Kirjoittaja Aihe: Savagen sisään ajo ei onnistu! Auttakaa joku!  (Luettu 1819 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jarppi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Savagen sisään ajo ei onnistu! Auttakaa joku!
« : 11.12.04 - klo: 18.32 »
käyntiin lähtee mutta ei pysy käynnissä. Siis missä vika?
On ihan uusi savage 25!
Et onko jollain ollu samoja ongelmia sisään ajossa!
p.s. Onko tästä jo topic ku en ainakaan huomannu selaessani....

Poissa waltt

  • Veteraani
    • Profiili
Savagen sisään ajo ei onnistu! Auttakaa joku!
« Vastaus #1 : 11.12.04 - klo: 19.05 »
Tyhjäkäyntiä isommalle??
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

Poissa opinions

  • Jäsen
    • Profiili
Savagen sisään ajo ei onnistu! Auttakaa joku!
« Vastaus #2 : 11.12.04 - klo: 21.46 »
Lueskele läpi KAIKKI topicit jossa kyse koneen käynnistä ja toiminnasta, niin selviää helposti mahdollinen vika ja onkelma.

jos ei vika selviä luettusi kaikki jutut (mitä kyllä epäilen:) ja kokeiltusi kaikkea selvinnyttä, niin jatketaan sitten..
GS Storm, GS Storm PRO.

Poissa Judenza

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Savagen sisään ajo ei onnistu! Auttakaa joku!
« Vastaus #3 : 11.12.04 - klo: 23.05 »
Mulla oli kesällä vakavia käyntiongelmia mun savagen sisäänajon kanssa, syyksi paljastui että olin kiristänyt alaneulaa aivan hiukan liikaa ja se oli rikkonut kaasarista sen stopparin, joten alaneulan säätöjä ei löytynyt millään eikä autoa saanut käyntiin/pysymään käynnissä. Jakke täältä forumilta ja hobbylinnan Mikko sitten eräänä päivänä päätti auttaa ja Jakke sai kuntoon, vielä kerran ISOT kiitokset heille siitä!   :)
LRP Shark Monster, Ezrun 18A ja 5340kv combo.

Poissa metal

  • Tulokas
    • Profiili
Savagen sisään ajo ei onnistu! Auttakaa joku!
« Vastaus #4 : 11.12.04 - klo: 23.44 »
Lainaus käyttäjältä: "Judenza"
Mulla oli kesällä vakavia käyntiongelmia mun savagen sisäänajon kanssa, syyksi paljastui että olin kiristänyt alaneulaa aivan hiukan liikaa ja se oli rikkonut kaasarista sen stopparin, joten alaneulan säätöjä ei löytynyt millään eikä autoa saanut käyntiin/pysymään käynnissä. Jakke täältä forumilta ja hobbylinnan Mikko sitten eräänä päivänä päätti auttaa ja Jakke sai kuntoon, vielä kerran ISOT kiitokset heille siitä!   :)

Miten auto saatiin kuntoon? Pitikö kaasariin ostaa uusia osia vai löytyikö säädöt vain kiertämällä alaneula oikeaan asentoon?

Samalla kaikille S-25 koneen omistajille. Missä kohtaa alakierrosten ruuvin pinta on, luistinrungon pinnan kohdalla; rungon pinnasta sisällä tai rungosta ulkona?

Poissa Judenza

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Savagen sisään ajo ei onnistu! Auttakaa joku!
« Vastaus #5 : 12.12.04 - klo: 00.44 »
Jakke huomasi tapahtuneen ja löysi kohdan missä stopparin kuului olla, kuulemma tuntui ruuvia kääntämällä missä kohtaa se oli, joten siitä sitte säätämään ja sisäänajot pukilla  :)
LRP Shark Monster, Ezrun 18A ja 5340kv combo.

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Savagen sisään ajo ei onnistu! Auttakaa joku!
« Vastaus #6 : 12.12.04 - klo: 20.13 »
Mulla mahd. samaa vikaa... mulla käy kyllä tyhjäkäyntiä nätisti, mutta alakiekoilla höpöttää. Ja ohjeessa lukee muistaakseni tuon alaneulan asennosta, että 2.5kierrosta auki, mutta mistä kun se on niin pirun vaikea tietää millon se on kiinni, sitä kun kiristää tarpeeks niin rupee kaasarin kurkku aukeamaan, vai onko tuo 2.5kierrosta esim siitä kun ruuvinpään on sen pinnan kanssa tasassa vai miten toi katsotaan?

Heh saapa nähä joutuuko ostaan jo uusia osia kaasariin :D

niin ja kuvia,
http://vilkutin.1g.fi/uudet/
Kyosho Inferno MP9e

Poissa Judenza

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Savagen sisään ajo ei onnistu! Auttakaa joku!
« Vastaus #7 : 13.12.04 - klo: 03.19 »
Sen pisteen tuntee ruuvia varovasti kääntämällä et missä se "pohja" on, enkä itse ainakaan ole vielä joutunut kaasariin uusia osia ostamaan vaikka onnistuin rikkomaan sen alaneulan stopparin. Hyvin toimii, aina käyntiin, säädöt pitää laittaa keväällä kuntoon kun tulee lämpimät ilmat, tällä hetkellä todella rikkaalla  :|
LRP Shark Monster, Ezrun 18A ja 5340kv combo.

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Savagen sisään ajo ei onnistu! Auttakaa joku!
« Vastaus #8 : 13.12.04 - klo: 06.59 »
Lainaus käyttäjältä: "Ville Vainio"
Mulla mahd. samaa vikaa... mulla käy kyllä tyhjäkäyntiä nätisti, mutta alakiekoilla höpöttää. Ja ohjeessa lukee muistaakseni tuon alaneulan asennosta, että 2.5kierrosta auki, mutta mistä kun se on niin pirun vaikea tietää millon se on kiinni, sitä kun kiristää tarpeeks niin rupee kaasarin kurkku aukeamaan, vai onko tuo 2.5kierrosta esim siitä kun ruuvinpään on sen pinnan kanssa tasassa vai miten toi katsotaan?

Heh saapa nähä joutuuko ostaan jo uusia osia kaasariin :D

niin ja kuvia,
http://vilkutin.1g.fi/uudet/


Sulla on muuten omaperäinen ratkaisu tohon sisäänajo pukiin.  :lol:
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Savagen sisään ajo ei onnistu! Auttakaa joku!
« Vastaus #9 : 13.12.04 - klo: 09.59 »
Joops, sattu oleen kaks autoo sopivasti hollilla... ja tossa se pysyy eikä putoo pukilta :D hassusti sanottu,

mut, joops missä kohtaa se toppari suunnilleen on? Siinä maissa kun ruuvin pää on tasan sen ulkopinnan kanssa?
Kyosho Inferno MP9e

Poissa Judenza

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Savagen sisään ajo ei onnistu! Auttakaa joku!
« Vastaus #10 : 13.12.04 - klo: 15.14 »
Se on muistaakseni vähän siitä reunasta sisäänpäin, sen kyllä tuntee kun varovasti kääntää.
LRP Shark Monster, Ezrun 18A ja 5340kv combo.