Älä turhaan Jerzi käy Nairin kimppuun, asia on täysin ookoo puolestani. Eriäviä mielipiteitä on ja pitääkin olla. Nair kirjoitti asiansa kuitenkin rakentavaan henkeen ja ihan aiheestakin. Itse sen takia tiettyjä saumoja sulattelin Tigillä koska halusin varmistaa kestoa. Nair myöskin tarjosi konestusmahdollisuutta mikä oli mielestäni erittäin kohteliasta.
Kyllä mun autoa saa haukkua vapaasti jos siltä tuntuu. Ja kaikki kehitysehdotukset otetaan vastaan mitä eteen tulee, tokikin itse sitten päätän mitä kuuntelen ja mitä en. Monta hyvää ehdotusta täältä on tullutkin ja osa ehdotuksista on tuossa Bajassani tehtynä mitkä olivat mielestäni hyviä juttuja.
Vai miten hyvä autoni on asteikolla 1-10? Enköhän mä oo hieman väärä henkilö vastaamaan tähän. Teidän kaikkien muidenhan homma se on. Itse olen kyllä tyytyväinen ja luotan sen toimivuuteen enkä usko hirveän isoja suunnittelumokia tehneeni. Joten antaisin kai itselleni arvosanan 8 koska ainahan näissä parannettavaa olisi. Parannuksia olisi jarrut myös edessä, neliveto ja tasauspyörästöt säädettävillä lukoilla, jopa Torsenit. Mutta noilla varusteilla ladattu tällainen peli tulisikin jo sitten kustannuksiltaan jo ihan hullun hintaiseksi. Tän auton kanssa kustannukset oli vielä jotenkin ehkä siedettävissä. Ehkäpä auton arvostuksesta kertoo hieman se, että siitä tehtiin eilen messuilla 5000 euron tarjous, jonka tosin kyllä hylkäsin välittömästi.