0 jäsentä ja 9 Vierasta katselee tätä aihetta.
Erikoista tuo sähkö jos kolme johtoa saa kytkeä mitään hajottamatta ESC:ole. Kyseessä moottorin johdot ja luulis että jollain johdolla on tietty paikka & kahdella käännetään pyörimissuuntaa..?
Voiko nopeudensäädin polttaa moottorin..? Eli mulla menee moottoria kun leipää.. Ja täytyis keksiä mistä johtuu..Nopeudensäädin on SP Reventon pro. Eka palanu kone oli Lipotech XR 8.5T ja toinen Orca TX 8.5T..Auto on TLR 22. Vaihteisto on todella herkkä.. Välitys on 21/78 ja ohjekirja neuvoo et 22 pinjoni ok tolla Moottorilla. Ennakot säätimestä 2 (max8).. Punchit ykkösellä..Auto pysähtyy mitään ennakolta varoittamatta ja pari sekuntia niin rupee savu nouseen..Ja aika alku akusta, eli ei pitkää ajoo takana..Onko noi välit kuitenkin pitkät..? Rata on syheröinen.. Nokian sisärata, sama missä WJ ajettiin..
Vetarit putosi paikaltaan, enkä huomannut sitä kun painoin kaasua ja moottorista meni jotain.Pitää kiljumista ajoittain, kannattaako korjata vai ostaa uusi kone? Hyviä moottorimerkkejä? Coren nopari ja taitaa olla sensorilla. Kone on 10.5
Lainaus käyttäjältä: tulijyrä - 22.02.14 - klo: 19.11Vetarit putosi paikaltaan, enkä huomannut sitä kun painoin kaasua ja moottorista meni jotain.Pitää kiljumista ajoittain, kannattaako korjata vai ostaa uusi kone? Hyviä moottorimerkkejä? Coren nopari ja taitaa olla sensorilla. Kone on 10.5Laakerit kannattaa vaihtaa jos harjaton moottori.
Lainaus käyttäjältä: Diese-listi - 22.02.14 - klo: 21.14Lainaus käyttäjältä: tulijyrä - 22.02.14 - klo: 19.11Vetarit putosi paikaltaan, enkä huomannut sitä kun painoin kaasua ja moottorista meni jotain.Pitää kiljumista ajoittain, kannattaako korjata vai ostaa uusi kone? Hyviä moottorimerkkejä? Coren nopari ja taitaa olla sensorilla. Kone on 10.5Laakerit kannattaa vaihtaa jos harjaton moottori. Ok. Tarviiko ohjemoida mitään uusiksi jos vaihtaa eri merkkisen koneen?
Moitietääkö kukaan paljon losin xcelorin 1300kv motilla on huiput jos akkuna on 8.4v 3600mah pötköakku?
Moottorin kannattaako mootorin mukana tulevia liittimiä käyttää vai kolvaanko johdot suoraan moottoriin? Tarkoitan paksuja virtajohtoja. Onko kaikissa moottoreissa ja nopareissa sama kytkentä, A-A,B-B ja C-C? Kyseessä on asso 44.2
Osaako joku kertoa mikä olisi tämän noparin oikea ohje: http://hobbyking.com/hobbyking/store/__11743__HobbyKing_Brushless_Car_ESC_60A_w_Reverse.htmlTämä se ei ilmeisesti kuitenkaan ole? http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uploads/User%20manual%20hobbyking%20ESC%20for%20car%281%29.pdfOutoa on se, että noparia ei tarvinnut kalibroida, vaan lähti heti virran kytkettyä toimimaan normaalisti.
Morjens. Tässä nyt aloittelijana kysyisin että mikä piru meni pieleen. Ostin speed passion reventon s combon xray t2 malliin.kytkin piuhat ja mosan kuten ohjeessa sanottiin ja löin akun kiinni. Ohjaimen sai säädettyä kivasti ja ajoin hetken niin akusta(4700nimh 1,2v 7cell eli 8,4v)nousi savu ja nopari lopetti toiminnan siihen. Nopari oli pirun kuuma myös eli varmaan veti oikoseen. Veikkauksia mistä voisi johtua eikö nopari kestänyt akkua vai menikö akku oikoseen rikkoen 10min vanhan noparin.Tossa vielä mitä comboa meinaan http://www.rcmart.com/speed-passion-reventon-s30s-brushless-wcompet-p-37495.html