Jos monsteriksi ostat niin ei ole miksikään.
Muuten ihan bueno auto! Velipojalla sellainen oli!
Riippuu siitä mitä autolta haluaa...
Sunnuntai harrastajalle valkkaisin,
3.5: ei liikaa tehoja rikkomassa paikkoja sekä autossa valmiina kaikkea kivaa parannusta. Pelkkää ajoa ja kestoa. Ei murheita.
Aktiivisemmalle,
K4.6 SS: jos haluaa itse koota ja asentaa omaan makuun radiot. Tehoa.Ruuvaamista.Päivityksiä.
X F4.1: jos haluaa enemmän sporttisemman radallekkin. Sporttia.
X K4.6 SS: (tulossa) kts. yllä + jos tykkää koota ja haluaa tehoja eikä pelkää korjaamista.
Tuolla kiva sivusto niistä eroista...
http://savagefinland.com/savagemallit.htm ... hiukan vain vanhentuneet sivustot muulta osin.
Edit: Savan kestävyydestä...
Kestävä auto se on,vakiona, jos sitä ei kuormita liian tehokkaalla motilla.
Tai sitten pitää myös päivittää voimansiirtoa/diffit.
Tukivarret,iskaritornit,iskarit, runko,vaihdelaatikko, ovat älyttömän kestävää tekoa vakiona.
Rakenne on pirun hyvä mielestäni.
Kaikki on paksua ja sitä on paljon, tyylillä.
Diffikoteloista Savage saa pitkän miinuksen jos siihen laittaa tehokkaan motin.
Diffit itsessään kestää hyvin.
Päivittämällä siitä saa hyvinkin lujan.
:mrgreen: