jeps mulla oo kanssa kopioitu hemiltä toivottavasti, se ei hemiä haittaa :mrgreen:
En usko että haittaa.
TITTIDII tänään se tuli jihuu huomenna scandian kimppuun on vähän majakkaa ja servoja valorautaa puskuriin ja katolle ja jnejne=)))
Alku viikosta meni myös yhtä vahvasti kun 3pvässä tuli toinen paketti myöskin saksasta lauantaiksi suomeen mut suomessa pasilasta suutarilaan(alle 10km) niin posti hävitti sen ja tulo kesti 4pvä hyvä itella, mut mietittiin porukalla miksi näin, niin saksassahan on autobaanat=))
Kuulostaa että Sulla on joulu taas.
Nyt on kanikassa apurunko suurinpiirtein valmiina ja kiinni. Seuraavana olis vuorossa kardaani ja kippisysteemi.
Alkaa näyttää hyvältä. JoVain se tarttee kanikka kartaanin, ehtii paremmin Mauri Antwerppenhin Äkäslompolosta.
- - - - - - - - - - - - - - -
Tuli tälle iltaa käytyä Konevoima yhdistyksen palaverissa Keminmaassa. Tänä kesänä ei tapahtumaa Ruottalassa järjestetä, pellot on kynnetty. Joten yhdistyksen kalustoa kiertää muutamissa tapahtumissa. Oli kuulemma tullut kyselyitä minun koneista ja toiveita, josko tulisin käymään eri tapahtumissa samalla kun Konevoima yhdistyksen kaverit tuovat vanhoja koneitaan näytille.
Tuli lupauduttua muutamaan kesän 2010 tapahtumaan.
-Torniossa 7 - 8.5 TEX:in parkkipaikalla järjestettävään tapahtumaan.
-Papatus-päivät Kemijärvellä 3 - 4.7
-Weteraanikonepäivät Oulainen 9 - 11.7
-Meltosjärven kylätapahtuma 17.7
Ainakin noissa voi tulla morjestaan ja juttelemaan. Olen varmaankin velipojan kanssa noissa tapahtumissa esittelemässä rakennelmiani.
Oulaisten 3 päiväiseen tapahtumaan kuulemma odotetaan noin 20000 kävijää. Olisi siis koneille ja kalustolle tosissaan kiinnostuneita katselijoita. Uskoisin että eivät järjestäjät varmaan olisi pahoillaan jos pitäisimme kokoontumisen tapahtumassa. Siis hiekan ajelua tms. RC kalustolla.
Ja kuulemma olisi tarvetta tuollaiselle vetonaulalle. Luulevat että ainoastaan nuorisoa kiinnostaa nämä "nikko" autot. Käytäntö on ainakin mulle osoittanut että ainakin samanverran ellei jopa enemmän on kiinnostusta tullut varttuneemman tai jo eläke ikään ehtineiden joukosta näitä työkone malleja kohtaan.
Olisiko Teillä arvoisat kolleegat kiinnostusta asiaan? Eihän kylläkään ole aivan Expoon verrattava tapahtuma. Ja edelleen aikas pohjoisessa(ko)?