511
Yleinen keskustelu / Lukot diffeihin.
« : 01.10.04 - klo: 14.37 »
Mulla on myöskin E-Maxx:ssa lukolliset diffit edessä ja takana eikä niillä oiken kovaa ajosta tule mitään kun kääntösöde on jotain 10 metriä lämäpohjassa, mutta kuten on tullut ilmi niin Off roadissa eli trialissa ne on lyömättömät ja siihen ne on tarkoitettukin eikä sellaisissa ryömintänopeuksissa ole mainittavaa eroa kääntösäteessäkään toisin kuin vauhdikkaammassa ajossa.
Kun ne ei ole oikeita lukkoperiä vaan 100% jäykkiä "spooleja"
Edit: Niiden takiahan vetarit ovatkin tiukemmalla kuin vakio perällä ja siitä on koemuksia katkenneiden vetoakselien muodossa. kun tietyissä tilanteissa lähes kaikki voima kahdesta koneesta voi mennäkkin vain yhteen renkaaseen niin siinäpä onkin vetari tiukoilla jos vielä pitoa riittää, vakio perässä taas liika voima katoaisi taivaan tuuliin loppujen pyörien sutiessa esim. ilmassa tai kevyessä maa kosketuksessa ja vetari säästyy mutta matka ei etene suunnitellulla tavalla.
Kun ne ei ole oikeita lukkoperiä vaan 100% jäykkiä "spooleja"
Edit: Niiden takiahan vetarit ovatkin tiukemmalla kuin vakio perällä ja siitä on koemuksia katkenneiden vetoakselien muodossa. kun tietyissä tilanteissa lähes kaikki voima kahdesta koneesta voi mennäkkin vain yhteen renkaaseen niin siinäpä onkin vetari tiukoilla jos vielä pitoa riittää, vakio perässä taas liika voima katoaisi taivaan tuuliin loppujen pyörien sutiessa esim. ilmassa tai kevyessä maa kosketuksessa ja vetari säästyy mutta matka ei etene suunnitellulla tavalla.