No nyt kun neljä sivua moottoripuolta käsitelty niin palataan alustan säätämiseen.
Laitan tähän setupin joka toimii GRP soft renkailla.
Edessä:
Iskari öljy...........60wt
Iskari mäntä.......vakio
Jousi..................vakio
Iskarin asento.....keskellä iskaritornissa.. ulkona tukivarressa
droop.................~5mm
Vakaaja..............paksu
Maavara.............10mm
ackerman...........keskimmäinen reikä
camber..............-1 astetta
Haritus...............1
diffi.....................100000
Keskellä:
Jarrut................perus
Jarrusäätö............jarru pohjassa asfaltilla ei mene renkaat lukkoon
Välitys..............14/17t kello
Takana:
Iskariöljy...........70wt
mäntä...............vakio
Jousi.................vakio
Iskarin asento....uloin iskaritornissa.. sisempi tukivarressa
Iskarin pituus.....normi
droop................iskarien 'lepopituus', kovin paljon ulosjoustoa ei saa tällä maavaralla..
Vakaaja............perus paksu
maavara...........10
akseliväli...........vakio
camber linkki.....sisin reikä tornissa, ulompi hubissa
camber.............-2
auraus...............vakiopala
diffi...................50000
Tulppana oli OS R5 ja säädin koneen siten että lämmöt oli 115-120 astetta. Kaikki kansiprikat paikallaan ja fuilina Tornado 16%.
Renkaat GRP rallygame soft.
Kori Aston Martin.
Jos joku lähtee hakemaan samalta suunnalta säätöjä niin tämä setup toimi siten että kaasu päällä puskee hieman ja kaasu pois kääntää reilusti.. Eli vaatii hieman totuttelua, mutta kuten sanoin on hauska ajaa..
Vaatii hieman malttia eikä kaasun kanssa toimi "on/off" tyylinen ajaminen vaan pitää oikeasti viedä autoa nopeudella jonka alusta/renkaat sallii..