No, HPI:n K4.6 moottorien käyttöohjeessa on turvalliseksi moottorin lämpötilaksi ilmoitettu 99-135 C-astetta, tuota 135C olen pitänyt ehdottomana kattona omassa autossa, yleensä lämmöt pitelen kuitenkin alle 125 C-asteen. Syksyllä ensimmäisiä ajoja ajellessa, säätelin moottorin tasaseen 125 asteen lämpöön, ulkolämpötilan ollessa 20 asteen luokkaa ja haaveri pääsi siinäkin sitten kokemattomuuttani käymään:
Seisoin Savagen oikean kyljen puolella, oikealla kädellä taivutin auton vasenta helmaa ja vasemmalla piti sammuttaa virrat ja kuinkas siinä kävikään. Vasemman käden sisäfilee otti kiinni jäähdytyskanteen ja seurauksena puolikas kannen kuva ja myöhemmin mahtava vesikello käsivarteen, siinä on jälki vieläkin muistona, eikä varmaan ihan heti tule poistumaankaan. Että kyllä varmasti +100 asteisella jäähdytyskannella ihon ruvelle saa, varovaisuutta peliin.
Ikuisuusneuvo kaikille: Pykälä pois nopeutta on pykälä lisää huolellisuutta.