Eipä ole niin paljoa kokemuusta noista iskareista, että osaisi neuvoa. Mutta tuli vertailtua tuota buggyn koria truggyn päälle, näyttäisi että sen saisi modattua orkiskorin alle kohtuu helposti. Truggy on pitempi joten takaa jäisi edelleen auki, mutta luulen ettei sieltä niin paljon tavaraa sisälle kuin edestä. Ja jää sitten jäähdytyksellekin kulkureittiä. Todellakin buggyn keula on todella paljon umpinaisempi kun pääsi luonnossa vertaamaan. Suojausten kehittelyssä on taka-ajatuksena talvi-ajon mahdollistava suojaustaso :mrgreen:.
Tuli hommattua nuo 5900/50c akut, voimaa ja ajo-aikaa riittää, melkein alkoi kuski hyytyä ennenkuin akut! Ampeerituntien kehitys on aika huikeaa muutama vuosisitten 3600mah oli kova sana, nyt lähennellään 6000:ta. Kyllä tämän auton kanssa nitrovehkeet on saaneet kovan vastuksen, tehoa riittää ja lähtee kun hauki rannasta. Ja lapsiperheessä etuna ettei tarvitse myrkyllisen nirtopolttoaineen kanssa touhuta. Eikä naapurit häiriinny niin helposti. Toki metalliset rattaat kyllä pitävät ääntä jonkin verran :mrgreen:.