Mites nuo säädöt castlelinkillä, ootteko mimmosia ite pistelly? Miul näyttää täl hetkel tältä
Sama 3,2 V turvaraja kuin sinullakin. Drag Brake oli minullakin 20 %:ssa kun ekoja kertoja kruisailin. 20 % on myös hyvä säätö asfaltilla ajettaessa ja asfalttinakeilla. Nyt käytän 0 %:ia ja ehkä myös siksi kun rassissa on jarruvalot, niin on kiva nähdä joskus niidenkin palavan. :-D
Brake Amount eli jarrutehoa olen mielestäni laskenut myös, kuin myös Reverse Throttlea. Jotenkin turvallisempi pakittaa kun auto ei mene taaksepäin yhtä lujaa kuin eteen. Sorapinnalla jos renkaat menevät suttiin, niin ohjattavuus katoaa. Sensorless Motor Timing taitaa minulla olla low. Luin joskus Traxxasin foorumilta, että se olisi suositeltavin ja olen siinä uskossa laittanut sen siihen. Mukamas (mokoman pakanan pakana...) moottori pysyisi hieman viileäpänä. Hän joka kilpailee ja haluaa jokaisen tehorippeen rassistaan, ei varmaan laita säätöä noin kuin minulla.
Throttle Curvea eli kiihdytyskäyrää olen loiventanut hieman alun puolelta. Auto ei "hyppää" paikallaan raapimaan isänmaatamme (vrt. moottorikelkka ja keskipakoiskytkin). Ts. annettaessa hanaa auto lähtee tasaisesti ja med lapanen. Jos perheessä on juniori, niin vain ja ainostaan tällä käyrällä saakin autosta hieman rauhallisemman tai jos radioautoilu on ihan uusi juttu, niin voi rakentaa itselleen ns. aloittelijan säädöt.
Kaikkien säätöjen merkitystä en tiedä kuten esim. Throttle Dead Band (0,1 ms default). Helpostihan nuo kokeilisi kun laittaisi toiseen asentoon ja vain kokeilisi. Kuitenkin on hieman sellainen pökiö luonne, että säätäessään menee vaihtamaan sitten useampaa arvoa. Noin ei kannattaisi toimia. Tilanne olisi ns. mahtisonni, mikäli omistaisi läppärin ja se olisi messissä.
Threadissa aiemmin postaisin jopa kuvien kera lokitiedostoista, mutta onneksi viisaammat korjasivat ja kertoivat noiden olevan vain lennokkien tai eri nopeudensäätimen juttuja. Olisi kyllä to-del-la nastaa mikäli E-Revon nopari antaisi vastaavat tiedot ulos.
Aatelin tilata ton http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXWGD0#accneeded
tossa paketissa näyttäis tulevan traxxasin omat nimh akut mukana ja tietääkö kukaan että onks niistä mihinkään. Autohan on harjaton.
Jos nuo NiMH:t kuuluvat pakettiin, niin onhan niistä se hyöty, että niillä voi ajella pikkupakkasillakin.