RC10.FI
Kilpailut => Kilpailukutsut => Aiheen aloitti: Fullspeed RC - 10.01.12 - klo: 08.29
-
PKSRCA kutsuu jälleen kaikki krossaajat ajamaan kilpaa Tikkurilan RC-keskukseen 21.1.2012. Kilpailu on järjestyksessään kolmas neljän kilpailun sarjasta joita ajetaan kuluvan talvikauden aikana 2011-2012.
Toivomme paljon uusia harrastajia mukaan kilpailuihin ja tulemmekin palkitsemaan jokaisessa kilpailussa parhaiten pärjänneen ensikertalaisen hienoin palkinnoin.
Kilpailupaikka: Tikkurilan RC-keskus, Talvikkitie 7-9, Vantaa. Sisäänkäynti Horsmakujan parkkihallin 2. kerroksesta, entinen Anttilan sisäänkäynti.
Ilmoittautuminen: mikko_laitinen(at)welho.com, keskiviikkoon 18.1.2012 torstaihin mennessä.
• Nimi
• Seura
• Luokka/ luokat
• Taajuudet/ 2.4 GHz
• Transponderin numero (jos ajat kahta luokkaa eri pondereilla, erittele numerot luokan mukaan)
Ajanotto: Amb, vuokratranspondereita tarjolla rajoitetusti, vuokra 5€
Luokat:
M2-10
M4-10
SC2-10
SC4-10
Osallistumismaksu:
20€ / Luokka. Maksetaan etukäteen tilille ja kuitti mukaan.
maksutiedot:
IBAN tilinumero: FI9614163000129296 (Nordea)
BIC/SWIFT NDEAFIHH
Saaja: Pääkaupunkiseudun RC-Autoilijat ry
Viesti: Nimi, TOC II kilpailuosallistuminen
Maksu perinteisesti käteisellä ilmoittautumisen yhteydessä käy myös.
Ajoformaatti:
Pyritään ajamaan ainakin kaksi harjoituskierrosta, kolme alkuerää ja kaikki finaalit kolminkertaisina.
Aikataulu: Ovet aukeavat n. 8:45, tarkempi aikataulu viimeistään kilpailua edeltävänä iltana.
Säännöt:
SC: SCW Cup sarjan viestiketjussa mainitut.
M2-10/ M4-10 WJ sääntöjen mukaan.
Rengassäännöt:
Kuten edellisen kilpailun jälkeen sovittiin tässä kilpailussa saa käyttää pitoaineita. Nyt kuitenkin tilanne on taas muuttunut edellisen kilpailun jälkeen ja radalle on löydetty kohtuullisen hyvin toimiva pidotusmenetelmä ja viimeaikaisten kokemusten perusteella ilman renkaiden pidotusta tuntuisi pärjäävän.
SC luokissa renkaat vapaat, erinäisistä keskusteluista selvinnee mitkä renkaat ovat hyvät.
M4-10 mini pin tai mini spike (saa ajaa molemmilla, mini pin tosin toimii paremmin)
M2-10 takarengas mini pin tai mini spike, eturengas vapaa.
WJ säännön mukaan aloittelijoilla rengas vapaa.
Jokainen kilpailee omalla vastuullaan ja sitoutuu noudattamaan kilpailun johdon antamia määräyksiä.
Kilpailuorganisaatio:
Kilpailun johtaja/ tuloslaskenta: Nappe
Tuomarit: Tiukkoja
Rata:
Laattalattia
Muuta:
Sähköt on, omat jatkojohdot, pöydät ja tuolit mukaan. Akkujen lataus aina latauspussissa. Kilpailunjärjestäjä pidättää oikeuden muuttaa formaattia, luokkia, aikataulua, jne. tarpeen mukaan hyväksi katsomallaan tavalla, muutoksista ilmoitetaan tässä ketjussa ja/ tai ohjaajakokouksessa.
-
Aikataulu
Erä 1 Erä 2 Erä 3
M2-10 SC-10 M4-10
EH 10:00 10:10 10:20
Ohjaajakokous 10:30
AE 10:50 11:00 11:10
Finaalit
F 1 11:40 11:50 12:00
F 2 12:30 12:40 12:50
F 3 13:20 13:30 13:40
F 4 14:10 14:20 14:30
F 5 15:00 15:10 15:20
Palkintojenjako 15:40
Erälistat
Erä 1 M2-10
1 Riku Akkanen
2 Jarno Halonen
3 Mikko Laitinen
4 Marko Mikama
5 Jarkko Mustonen
6 Sami Salmela
Erä 2 SC-10
(numero nimen perässä; 4 = 4WD ja 2 = 2WD)
1 Henrik Andesson 4
2 Mikko Kovanen 2
3 Jon Lindgren 2
4 Tuomas Lindgren 2
5 Jani Niemenmaa 2
6 Mikko Pyhältö 4
7 Sami Sarro 4
8 Jouni Saurila 4
9 Anre Tamme 4
10 Tom Thusberg 4
11 Einar Viira 4
Erä 3 M4-10
1 Jose Husu
2 Timo Jalas
3 Toni Johansson
4 Harri Kallonen
5 Mikko Laitinen
6 Reijo Mattila
7 Marko Mikama
8 Juho Rajaniemi
9 Karri Salmela
Ilmoittautuneet
M2-10
Mikko Laitinen, PKSRCA
Sami Salmela, PKSRCA
Jarno Halonen, PKSRCA
Marko Mikama, PKSRCA
Jarkko Mustonen, PKSRCA
Riku Akkanen, PKSRCA
M4-10
Mikko Laitinen, PKSRCA
Karri Salmela, PKSRCA
Reijo Mattila, PKSRCA
Marko Mikama, PKSRCA
Toni Johansson, PKSRCA
Jose Husu, PKSRCA
Timo Jalas
Juho Rajaniemi, PKSRCA
Harri Kallonen. PKSRCA
SC-10
Mikko Kovanen 2, PKSRCA
Tuomas Lindgren 2, PKSRCA
Jon Lindgren 2, PKSRCA
Jani Niemenmaa 2, PKSRCA
Einar Viira 4
Anre Tamme 4
Mikko Pyhältö 4, TUA
Tom Thusberg 4, TUA
Jouni Saurila 4, PKSRCA
Henrik Andesson 4, ETMKUA
Sami Sarro 4, PKSRCA
-
Missä on kaikki ilmoittautumiset :shocked:
-
Olisi kyllä mukava tulla, mutta juuri oli tuo Nokian kisa ja perheen kanssa täytyy välistä viettää aikaa. Hyvä kuitenkin kun kisoja järjestetään näinkin aktiivisesti.
-
Rengassäännöt:
Kuten edellisen kilpailun jälkeen sovittiin tässä kilpailussa saa käyttää pitoaineita. Nyt kuitenkin tilanne on taas muuttunut edellisen kilpailun jälkeen ja radalle on löydetty kohtuullisen hyvin toimiva pidotusmenetelmä ja viimeaikaisten kokemusten perusteella ilman renkaiden pidotusta tuntuisi pärjäävän.
Eli kumminpäin tämä nyt on? Sallittu vai ei?
-
Rengassäännöt:
Kuten edellisen kilpailun jälkeen sovittiin tässä kilpailussa saa käyttää pitoaineita. Nyt kuitenkin tilanne on taas muuttunut edellisen kilpailun jälkeen ja radalle on löydetty kohtuullisen hyvin toimiva pidotusmenetelmä ja viimeaikaisten kokemusten perusteella ilman renkaiden pidotusta tuntuisi pärjäävän.
Eli kumminpäin tämä nyt on? Sallittu vai ei?
Saa käyttää.
-
Pitäisikö huolestua, pitäisikö perustaa keskustelusäie: "Mistä johtuu se ettei krossikisoissa ole kuskeja ajamassa" Missä on kaikki ilmoittautumiset? Tänään on "virallisesti" viimeinen päivä ilmoittautua, mutta jatketaan sitä nyt ainakin torstaille...
Edit: Olishan se säie jo olemassa, mutta mihin kaikki krossaajat menneet on?
-
Pitäisikö huolestua, pitäisikö perustaa keskustelusäie: "Mistä johtuu se ettei krossikisoissa ole kuskeja ajamassa" Missä on kaikki ilmoittautumiset? Tänään on "virallisesti" viimeinen päivä ilmoittautua, mutta jatketaan sitä nyt ainakin torstaille...
Edit: Olishan se säie jo olemassa, mutta mihin kaikki krossaajat menneet on?
Itselle ainakin on ihan rehellisesti sanottuna vain turhan kalliit kisat ajella paria luokkaa. Ja yhden luokan kanssa jää ajot niin vähiin, että ennemmin maksaa kympin treenipäivästä ja ajaa molempia enemmän..
-N
-
Tällä osallistujamäärällä yhdistetään tuuppi ja nelkku SC:t yhteen ja kaikki muutkin ajaa yhden alkuerän ja loput finaaleina. Saadaan lauantaipäivän täydeltä finaaliajoharjoitusta, mikäs sen mukavempaa :grin:
-
SC luokkien yhdistäminen ihan jees juttu.
Kunhan vaan sovitaan pelisäännöt, että nopeemmille on oikeesti annettava tietä.
-Mikko-
-
SC luokkien yhdistäminen ihan jees juttu.
Kunhan vaan sovitaan pelisäännöt, että nopeemmille on oikeesti annettava tietä.
-Mikko-
Alkuerissä näin pitää kaikkien toimia ja taas finaaleissa jos ollaan samalla kierroksella niin ei. Törkeästi ei tietenkää saa peitellä, mutta ei varsinaisesti tietäkään tarvitse antaa.
Ekassa kisassa oli vain kolme nelkkua ja luokat oli yhdistetty ja kun tuloksia katsoo niin ei ne kaikki nelkut kärjessä ollu...
-
Ei tietenkään finaaleissa samalla kierroksella tartte antaa tilaa, ku ajetaan mies miestä vastaan.
Enkä tarkottanu että tuupit antaa tietä nelkuille, vaan yleensäkin järkevästi pitäis ajaa ja antaa tilaa. On sitten autona nelkku tai tuuppi.
Kyllä mä oon valmiina antamaan tuupeille tilaa, jos tulevat miljoonaa takaa. Ja tietysti kaikille muillekin. :laugh:
-Mikko-
-
Tehdäänkö SC-2 luokkaan herrasmiessopimus eikä pidoteta?
-
Tehdäänkö SC-2 luokkaan herrasmiessopimus eikä pidoteta?
Juu en ajatellutkaan pidottaa.
-
Aikataulu
Erä 1 Erä 2 Erä 3
M2-10 SC-10 M4-10
EH 10:00 10:10 10:20
Ohjaajakokous 10:30
AE 10:50 11:00 11:10
Finaalit
F 1 11:40 11:50 12:00
F 2 12:30 12:40 12:50
F 3 13:20 13:30 13:40
F 4 14:10 14:20 14:30
F 5 15:00 15:10 15:20
Palkintojenjako 15:40
Erälistat
Erä 1 M2-10
1 Riku Akkanen
2 Jarno Halonen
3 Mikko Laitinen
4 Marko Mikama
5 Jarkko Mustonen
6 Sami Salmela
Erä 2 SC-10
(numero nimen perässä; 4 = 4WD ja 2 = 2WD)
1 Henrik Andesson 4
2 Mikko Kovanen 2
3 Jon Lindgren 2
4 Tuomas Lindgren 2
5 Jani Niemenmaa 2
6 Mikko Pyhältö 4
7 Sami Sarro 4
8 Jouni Saurila 4
9 Anre Tamme 4
10 Tom Thusberg 4
11 Einar Viira 4
Erä 3 M4-10
1 Jose Husu
2 Timo Jalas
3 Toni Johansson
4 Harri Kallonen
5 Mikko Laitinen
6 Reijo Mattila
7 Marko Mikama
8 Juho Rajaniemi
9 Karri Salmela