Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Hepokatti

Sivuja: [1]
1
Yleinen keskustelu / Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« : 01.07.16 - klo: 21.06 »
BackSlash.


2
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede
« : 08.05.07 - klo: 21.09 »
Onkos kellään muuten kokemuksia E/T-MAXXiin tarkoitettujen renkaiden käytöstä Stampedesta?

Himottaisi laittaa sellaiset autoon... Maximizer-kittikin on jo saapunut Ameriikasta, joten hexien kokokaan ei ole ongelma.

3
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede
« : 05.05.07 - klo: 23.25 »
Doddii!

Vihdoin Speden varaosat saapuivat Ameriikan maalta!

Joskos nuo saisi vaikka kasattua ensiviikon aikana!

Vielä pitäisi jostain saada "paremmat" vanteet ja renkaat!

4
Traxxas / Traxxas Stampede
« : 27.09.06 - klo: 00.47 »
Nyt on muutaman päivän kokemukset takana tästä Stampeden uudemmasta versiosta... Autoonhan laitettiin heti kiinni seuraavat kamat:
Moottori: Lehner 4200 basic
Nopari: Graupner Genius 70
Akku: Maxamps.com 8000mAh LiPo

Aluksi oli käytössä noparista soft startti (1 sekunti), tällöin auto tuntui lähtevän liikkeelle laiskasti... Ei keula edes kunnolla noussut pystyyn!

Ei muuta kuin ohjelmoimaan noparia uusiksi ja soft startti pois päältä! Nyt auto todellakin hyökkää eteenpäin ja ohjattavuus on pelkkä vitsi kaasu pohjassa ajettaessa! Myöskin pystyssä pysymisessä on vaikeuksia.

Ongelmaksi muotuikin spurrin kesto, ei spurri tunnu kestävän akullistakaan! Nyt niitä testatessa on mennyt jo kaksi ja uudesta ei nyt ole tietoakaan. Tähän uuteen versioon ei näytä noi vanhan spurrit sopivan, ovat aivan erilaiset.

Kuinka teillä muilla on paikat kestänyt stampedessa kun on ollut harjaton kiinni? Olenko vain tohkeissani laittanut laitteet väärin paikoilleen ja omaa tyhmyyttäni hajoittanut osia? Vai onko toi Lehneri (ilman soft starttia) muka liian tehokas Stampeden osille?

Muuten auto tuntuu kestävän ihan mitä vaan...

5
Traxxas / Traxxas Stampede
« : 27.09.06 - klo: 00.46 »
Lainaus käyttäjältä: "jesi"
Tommonen tuli kotio, iha hienohan tuo oli.
http://jesi.5cyl.net/RC/stampede/260906_spede_kotiin/

Paukkuja pitää saada lisää.

Joten nopari ja kaksi konetta myynnissä.


Myy Jesi mulle toi Spurri tosta, et sinä sitä tartte.... Omalla Spedelläni olen jo kaksi niitä ajanut sileäksi....

6
Polttisautot / Re: patteri 1:8
« : 03.09.06 - klo: 13.10 »
Lainaus käyttäjältä: "AssoRacing"
Mulla on  rakennettu tollane "patteri Hyper7:ska" pinjonia vaille valmis... Siihen mahtuu hyvin akut molemminpuolin.


Et viitsis paiskata maililla paria kuvaa? Pienet vinkitkään eivät olisi pahaksi...

7
Sähköautot / kokemuksia harjattomista moottoreista!
« : 03.09.06 - klo: 00.42 »
Lainaus käyttäjältä: "puzzle"

Eikös auto ole just ns.balanssissa ku saa kaasulla ohjailla????


Itellä oli kyöstin pta2 ja 9.6V meni renkaat yhdellä akullisella...mut pitohan alkaa vasta slikceillä :mrgreen:


Kuinkas on PTA:ssa paikat kestänyt? Zaboonhan on käytännössä PTA:n krossiversio...

8
Sähköautot / kokemuksia harjattomista moottoreista!
« : 03.09.06 - klo: 00.23 »
No nyt on ensimmäinen viikko takana Zaboon+Lehner 4200 moottorilla... Auto kulkee kyllä kuin eläin, mutta kasassa se ei pysy... Eikä sillä pysty oikein ajamaankaan, kun taitaa olla liian kyvyt noille tehoille...

Viikon Saldoa:
- Etu- ja takatasauspyörästöt palasina...
- Kaksi katkennutta vetoakselia
- Etu- ja takaripustukset irronneet törmäyksen seurauksesta, nämä oli kyllä ihan omaa syytä...
- Renkaista tuli slicksit... Vakio koneella kulumista ei tullut käytännössä yhtään n.30 ajokerran aikana!

Nyt autoon on tehty lukkoperä ja se on pelkästään takavetoinen. Täydellä kaasulla ei tarvitse kuin haaveilla ajavansa... Pieniä pitovaikeuksia on...

Akkuina on käytetty Meangreen 3000mah ja Nosramin 400mAh valmiita pötköjä. Säädin ilmeisesti osaa automaattisesti päästää auton liikkeelle, koska jos kaasun painaa suoraan pohjaan paikaltaan niin ensin auto miettii hitaasti liikkuen pari sekuntia ja sitten ampuu kuin raketti...

Seuraavaksi 1:8 krossariin harjatonta kiinni...

9
Eli tarkoitus olisi saada käyttöön 1:8 sähkökrossari harjattomalla... Tyyliin tämä: http://www.rcuniverse.com/magazine/article_display.cfm?article_id=467#Video  1:10 auto kun ei oikein ole ajettava Lehnerin 4200 harjattomalla koneella...

Alustaksi on jo päätetty jompi kumpi näistä... Kumpikin on varmasti kelpopelejä, mutta kumpihan olisi tähän tarkoitukseen parempi?

Kuinka paljon kyseisten autojen osia pystyy käyttämään ristiin? Onko Kyoshon "pohja" hieman leveämpi? Tarkoitus olisi saada pari akkupakettia siuille kyytiin.

Hintaa paketeille (käytetyillä) on jotakuinkin saman verran, mutta Infernossa tulee moottori, CNC-osaa, yms viripalikkaa mukana (olisi ajovalmis polttis).

Kumpaan arvon asiantuntijat kallistuisitte?

En oikein tiennyt laittaako tätä polttis vai sähköautojen puolelle...

Sivuja: [1]