2
Kyosho / Vs: inferno ve/mp9e
« : 20.08.18 - klo: 10.20 »
Hiukan erikoinen ratkaisu, vanhassa akku selvästi edempänä, vaikka mainostekstin mukaan ratkaisulla haettu painopistettä eteenpäin. Nyt akku takana ja nopari aivan edessä ja moottori keskellä, onko muka painopiste edempänä??!! Toinen erikoisuus tuo moottoripukki, erillinen osa irrallaan päärattaasta, pohjalevyssä kiinni, miten tuo on muka tukevampi kuin vanha??!! No, on kai sitä insinöörit miettinyt ja hyvä että uutta kehitetään. Mutta kori on susiruma, miksi tuollaisia kantikkaita hirvityksiä alkuperäiset korit?

3
RC-kerhot ja -radat / Vs: Oma rata "takapihalle"
« : 29.09.14 - klo: 23.10 »
JV78, kone on 12MXT

Hyviä kommentteja, kiitos niistä.
Tuo maasto on tolkuttoman kivistä, joten koko pohjan tasaaminen olisi ollut työlästä, tai sitten täytemaata olisi pitänyt olla paljon, mutta kyllä se nyt suunnilleen on tasainen, että profiilin muuttaminen onnistuu.
Maa itsessään viettää tuonne tuplien suuntaan, ja näyttäisi olevan kohtuu hyvin vettä läpäisevää. Toki laittelen putkia tarvittaviin kohtiin.
Päivitellään vielä lisää kun saa taas jotain aikaiseksi...

4
RC-kerhot ja -radat / Vs: Oma rata "takapihalle"
« : 28.09.14 - klo: 17.29 »
Eipä hirveästi ole kommenttia herunut, mutta ei se mitään, rataa on tehty sikäli kuin aikaa on ollut, ja tässä vähän kuvia missä mennään. Perusmuodot on tehty kaivetusta pintamaasta sekä hiekasta, savea on ajettu tontille n. 10 autokuormaa joten eiköhän siitä pinta saada tehtyä. Tärykin tuli hommattua niin saa ajettua pinnan tiiviiksi. Muoto ja profiili on hatusta vedetty, ja aika paljon toki paikka luonnollisesti vaikuttaa asiaan.
Ajamaan ei varmaan enää tänä syksynä ehdi.


Lähtötilanne


Kaksi tuplahyppyriä valmistumassa, kuva suunnilleen siitä mistä ajetaan.


Tuplat ja pienet patit edessä.


Luonnonkivihyppyri, taustalla olevasta kivikasasta tulee pöytähyppyri.


Oikeassa laidassa "pääsuora" joka tulee tuon pöytähyppyrin jälkeen, takamutka jonka jälkeen tuplahyppyrit.

5
Radiolaitteet / Vs: SANWA MT-4
« : 21.05.14 - klo: 08.31 »
Nyt on tätä räplätty ja erikoinen ongelma: 4ws miksaus päällä toimii hienosti, miksaus off, niin ei pystykään ohjaamaan takapyöriä manuaalisesti. Välillä on mukava kun radio hoitaa takapyöriä,  mutta tarkassa paikassa on pakollista kääntää pyöriä itse. Tämä ei sitten tällä radiolla onnistu, vai enkö taas ymmärrä jotain? Vanhalla 3pks futaballa pelasi juuri kuten pitää, niin miten voi olla ettei tässä onnistu? Sinällään ei suuri ongelma ajetaan manuaalisestu sitten, mutta vähän ottaa aivoon!

6
RC-kerhot ja -radat / Oma rata "takapihalle"
« : 12.05.14 - klo: 22.35 »
On jo jonkin aikaa ollut mielessä jos tekaisisi oman radan 1/8 crossille. Nyt kun metsänhoitoyhdistys hoiti hiukan puita pois, ja oma kaivuri löytyy niin rupesin tuumasta toimeen.
Raapaisin kannot pois ja seuraavaksi humuksen kuorinta jolloin saa vähän pinnanmuotoja esiin.
Nyt kaivattaisiin hiukan vinkkejä mitä hyvässä radassa pitää ehdottomasti olla, ja mitä ei saa olla missään nimessä.
Mitään ifmar luokituksen täyttävää nyt ei olla tekemässä, mutta sanotaan vaikka niin että riittävän lähellä että on järkevää ajella patterikasilla.
Alue on hiukkasen kolmion muotoinen jonka terävä kärki on lievästi rinteessä, mitat arviolta pituus 40m, leveys 30m ja kolmion kärjestä 5-6m noin.
Pinta ainakin jyväskylän radalla on savea, se vaikuttaa aika hyvältä ja voi tuurilla saada ajon hinnalla tontille, 0-16 tai 0-11 murske voisi olla hyvä, ehkä? mutta se jo sitten maksaa...
Laittelen kuvia kun kerkiää.
Vinkkejä vaan tulemaan, itse radan muoto ei ole oikein itsellekään vielä avautunut...

7
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno MP9 Buggy
« : 08.05.14 - klo: 14.29 »
Mitähän eroa mahtaa olla rtr ja kit versioilla, ei tuo rtr voi olla "aito" mp9 hintansakaan puolesta, vaikka näyttää kyllä osiltaan siltä...? Kuitenkin race spec on mallistossa vielä, niin kai tuo rtr on sitten siinä välimaastossa?

8
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: Risut & ruusut
« : 02.08.12 - klo: 23.09 »
Plussia seuraaville kauppakumppaneille:

++ perr myyjänä
++ wede myyjänä
++ rairai ostaja

9
Uudemmissa traktoreissa on usein noissa vetovarsien päissä pikakiinnityskourat, vanhemmissa taas tuollaiset kiinteät vetovarrenpäät.
http://tinyurl.com/73wvv4w

Nuo alemmat linkit on siis vetovarret, ja yksinäinen ylälinkki on nimeltään työntövarsi.

Kuvan mallissa kärryn vetoon tarkoitettu osa taas on kiinteä vetokita, suomessa yleisin tapa käytössä on vetokoukku joka liikkuu nostolaitteen mukana ja lukitaan mekaanisesti yläasentoon.

10
Kyosho / Vs: inferno ve/mp9e
« : 08.09.11 - klo: 22.18 »
onko kellään kokemusta ve:stä ja esim  mamba combo 2200,tuleeko vauhtia lisää alkuperäiseen verrattuna,meneehän toi nyt jo ihan hullun tavalla mut ku on i*iootti puikoissa ni tahtois autosta kaverin.

Yksi edullinen tapa saada vähän lisää vauhtia on laittaa 13t pinioni, ja ostaa ohjelmointikortti koska vakiona kiihtyvyys on mediumasetuksella. Tosin ei se high paljoa tuo, mutta jotain kuitenkin.
Ja voit toki vaihtaa pelkän koneen tuohon, ei siihen uutta noparia tarvita, kunhan on sensoriton kone.
Ja akut on kuitenkin merkittävässä osassa, vaikka olisikin hyvä c arvo, niin tarvitaan iso kapasiteetti mistä se virtamäärä sitten tulee, ja pitääkö halpojen akkujen c-arvot ihan paikkaansakaan, epäilen...


11
Kyosho / Vs: inferno ve/mp9e
« : 01.09.11 - klo: 17.25 »
Mulla on pari tällaista ve:ssä: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__14318__Turnigy_4500mAh_4S_30C_hardcase_pack_DE_Warehouse_.html eli jos aiot tuolta tilata, niin nämä on ihan hyvät budjettiluokan vaihtoehdot.
Tosin turpoaa nuokin, eli kaikki niistä irti otetaan mitä saa.
Varmaan kokeilen seuraavaksi uutta orionin akkua, 6400Mah ja 90c purkuvirta. Luulis riittävän potku ja ajoaika. Tosin hintaakin on sitten moninkertaisesti, mutta nuo halvat akut vaan hyytyy yllättävän äkkiä ja alkaa pullistelemaan, ei voi mitään.

12
Teippasin gepsin inferno ve:n kyytiin, 4s ja vakio muutenkin, ainoastaan hammasta isompi pinioni (13t).
63km/h jäi tauluun, paha sanoa olisiko vielä kiihtynyt jos olisi ollut varaa. Nyt noin 60m oli matka.

13
Yleinen keskustelu / Vs: Rock crawling?
« : 27.07.10 - klo: 09.48 »
Jos vielä oman mielipiteeni tähän soppaan heitän...
Alkuun katselin scaletouhua vähän kieroon, eihän sillä mihinkään pääse ja muutenkin että mitä järkeä tuossa on.
Nyt on kummatkin, ja tällähetkellä ajelen mieluummin scalella.
2.2 autolla paikat alkaa menemään todella vaikeiksi, ja rakentelukierre kasvaa, mikä ei toki ole huono juttu sinänsä. Mutta MOA-autolla vain pääsee paremmin, ja kun ei samoista paikoista pääse niin alkaa vähän kyllästyttämään...  :embarrassed:
Toki jos ei crawlingista ole kokemuksia, niin axialillakin kyllä saa uskomattomia elämyksiä!
(eihän sillä tosta voi päästä... OHO meni sittenkin...)
Scale on taas siitä mukavampi että sillä ei tarvitse edes haaveilla mistään mahdottomista paikoista, on enemmän oikean auton näköä ja ajamisessa on jotenkin rennompi fiilis.
Tuohon että onko tamiya "todella" scale voi kyllä olla montaa mieltä... Se on 2.2 mutta ei sillä oikein kunnon crawlaamisessa pärjää, ja ei se oikein scaleakaan ole nähnyt.
Oikeastaan sellainen mökkiauto, ja onhan siinä toki se että saa sen itse koota.
Hinnakaskin se kyllä on.
Nämä nyt on taas luonnollisesti makuasioita joista ei voi kuin kiistellä  :grin:


Axial RTC kääntyvyyttä jos haluaa lisää, niin kannattaa lueskella rc-offi sivustoa.
Jos radiot on vakiot, eli ilman epa-säätöä niin vaikea on mitään tehdä kun servo ei käännä enempää vaikka ohjauspaloja muokkaisikin. Sitten voi vaihtaa matalakantaiset ruuvit kohtiin joissa tuo ohjauspala ottaa akseliin kiinni.
BTA ohjauksen voi myös väsäillä, ja onhan noita keinoja, mutta askertelua se vaatii, eikä siitä ketterää saa ilman 4ws:ä tai DIGiä

14
Kyosho / Vs: inferno ve/mp9e
« : 22.07.10 - klo: 18.21 »
No kerroinkin vain omia kokemuksia "kiinan"lipoista, eipä mulla muista ole kokemuksia kun ei ole varaa.
Mutta 4000mAh 25c ei kuitenkaan anna kuin 100A jatkuvaa, että aika hyvä akku saa olla jos kestää, oli sitten minkämaalainen hyvänsä.
Saa nyt nähdä miten nuo turnigy 4s 4500mAh alkaa kestämään, niisä kun on vain 30c kiinanpurkua.
Ajot on vain seis kun moottoripukki katkesi, kannattaa seurata koneen takana pohjalevyssä olevaa muoviliparetta. Se on fiksusti vain yhdellä ruuvilla kiinni, ja oli kääntynyt sivuun.
Tällöin mosaa ei mikään kannattanut peräpäästä ja mokoma nitkutti moottoripukin poikki.  :angry:
Ja näitähän ei tietenkään ole edes ruotsissakaan, joten nyt on ebaystä tulossa konversiokitti jossa myös koneistettu pukki ja jopa pinjoni mukana, ja lähes puoleen hintaan mitä pelkkä kössin oma pukki maksaisi.

Nuo NEOn "komposiitti" iskarit lienevät samat kuin mfr, eli ihan perus hyppykepit, vai tarkoittiko tuo kick-ass kommentti nimenomaan juuri sitä että hypyn alastulossa saattaa tulla vähän takakorkeita...  :grin:

15
Tottakai on muitakin, mutta jos pitäisi olla jonkinlainen laadun/hinnan kompromissi, niin löytyykö HC:lle kilpailijaa?
Ei muuten olisi väliksi, kun olen sieltä paljon tilannut, mutta liian usein saldot näyttävät - merkkiä, kuten nytkin.  :angry:
Haussa olisi 4s lipot kokoluokkaa 4500mAh-> vähintään 30c purulla.
Turnigyt maksaa 40$, orionit tai cs:t suomessa 160€
Eli alle 100$ pitäisi olla.
En varmaan osaa, mutta on kokeiltu googlettaa muutama ilta... :undecided:

16
Kyosho / Vs: inferno ve/mp9e
« : 10.07.10 - klo: 08.33 »
http://www.kyosho.fi/Modell_Detaljer.aspx?ArtNr=07.14030&BildLopNr=01
Sopiiko nämä ve:hen? Epäilyttää nuo putkiliittimet,jotka eivät välttämättä sovi kopan sisään.
Näillä 45c akkuilla pitäisi jo kulkea.
Pitääkö tuohon hommata 2 laturia vai riittääkö yksi?


Sopii, noparin puolen päässä on akkukotelossa aukot josta nuo putkiliittimet mahtuu.
Kannattaa ottaa nuo 5400 kokoiset mieluummin, ei kuitenkaan niin suuri hintaero jos aikoo akkuihin noin paljon sijoittaa.
Noilla 5400:lla laina-akuilla olen kokeillut, ja auto lentää niillä. Tosin homma loppui deansin "hitsautumiseen" ja virrankulun katkeamiseen...
Eli tuolla c-arvolla on todellakin merkitystä, 25c voi unohtaa, nyt mulla on 30c 4500mAh akku ja sekin lämpenee... Jos olisi varaa niin ottaisin nuo 45c purulla olevat 5400:t

17
Kyosho / Vs: inferno ve/mp9e
« : 03.07.10 - klo: 16.52 »
No joo, onhan tuossa tietysti jo eroa, mutta on tietysti eroa jännitteissäkin 4s vs 6s...  :grin:

18
Kyosho / Vs: Inferno VE/MP9e
« : 02.07.10 - klo: 23.15 »
Minäkin ajelin pojan VE:llä eilen vartti tunnin ja täytyy kyllä sanoa ettei se ole ollenkaan paha auto rtr-autoksi.
Kyllähän se aika hidas ja kankea on, mutta kyllä sen kans pääsee hyvin tutustumaan 1/8 harjattomien maailmaan. Iskarit kun päivittää parempiin, niin muuttuu jo kummasti parempaan suuntaan.
Saako tuota noparia ohjelmoitua mitenkään ilman sitä erikseen hankittavaa ohjelmointilootaa?
Tehdas asetuksilla nopari ei ollut ainakaan minun makuun. Huomattavasti mieluisammat kokemukset mulla on MMM:stä ja Tekin RX8:sta.
Tuli väkisinkin mieleen, että pitäiskö tässä vaihteeksi alkaa tekemään kunnon M8e-autoa :roll:

Pinjoniksi 13t ja tuolla "lootalla" ohjelmoi kiihtyvyyden maksimiin, oletus medium, ja kunnon akut niin kyllä se alkaa kulkemaan...
Sinänsä se loota on vähän turha, kun tässä orionin noparissa ei oikein muuta järkevää säätöä tuohon malliin ole, saahan sillä toki pakille lisää tehoa ja jarrua säädettyä myös.
Servoon pidempi varsi ja veistelee hieman lastua pois siitä mihin knuckles ottaa kiinni, niin alkaa tulla kääntyvyyttä lisää huomattavasti.

19
Kyosho / Vs: inferno ve/mp9e
« : 02.07.10 - klo: 21.06 »
Xerunia ei saanut, kun oli ainoastaan 1kpl comboja jäljellä.
Otin sitten Losi xcelor 1/8, saa nähdä miten se pelaa, mambaa en uskaltanut kokeilla...
Nyt on velvet coatit molemmissa päissä, nopea voimaservo ohjauksessa ja uusi radio, toivottavasti latu maittaa huomenna...

20
Kyosho / Vs: inferno ve/mp9e
« : 01.07.10 - klo: 23.06 »
Kyllä taitaa olla orion tiensä päässä. Availin kuoret tänään, ja mittasin yhdestä komponentista lämpötilan 102astetta, ainoastaan virrat päällä...
Nyt valot palavat niinkuin pitääkin, eli vihreä ja punainen yhtäaikaa, mutta mitään ei tapahdu.  :angry: :angry:
Voi P****e, kai se on uutta alettava katselemaan, ei ainakaan samaa merkkiä, eli mamba, tekin, joku muu?
Hinta on este, eli ei mitään kalleinta kyllä laiteta mitä löytyy, toisaalta köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa....
Tosin ei taida missään 1/8 vehkeissä säätimet kestää kunnolla, että senkään takia ei varmaan sitä kalleinta kannata laittaa kiinni.  :huh:

21
Kyosho / Vs: inferno ve/mp9e
« : 30.06.10 - klo: 22.31 »
Mites on autoissa kestäny noparit?
Jonkun verran on kierroksia tullu, ja noparin takia radalta lähdetty kotiin monta kertaa liian aikaisin.
Noparissa on kaksi piirilevyä päällekäin ja niiden välissä on useita aivan hengettömän kokoisia juotoksia, ainakin 5kpl, eli + ja - sekä moottorille lähtevät johdot.
Eli ilmeisesti ohjauspiiri kun siihen tulee vastarinjohdot ja virtakytkin, ja sitten "vahvavirta" piiri johon tulee akku- ja moottorijohdot
Mulla on tuo + juotos irronnut monta kertaa, nyt lisäsin siihen muutaman säikeen lankaa väliin, niin on kestänyt.
Tänään sitten tuli uusi häiriö, auto meni ensin aivan mykäksi, mutta alkoi hetken päästä taas heräillä. Nyt virrat pysyi päällä ja auton ohjaus toimi, mutta kaasua annettaesa aivan hillitöntä rykimistä, ja sitten meni kone mykäksi ja noparissa punainen ja vihreä valo vilkkuu kokoajan.
Ilmeisesti nyt on sitten yksi noista moottorin juotoksista irti!!!!
Nopari on sellaisten vaahtomuovityynyjen päällä nyt kun irtosi alkuperäinen kiinnitys. Ilmeisesti pitäisi vielä jotain pehmeämpää keksiä siihen.
Kyllä alkaa vaan ottaa pattiin kun joka hypyn jälkeen saa pelätä liikkuuko auto vielä omin voimin.

22
Polttisautot / Vs: Kyosho Inferno MP
« : 18.06.10 - klo: 19.30 »
Hieno auto varmasti, onnea valinnasta!
Kävin tänään katsomassa kun kaveri kasaili MP9e mallia, ja olihan se kieltämättä houkuttavan näköinen!
Omaankin ve:n tulossa ebay tuliaisina MP9 big boret...

23
Kyosho / Vs: Kyosho Ultima DB
« : 10.06.10 - klo: 21.13 »
On se kyllä komean näköinen, ja sopivan iso verrattuna 1/10 luokan laitteisiin!

24
Sähköautot / Vs: 1:8 crossari - pienen tauon jälkeen...
« : 06.06.10 - klo: 22.11 »
Makuja on tietysti monia. Mulla on inferno ve, ja olen kokeillut kaverin Ofna hyper 10sc:tä, mikä on vastaava kuin tuo slash 4x4, niin ei ne kyllä ole yhtään vertailukelpoisia keskenään.

Tavallaan silti oot ajanut buggylla, koska 10sc perustuu hyperin buggyn alustaan. Kulkua ja pitoa SC:hen saa tehokkaammalla tekniikalla ja laittamalla buggyn tai truggyn renkaat. :)

Kyllä kyllä, mutta on ne vaan niin erityyliset ja kokoiset. Miksi ostaa 1/10 sc auto, ja sitten vaihtaa siihen isot renkaat? Ei siitä 1/8 buggya saa kuitenkaan...

25
Sähköautot / Vs: 1:8 crossari - pienen tauon jälkeen...
« : 06.06.10 - klo: 19.12 »
Oma Slash lähtee tilaukseen viikonlopun jälkeen, jolloin olen kokeillut kaverin Infernoa. Eli miten homma maistuu ja ratkaisut sen mukaan.

Makuja on tietysti monia. Mulla on inferno ve, ja olen kokeillut kaverin Ofna hyper 10sc:tä, mikä on vastaava kuin tuo slash 4x4, niin ei ne kyllä ole yhtään vertailukelpoisia keskenään.
Siis sc ja 1/8 buggy, mua ei sytyttänyt yhtään tuollainen sc auto, mutta infernolla on mukava paiskoa kunnon radalla menemään. On vauhtia ja kiihtyvyyttä, eikä hätkähdä karkeampaa soraakaan jossain pihasudittelussa.

26
Kyosho / Vs: inferno ve
« : 05.06.10 - klo: 14.48 »
Autokin saapui, ja ajettukin on, mutta pientä säätöapua kaipaisi.
Suurin ongelma on kauhea puskeminen. Sekä vakiona että "säädettynä"
Renkaina aka gridironit, kovapohjainen savirata (JKL seppälänkangas)
Ei käänny vakiona, ei myöskään asetuksilla joissa diffeissä 7000, 7000, 2000, vakaaja takana. C-palat on vuoltu joten pyörät kyllä kääntyvät.
Vakioiskariöljyt oli aika löysät, pakista löytyi 55w öljyä, mutta niillä on liian jäykkä.
Nyt hommasin 40 ja 30w, täytyy laitella niitä putkiin.

Takaiskarien varret menee mutkalle ihan normiajossa, samoin taka-alatukivarsien ja navan kiinnitystapit on katkennut molemmilta puolilta.
Iskarinvarret taipui jo vakioöljyilläkin.
Lisäksi tuntuu että perä vetää liian vähän vaikka on 7000 öljy keskidiffissä, etupyörät sutii, takapää vain "tulee" mukana, mutta ei kai sitä keskidiffiä voi ihan jumiinkaan laittaa, ja näillä säädöillä huiputkin ajaa...

27
Sähköautot / Vs: Kyosho auton varaosat
« : 30.05.10 - klo: 12.02 »
Shadowhan on aivan perusauto, kardaanivetoinen ja vaihteistossa lukuisia muovirattaita.
Tukivarretkin lienevät ihan perusmuoviset.
Eli ei siihen mitään hipomoottorita kannata laittaa kuten edellä jo todettiin.
Mutta varmaan retromielessä kannattaa kunnostaa, laittaa ehkä kuulalaakerit jos ei jo ole ja joku perus-setti sähköihin. Ja kori laittaa hienoksi/vaihtaa uuteen. Kyllä sillä varmasti pihasudittelussa saa mukavia hetkiä ja ainahan tuollaiset vanhat autot kannattaa säilyttää jos eivät ole aivan romuna.

28
Ajelin gallonan verran mfr:llä, ja ei oikein pahaa voi autosta sanoa. Ainoat asiat mitä meni rikki, oli koneen yli menevä turvakaari (riittävän monta lippaa) ja starttiboksi alkoi päästämään tulpalle täyden jännitteen. Konekin toimi ihan ok, varmaan jos olisi oikein osannut säätää niin olisi saanut vielä lisää kisua.
Kuitenkin aika rajusti pyörittiin ympäri joka akselin suunnassa, niin ei mennyt tukivarsia iskareita, ei mitään.
Mahdollisuus olisi toki ollut, sillä ylätukivarsien ruuvit löystyivät pikkuhiljaa, ja jos niitä ei olisi huomannut kiristää, niin ennenpitkää olisi toinen pää irronnut ja vääntänyt toisen laidan poikki.
Tuleekin mieleen että kyöstiä kun markkinoidaan siten että aika nuoret niitä hankkivat, niin olisiko huono maine suurelta osin huollon puutetta? Ajetaan vaan niin kauan kuin auto liikkuu, ja sitten kun jotain hajoaa niin todetaan että p*ska oli, meni rikki...
Ei osata seurata auton kuntoa ja ennaltaehkäistä vaurioita.
Nyt on Inferno VE tulossa, katsotaan mitä sen kanssa seuraa...

29
RC-kerhot ja -radat / Vs: Jämsän rc-rata
« : 25.05.10 - klo: 21.59 »
Ja tuolta vähän lisää juttua ja yhteystietoja: http://sites.google.com/site/lennokkiaijatry/Home

30
Radiolaitteet / Vs: SANWA MX-3X
« : 25.05.10 - klo: 12.54 »
Aivan loistavaa, kiitos MKE!!!

Sivuja: [1] 2