Kirjoittaja Aihe: Kyosho Landmaxit  (Luettu 95064 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Mini-Z

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #270 : 17.11.04 - klo: 16.39 »
Kuinka hyvin Landmax 2:sella voi ajaa maastossa :?:
Are you sure?

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #271 : 17.11.04 - klo: 19.42 »
Lainaus käyttäjältä: "Mini-Z"
Kuinka hyvin Landmax 2:sella voi ajaa maastossa :?:
No eipä se kovin häävisti mene. Ei kannata ostaa ko autoa jos maastossa vähääkään haaveilee ajavansa. Asfaltti, sora, lyhyt nurmikko ym. käy hyvin.

Poissa SLem

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #272 : 17.11.04 - klo: 20.38 »
Kyllä ainakin omalla Max ykkösellä ajoin aikoinaan lahden silloisella, lähinnä "kynnöspeltoa muistuttavalla" (=erään radan käyttäjän kommentti :lol: ) crossiradalla ja ihan nätisti se ainakin siellä kulki. Eli ei ainakaan omasta mielestä vaadi mitään aivan tasaista alustaa.
Kaitpa se Kakkonen kulkee samalla lailla.
Mutta mikään varsinainen maasturi se ei sentään ole.
Kyosholla on muuten ollut joskus aikoinaan vuonna Ö myös 1/8 maastureita.

Poissa RC-BASTARD

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #273 : 30.01.05 - klo: 23.04 »
Hei.. kuinkas on noi landmaxit kestäny????
Mä olen tässä tollasen landmax2 tai TT EB-4 S2 rallyn hankkimista ajatellu, mutta kun ei oo vielä päässy kattelee että kuinka ne suoriutuu perus ajamisesta tai vähän rankemmastakin tykittelystä.Kuulemma nuo ei ihan krossiradoille sovellu mutta tasaiset hiekkakentät ja asfaltti radat käy??
[Auto-Air colors][Faskolor][SpazStix]
-F.B-Creations PKSRCA

Poissa Tom Byron

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #274 : 30.01.05 - klo: 23.33 »
Lainaus käyttäjältä: "RC-BASTARD"
Hei.. kuinkas on noi landmaxit kestäny????
Mä olen tässä tollasen landmax2 tai TT EB-4 S2 rallyn hankkimista ajatellu, mutta kun ei oo vielä päässy kattelee että kuinka ne suoriutuu perus ajamisesta tai vähän rankemmastakin tykittelystä.Kuulemma nuo ei ihan krossiradoille sovellu mutta tasaiset hiekkakentät ja asfaltti radat käy??


Kyllä toi TT anakin tykittää ihan kivasti vähän karkeemmassakin maastossa. Miksei tolla vois crossiradallakin ajaa, kun vaan laittaa vaikka jotku crossarin renkaat ja kasvattaa vähän maavaraa.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #275 : 31.01.05 - klo: 10.32 »
Vähän on lyhkäset noi tukivarret ja iskarit crossiradalle, joten ei taida olla mikään nautinto ajaa. Enemmänkin asfaltille.

Poissa RC-BASTARD

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #276 : 31.01.05 - klo: 10.48 »
Sitä mä oon kans kattellu että ei mihinkään hirmuhyppyreihin noilla oo kauheesti asiaa. Mulla onkin ollu mielessä yksi hiekkakenttä  mikä on viikonloppusin täysin autio eikä oo asuintaloja ees lähi maastossa. Siellä sais kyhäiltyä aikas helposti aina jonkunlaisen radan missä olis  asfaltti ja hiekka osioita.
[Auto-Air colors][Faskolor][SpazStix]
-F.B-Creations PKSRCA

Mika R

  • Vieras
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #277 : 31.01.05 - klo: 11.24 »
Joo, sellaseen noi on omiaan. Kesyt hyppyrit on jees, mutta ei crossiradan metriset hyndät.

Poissa Tom Byron

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #278 : 31.01.05 - klo: 16.45 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Vähän on lyhkäset noi tukivarret ja iskarit crossiradalle, joten ei taida olla mikään nautinto ajaa. Enemmänkin asfaltille.


Samat iskarit ja tukivarret siinä on mitä EB-4 s2:ssa. Lähinnä kori ja etupuskuri tuottaa ongelmia isoissa hypyissä.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #279 : 01.02.05 - klo: 10.25 »
Lainaus käyttäjältä: "Tom Byron"
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Vähän on lyhkäset noi tukivarret ja iskarit crossiradalle, joten ei taida olla mikään nautinto ajaa. Enemmänkin asfaltille.


Samat iskarit ja tukivarret siinä on mitä EB-4 s2:ssa. Lähinnä kori ja etupuskuri tuottaa ongelmia isoissa hypyissä.


Tarkoitan LandMaxia, sorry epäselvä viestini.

Poissa RC-BASTARD

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #280 : 01.02.05 - klo: 11.04 »
Elikkäs onko TT EB-4 S2 rallyssa enemmän maavaraa???
[Auto-Air colors][Faskolor][SpazStix]
-F.B-Creations PKSRCA

Poissa Toni N

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #281 : 01.02.05 - klo: 11.41 »
Lainaus käyttäjältä: "RC-BASTARD"
Elikkäs onko TT EB-4 S2 rallyssa enemmän maavaraa???

Aikaisemmin kun omistin EB4 S2:n ja suunnittelin tekeväni siitä rallyn, niin vertaillessani osalistoja keskenään, ei eroavaisuuksia ollut kuin puskurissa, koritolpissa, renkaissa, jne... Eli tukivarret ym. olivat molemmissa samat.
Tyhjä

Poissa RC-BASTARD

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #282 : 22.02.05 - klo: 21.06 »
No niin torstai 24.2 tulee olemaan mielenkiintoinen päivä täällä itä-helsingissä. Tarkoitus olisi päästä hakemaan LM2 tuolta kaupasta ja hintaa sille keikalle tulee noin 650€.
Onko muilla LM2 omistajilla jo autot ajo kunnossa ja valmiina lumen sulamiseen??? vai olenko ainut joka sellasella täällä helsingissä ajelee??.
Vielä kun saisi jotenkin ajan kulumaan...... :wink:
[Auto-Air colors][Faskolor][SpazStix]
-F.B-Creations PKSRCA

Poissa Tom Byron

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #283 : 22.02.05 - klo: 21.09 »
Lainaus käyttäjältä: "RC-BASTARD"
Elikkäs onko TT EB-4 S2 rallyssa enemmän maavaraa???

EB-4 S2:ssa maavaran saa helposti säädettyä ihan mieleisekseen.

Poissa kc67

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/karic./
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #284 : 25.02.05 - klo: 19.09 »
Mites olette leikannu korit noissa lm2:issä, siis jäähdytyksen,tankkauksen ym takia ?
Xray XB-8 ,Hobao Hyper7 pcr pro, Sirio kanai edition 1#,Team Infinity samurai .21, Sanwa mx-3

Poissa Nike

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #285 : 25.02.05 - klo: 19.17 »
Lainaus käyttäjältä: "kc67"
Mites olette leikannu korit noissa lm2:issä, siis jäähdytyksen,tankkauksen ym takia ?


Ite tein omaan Duraan niin, että ensiksi vedin vahvalla askarteluveitsellä karkeat muodot, ja sen jälkeen hioin Minicraftilla ja hiomaterällä reunat tasasiksi.

Poissa kc67

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/karic./
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #286 : 25.02.05 - klo: 20.10 »
Juu siis tarkoitan oletteko poistanut esim takalasia ,reittänyt tuulilasia ym  :mrgreen:
Xray XB-8 ,Hobao Hyper7 pcr pro, Sirio kanai edition 1#,Team Infinity samurai .21, Sanwa mx-3

Poissa Nike

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #287 : 25.02.05 - klo: 20.23 »
Lainaus käyttäjältä: "kc67"
Juu siis tarkoitan oletteko poistanut esim takalasia ,reittänyt tuulilasia ym  :mrgreen:


Niin, kyllä minä ymmärsin ihan oikein. Eli olen askarteluveitsellä leikannut ekana karkeasti aukon ja sen jälkeen minicraftilla hionut reiän reunat tasaisiksi. Ymmärsitkö?  :mrgreen:

Poissa kc67

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/karic./
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #288 : 25.02.05 - klo: 21.41 »
Nike  :roll:
Xray XB-8 ,Hobao Hyper7 pcr pro, Sirio kanai edition 1#,Team Infinity samurai .21, Sanwa mx-3

Poissa Nike

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #289 : 25.02.05 - klo: 21.54 »
Lainaus käyttäjältä: "kc67"
Nike  :roll:


No voe lol. Nyt vasta tajusin mitä sä tarkotit.  :oops:  
Ollu vähän huono päivä tänään. Sori..nyt pysyttelen taas hiljaa vähän aikaa...

Poissa RC-BASTARD

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #290 : 31.03.05 - klo: 00.48 »
No niin tänään tuli haettua tohon Landmax2:seen kunnon diffi öljyt. Kuinkas hyvin se tehtaan laittama töhnä pitäis saada pois sieltä??.
[Auto-Air colors][Faskolor][SpazStix]
-F.B-Creations PKSRCA

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #291 : 31.03.05 - klo: 09.59 »
Otahan diffisi ihan kunnon vesi/liuotinpesuun, töhnä kannattaa ottaa pois sieltä melkosen tarkkaan ettei jää mitään epätoivottuja paakkuja pilaamaan öljyjä.
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa RC-BASTARD

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #292 : 31.03.05 - klo: 10.39 »
Jees kiitos Blenheim... astianpesuainetta kehiin ja jynssäämään  :wink:
[Auto-Air colors][Faskolor][SpazStix]
-F.B-Creations PKSRCA

Poissa molmis

  • Tulokas
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #293 : 01.05.05 - klo: 22.49 »
Tervehdys kaikille hokasin että mun harrastekalustolle onkin voorumi jess ja aattelin tähän topikkiin sitten ilmoittautua :D

minulla on ollut ns. extreme käytössä landmax ja sitä olen piristellyt..

nyt kutakuinkin alkaa ja olla kaikki tehty potkun eteen.. on nyt n.3,5heppaa saatuna irti tuosta gs21 koneesta.. ja himolla ootan lisää miten saisi.. kun jaappanista kuulut huhua että ks koneesta on saatu jotain 5-7hepankin tehoja.. mutta kuinka??

ja toinen kyssäri.. miten / mistä voi johtua kun radio pätkii.. eli n.15min aina vorkkii hyvin sitte tuleepi remontti kun auto karkaa.. :(

kiva kun asialle on oma foorumi, kiitos kaunis tälläisen tekijöille :D
-Molmis

ps. palailkaas pian vaikka email/msn tai jots jos kysymyksiä virittämisestä tai land maxista yleens....

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #294 : 08.05.05 - klo: 20.55 »
Onko kellään videota tarjota Landmaxista. Entä saisikohan Infinityn .27 moottoria asennettua tähän autoon.

Poissa zessa

  • Tulokas
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #295 : 23.05.05 - klo: 14.41 »
Lainaus
minulla on ollut ns. extreme käytössä landmax ja sitä olen piristellyt..

nyt kutakuinkin alkaa ja olla kaikki tehty potkun eteen.. on nyt n.3,5heppaa saatuna irti tuosta gs21 koneesta.. ja himolla ootan lisää miten saisi.. kun jaappanista kuulut huhua että ks koneesta on saatu jotain 5-7hepankin tehoja.. mutta kuinka??


Mitäs oot motille tehny? Kannen laskua/muotoilua, kanavien muotoilua vaiko kenties kaasaripuolelle jotain? Aattelin itekkin ruveta hiukan piristelemään. Itse ajattelin aloittaa pakopuolesta...  Mistäs muuten tiedät noista tehoista? :roll:
Lapsi on terve kun se leikkii ja sairas kun se ei osaa lopettaa.

Poissa WRC206

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #296 : 23.05.05 - klo: 20.08 »
Lainaus käyttäjältä: "mike_87"
Onko kellään videota tarjota Landmaxista. Entä saisikohan Infinityn .27 moottoria asennettua tähän autoon.


Mulla olis koneella 387 meganen videopätkä Landmax2 ajosta tattarisuon asfaltti radalla mutta en sitä kyllä saa millään omille kotisivuille laitettua, loppuu tila kesken.
- Tamiya solar car -

Poissa HolyLight

  • Tulokas
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #297 : 24.05.05 - klo: 13.14 »
Pakkaappas pikaksen sitä videota ja vaan herkku palat jakoon. Johan alkaa mahtuun..

Onko tosta TS:n radasta mitään kuvia netissä?

Mika R

  • Vieras
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #298 : 24.05.05 - klo: 13.44 »
tollaselta se näytti viime kesänä


Poissa R6ukko

  • Jäsen
    • Profiili
Muutama kysymys...
« Vastaus #299 : 30.05.05 - klo: 09.17 »
Eli kertokaas seuraaville pulmille vastauksia, koskien landmax 2:sta!

1. mikä viripilli landmax 2:een?

2. käykö jonkun muun, esim. Hobaon iskarit, vai onko kyosholla jotain      paremipia olemassa?

3. mitä diffiöljyä pitäis käyttää, että sais sitä puskemista vähennettyä?

4. mitä muuta (viritysosia) kandee harkita?

5. onko vakiona kuulalaakerit, jos ei, mistä saisi edullisesti???

6. minkä mallin vanteet käyvät alkiperäisten lisäksi, viitaten hintaan!?

7. ja viimeiseksi, muttei ehkä vähimpänä! Kyoshon varaosahintoihin viitaten, onko muilla merkeillä, esim hobaolla osia, jotka sopivat landmaxiin?

 :?:  :?:  :?:

Näihin kysymyksiin saattaapi jo löytyä vastaukset, mutta kiteyteynä tähän, ettei tarvitse haravoida ympäriinsä...

kiitos, näin etukäteen.