Thorsen diffit lisäävät auton kääntyvyyttä ja parantavat kiihtyvyyttä, mutta ne tekevät autosta hakalamman ajaa. Etenkin röykkyisellä radalla. Autosta tulee epäjohdonmukainen ajaa. Edessä Thorsen parantaa kääntyvyyttä ja keskellä lisää kiihtyvyyttä. Thorsen diffiä käytetään yleensä edessä tai edessä ja keskellä. Takana Thorsen diffiä ei käytetä, koska autosta tulee liian hankala ajettava. Thorsenit toimivat hyvin pitävällä ja tasaisella radalla.
Spider lisää myös kääntyvyyttä ja kiihtyvyyttä, mutta toimii paremmin röykyissä, kun Thorsen. Spider ei mene lukkoon missään vaiheessa niin kuin kyoshon lsd-diffi. Joten se ei toimi samalla tavalla. Spiderin toiminta perustuu pieniin ilmarakoihin rattaiden välissä, jolloin siellä voidaan käyttää ohuempaa öljyä kuin tavallisessa diffissä. Ohut öljy antaa paremman kääntyvyydeen mutkaan sisään hiljaisessa vauhdissa, mutta mutkasta ulos kiihdytettäessä pienet ilmaraot tekevät diffistä normaalia diffiä jäykemmän, joten kääntyvyys paranee myös mutkasta ulos kiihdytettäessä. Spider-diffejä käytetään samaan tapaa, kuin Thorseneita eli edessä ja keskellä tai pelkästään edessä.