Tuskimpa tuo paha on liekkö jotain 60-70asteen kohdilla missä pitäs jo lopetella riippuen myös toki paljon koneesta. Kiinan koneet tuppaa lämpiään aina jonkin verran verrattuna laadukkaisiin malleihin mitkä ei paljoa 40-50astetta kuumemmaks tuu ajossa. Just tossa yks kaverin hk kone menetettiin kun pääs lipsahtaan kopan alla lämmöt vähän reiluun 120asteeseen :) Noh nyt saatiin hyvät syyt laittaa tulemaan kumpaankin kulkineeseen samalla kertaa leopardin koneet.
Minkäs kokosta pinjonia on porukka käyttäny bugeissa noin 1800kv koneissa 6s lipoilla? Onkohan 16piikkinnen liikaa vai pitäskö katella jotain 12-14piikin välille? Tällä hetkellä autossa toi kb45 (600g, 6mm akselilla oleva mörkö) siellä kv sen verran alhaset 1200kv muistaakseni että tullu ajeltua hyvällä menestyksellä 21piikkisellä pinjonilla kone ei paljoa kättä lämpösemmäks tuu teoriassa ilmakierrottomassa kopassa ja 6s lipoilla. Leopardin (4074) koneen kanssa ei varmaan kannata paljoo 21piikkistä näyttää jos aikoo pitää sen elossa :) Tuli otettua leopard myös pienellä kv:llä, tuntuu että paljon välttää ongelmia sillä valinnalla ja 6s tota menoa piisaa vähän pienemmälläkin kv määrällä. Samoiten saa yhdellä 4Ah akulla ajaa yli 2minuuttia :D Noi 2150kv koneet tuntuu imasevan tota virtaa jo aika hurjia määriä :) Mut suosituksia ja kokemuksia 6s buggyyn otetaan pinjonin hampaiden määrän suhteen.
edit: Onkos Suomessa muita jälleenmyyjiä robinson racingin pinjoneille kun Sabe ja hobbypeople. Kummassakin melko laihat valinnat pinjoneita, löytyy ainoastaan isompia piikkimääriä. Tai onko suosituksia jostain paypallin kelpuuttavasta puljusta mikä toimittas esim. euroopasta mahd. nopeesti? Ebaysta, amainhobbiesta yms ottaessa on aina vähän toi niin ja näin ton saapumisen kanssa välillä menee viikko välillä kuukaus. Jostian englannista tms luulis tulevan nopeesti, mut onkos siel mitään sopivaa puljua?