Joo, elikkä aloitetaan Kyoshon ST/R/RR/evo/evo2/ truggy autoille tänne sähköpuolelle oma topik, koska näitäkin on Suomessa "jokunen" kappale ja lisää tulee.
Tässä kuvassa se eka ST malli josta Kyoshon truggy malli jatkoi kehitystä.
En tiedä että minkä firman ideana tuo "truggy" syntyi, mutta sitä teki kaikki isot firmat ja nekin jotka on jo kuolleet, oli kysytty luokka 90 luvun lopulta 2000 luvun alkupuolelle.
Mutta jotka ovat kiinnostuneet Kyoshon ST mallien historiasta, niin tästä linkistä pääsette niitä tutkimaan.
https://www.kyosho.com/eng/products/rc/lineup.html?series_index_id=100031&series_group_id=100021&s1=&s2=&s3=&s4=&s5=&s6=&s7=&s8=Nitronahan auto malli ST jne tulee alkuperäisenä, mutta kuten omakin on, niin se on sähköistetty.
Itse ostin auton palasina, jos niin voi sanoa.
Siksi oma autoni on nähnyt ties mitä muutoksia tässä minulla ollessa
.
Auto siis tuli ST-RR mallina, ilman moottoria, servoja, renkaita koria.
Auto oli siis kuten sanoin, välissä jo FOFF autonakin.
FOFF kunnossa, jatketulla rungolla auto oli tämän näköinen.
Ja sitä ennen muutamia kuvia autosta HPI GIGANTE:n korilla, se nimittäin käy autoon loistavasti.
Kuvassa Proline sand paw 2,8 renkaat vastaavilla vanteilla joissa 17mm hex.
Eli autoon käy monikin kori, kuten tämä HPI Ford Bronco.
Mutta muitta mutkittelematta, koetan päästä asiaan.
Auto on siis kaiketi tuota ST mallia, mutta siihen on vaihdettu pidennetty runkolevy, joka on tosin
tulossa uusinta painosta.
Diffit ovat myös tulossa, suorahampaista mallia, eteen ja taakse.
Moottorina on nyt aluksi tuo Leopardin 4082 2000KV jyrä, varulta on 4274 2150KV 6-pole mörkö.
Tuo tuntematon 6S moottori voi olla peto kun siihen rinnastetaan tuo uusi akku
Vääntöä on ihan älyttömästi.
Tässä pari videota jossa tuo samainen auto eri rungoilla kiipeilee hiekkavallia.
Tässä videossa vakiorungolla mitoitettuna.
! No longer availableJa FOFF autona.
! No longer available