Kirjoittaja Aihe: Järvenpään kerhokisa...???  (Luettu 5701 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa tuukka.m

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Järvenpään kerhokisa...???
« : 02.03.03 - klo: 16.54 »
Haluisin vielä tarkennuksen...eli onko se järveenpään kisa nyt 8 vai 9 päivä?Olen kyllä huomannut että etusivulla lukee 9päivä mutta, silti olen vähän epävarma :roll:.
Ja onko järvenpäässä pöytiä vai pitääkö tuoda oma pöytä mukana?
...

Poissa reittila

  • Veteraani
    • Profiili
Re: Järvenpään kerhokisa...???
« Vastaus #1 : 02.03.03 - klo: 21.45 »
Lainaus käyttäjältä: "tuukka.m"
Haluisin vielä tarkennuksen...eli onko se järveenpään kisa nyt 8 vai 9 päivä?Olen kyllä huomannut että etusivulla lukee 9päivä mutta, silti olen vähän epävarma :roll:.
Ja onko järvenpäässä pöytiä vai pitääkö tuoda oma pöytä mukana?


Öö, missä etusivulla ?
Kisat ovat siis 8. päivä.
Pöytiä ja tuoleja pitäisi olla riittävästi, mutta ei haitanne, jos varmuudeksi tuo omat mukaan, jos vaikka osallistujia tulee enemmänkin.
-Pekka

Poissa tuukka.m

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Järvenpään kerhokisa...???
« Vastaus #2 : 02.03.03 - klo: 21.54 »
tän eli rcnetin etusivul tos uutiset koha lukee 9.3 :
...

Poissa reittila

  • Veteraani
    • Profiili
Järvenpään kerhokisa...???
« Vastaus #3 : 03.03.03 - klo: 09.16 »
Lainaus käyttäjältä: "tuukka.m"
tän eli rcnetin etusivul tos uutiset koha lukee 9.3 :


Jaa, no tämä ei ole rcnetti :)
Joka tapauksessa, kisa on siis lauantaina 8.3., tervetuloa.
Edit: Tämä on RC-maailman keskustelufoorumi, johon rcnetissä on linkki.
-Pekka

Poissa VesaK

  • Veteraani
    • Profiili
Järvenpään kerhokisa...???
« Vastaus #4 : 03.03.03 - klo: 12.48 »
Taitaa olla tarpeetonta nipotusta, mutta olisi tyylikästä, jos nähtävillä olisi aina ennen kisoja muistutus/kutsu kisoista, jossa on selkeästi nähtävillä perustiedot:

- ajankohta
- koska ovet aukeavat
- osoite ja ajo-ohje
- pöydät, tuolit, sähköt
- ilmoittautumisaika ja -yhteystieto

Kylläpä väki näkyy löytävän perille ja osaavan ilmoittautua, vaikka tietoja ja muistutuksia ei niin pilkulleen ole ollutkaan tapana antaa..... Mutta, kisasarjan perimmäinen tarkoitushan on tuoda mukaan uusia harrastajia, joilla ei voi olla niitä tietoja, jotka meille kokeneemmille ovat itsestäänselvyyksiä.

Ilmoitus kisasta pitäisi siis kirjoittaa kaverille, joka ei ole kertaakaan ollut kisoissa eikä koskaan käynyt ko. paikkakunnalla.

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Todellakin
« Vastaus #5 : 03.03.03 - klo: 16.04 »
Alue-8 tunnutaan olevan senverran hiljaa (etenkin tästä Järvenpään kisasta), että tulee kevyt insider-fiilis hommasta. Eli aivan kuin porukkaa ei edes sinne haluttaisi. No itse jokatapauksessa olen aikeissa tulla  :wink: .
Lahti Rock City

Poissa reittila

  • Veteraani
    • Profiili
Re: Todellakin
« Vastaus #6 : 03.03.03 - klo: 16.24 »
Lainaus käyttäjältä: "hellgren"
Alue-8 tunnutaan olevan senverran hiljaa (etenkin tästä Järvenpään kisasta), että tulee kevyt insider-fiilis hommasta. Eli aivan kuin porukkaa ei edes sinne haluttaisi. No itse jokatapauksessa olen aikeissa tulla  :wink: .


Johtuisiko siitä, ettei Järvenpään "puuhamiehillä" ole nettiyhteyksiä ?
Joka tapauksessa alue8-sarjaahan hoitelee pitkälti Lefa & kumppanit, joten erilaiset pyynnöt kannattanee esittää siihen suuntaan.
leif.malmstrom@saunalahti.fi
Kartta löytyy osoitteesta :
http://www.keltaisetsivut.fi/cgi-bin/gwi679/gSks/gwx/?model=indexframe_map.gws&todo=geocode&lan=fi&A=12345&address=j%E4rvenp%E4%E4%2Ckirkkotie&maparea=
ja uskon, että ovet aukenevat 7.30.
Osoite on Kirkkotie 1.
Pöydistä/tuoleista olikin tuossa jo aiemmin mainintaa ja ei, emme aja kynttilänvalossa, vaikka kirkon tiloissa ajetaankin.
Yritän onkia lisää tietoa huomenna kerholla.
-Pekka

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Järvenpään kerhokisa...???
« Vastaus #7 : 03.03.03 - klo: 16.52 »
voiko sinne tull huomenna ajamaan
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa reittila

  • Veteraani
    • Profiili
Järvenpään kerhokisa...???
« Vastaus #8 : 03.03.03 - klo: 17.13 »
Tervetuloa.
-Pekka

Poissa tuukka.m

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Järvenpään kerhokisa...???
« Vastaus #9 : 03.03.03 - klo: 19.00 »
Onko / tuleeko kisaradan kuva nettiin? :mrgreen:
...

Poissa reittila

  • Veteraani
    • Profiili
Järvenpään kerhokisa...???
« Vastaus #10 : 04.03.03 - klo: 19.41 »
Lainaus käyttäjältä: "tuukka.m"
Onko / tuleeko kisaradan kuva nettiin? :mrgreen:


Kas tässä :
www.prfoto.com/alue8-jarvenpaa

Lisää kuvia hetken päästä...

Ovet aukeavat klo. 7.00 lauantaina, eli aamuvirkut, tervetuloa.
-Pekka

Poissa reittila

  • Veteraani
    • Profiili
Järvenpään kerhokisa...???
« Vastaus #11 : 04.03.03 - klo: 20.18 »
Lainaus käyttäjältä: "reittila"
Lainaus käyttäjältä: "tuukka.m"
Onko / tuleeko kisaradan kuva nettiin? :mrgreen:


Kas tässä :
www.prfoto.com/alue8-jarvenpaa

Lisää kuvia hetken päästä...

Ovet aukeavat klo. 7.00 lauantaina, eli aamuvirkut, tervetuloa.


Noniin, täältä siten lisää kuvia tämän päivän harjoituksista :
www.prfoto.com/jarvenpaankerho
-Pekka

Poissa tuukka.m

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Järvenpään kerhokisa...???
« Vastaus #12 : 04.03.03 - klo: 20.37 »
kiitos!!!! :D
...

Poissa Teppo

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.mx.teamentisetkuskit.com
Järvenpään kerhokisa...???
« Vastaus #13 : 04.03.03 - klo: 22.10 »
Hienon näköstä! Mukana ollaan...

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Järvenpään kerhokisa...???
« Vastaus #14 : 04.03.03 - klo: 22.29 »
jaa, kuvat on ihan hienoja ja niissä rata vaikuttaa hienolle, mutta sitä se ei minun mielestäni ole.(älkää ottako pahalla) sen todistaa kahdet tukivarret yhdet ohjauspalat, takalaakeripesä ja servon ohjausvarsi (kiitos VesaK:lle et sain uuden lainaan :wink: ):oops: , noi kaikki meni mäsäks 3AKUN aikana. Minun mielstä matot olisi voinut teipata kiinni paremmin (aika monta kertaa sujahti maton alle) ja "pehmusteet" ei ne vaikuttanut "pehmusteilta", se johtui siitä että pehmusteet oli neulehuopamattoa joka oli kääritty tiukaksi pötköksi muoviin! ne ei antanut yhtään periksi eikä niissä rengas "luistanut" ollenkaan (rengas tarttu muoviin kuin täi tervaan!) nappas aika helposti tukivarret poikki!

tässä oli minun mielipide asiasta!

ÄLKÄÄ NPSTAKO TÄSTÄ MITÄÄN HIRVEETÄ HALOOTA, tämä oli VAIN minun mielipide radasta! :wink:

Mut, kyllä se kisa täytynee tulla ajamaan!
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa reittila

  • Veteraani
    • Profiili
Järvenpään kerhokisa...???
« Vastaus #15 : 04.03.03 - klo: 22.42 »
Lainaus käyttäjältä: "Matias Vikstedt"
jaa, kuvat on ihan hienoja ja niissä rata vaikuttaa hienolle, mutta sitä se ei minun mielestäni ole.(älkää ottako pahalla) sen todistaa kahdet tukivarret yhdet ohjauspalat, takalaakeripesä ja servon ohjausvarsi (kiitos VesaK:lle et sain uuden lainaan :wink: ):oops: , noi kaikki meni mäsäks 3AKUN aikana. Minun mielstä matot olisi voinut teipata kiinni paremmin (aika monta kertaa sujahti maton alle) ja "pehmusteet" ei ne vaikuttanut "pehmusteilta", se johtui siitä että pehmusteet oli neulehuopamattoa joka oli kääritty tiukaksi pötköksi muoviin! ne ei antanut yhtään periksi eikä niissä rengas "luistanut" ollenkaan (rengas tarttu muoviin kuin täi tervaan!) nappas aika helposti tukivarret poikki!

tässä oli minun mielipide asiasta!

ÄLKÄÄ NPSTAKO TÄSTÄ MITÄÄN HIRVEETÄ HALOOTA, tämä oli VAIN minun mielipide radasta! :wink:

Mut, kyllä se kisa täytynee tulla ajamaan!


Semmosta sattuu. Minulla ei ole mennyt kerholla esim. tukivarsia...en nyt ihan heti muista milloin viimeksi.
No joka tapauksessa, tänään oli harjoitukset. Kisassa matot toki teipataan paremmin.
-Pekka

Poissa VesaK

  • Veteraani
    • Profiili
Järvenpään kerhokisa...???
« Vastaus #16 : 04.03.03 - klo: 22.53 »
Rata oli minusta ihan jees, ei tuon parempaa noihin tiloihin varmaan saisikaan!
pitoakin alkoi parin akun jälkeen löytyä ihan riittävästi, ja mollatkaan ei ole luonnossa niin hyppirimäisiä mitä kuva antaa näyttää...
Kaiken kaikkiaan yksi parhaista alue-8 radoista.

Juho

Poissa Jassu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Järvenpään kerhokisa...???
« Vastaus #17 : 05.03.03 - klo: 12.27 »
Eilisen perusteella voi sanoa että rata on tosi hyvä, kun vielä saisi oikaisu esteet sinne.
Toivotaan myös, että kuvaaja kerkiää ajovuorojensa välissä täyttämään kameran muistia siksi hienoja kuvia jo eilen syntyi!

Poissa reittila

  • Veteraani
    • Profiili
Järvenpään kerhokisa...???
« Vastaus #18 : 05.03.03 - klo: 14.14 »
Lainaus käyttäjältä: "Jassu"
Eilisen perusteella voi sanoa että rata on tosi hyvä, kun vielä saisi oikaisu esteet sinne.
Toivotaan myös, että kuvaaja kerkiää ajovuorojensa välissä täyttämään kameran muistia siksi hienoja kuvia jo eilen syntyi!


Kiitos kiitos, sekä radan, että kuvien suhteen :)
Taitaa kuitenkin olla niin, että kun olen kummassakin sen verran vasta-alkaja niin saattaa jäädä kamera kotiin kun ei kerkeä keskittymään kuin yhteen asiaan kerrallaan. Siksi en mm. syö purkkaa kisoissa :p
-Pekka

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Järvenpään kerhokisa...???
« Vastaus #19 : 05.03.03 - klo: 14.38 »
oli se rata kyl aika syherö... :?
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa Nappe

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.power-racing.net
Järvenpään kerhokisa...???
« Vastaus #20 : 05.03.03 - klo: 14.52 »
Ovaaliako matias haluaa? Ei rataa voi tehdä ilman mutkia, ja pienessä tilassa ne tulevat yleensä suhteellisen nopeasti vastaan.

Rata näyttää mielestäni todella hyvältä!

Poissa reittila

  • Veteraani
    • Profiili
Järvenpään kerhokisa...???
« Vastaus #21 : 05.03.03 - klo: 15.01 »
Matiaksen eilinen ilta taisi olla aika traumaattinen, mutta kuten Nappekin sen sanoi, tila on pieni ja silloin mutkat tuppaa tulemaan nopeammin vastaan kuin "lentokentällä".
Ei niitä mutkia ole kenenkään kiusaksi rataan tehty, ihan vaan sen takia, että voisi kiertää radan useampaankin kertaan läpi eikä tarvitse ajaa päästä päähän ;)
-Pekka

Poissa VesaK

  • Veteraani
    • Profiili
Järvenpään kerhokisa...???
« Vastaus #22 : 05.03.03 - klo: 15.42 »
Lainaus käyttäjältä: "Matias Vikstedt"
oli se rata kyl aika syherö... :?

Ihan tuttu juttu, ja kuuluu rc-autoilijan normaaliin kehitykseen, että uudella radalla mennään aluksi seinille.
Kuten isällesi eilen kerroin, alkuvaiheessa tullaan kotiradaltakin useimmista treeneistä rikkinäisen auton kanssa. Ajan myötä ne vauriot käyvät harvinaisemmiksi.

Uusi ja varsinkin syheröinen rata on ilman muuta vaikea uudehkolle rc-autoilijalle. Jokainen rata pitää opetella, ja siihen menee kokemuksesta riippuen jopa useampi akullinen. Kannattaa seurata, miten kokeneet kuljettajat ajavat ensimmäiset kierrokset uudella radalla: he "skannaavat" sen, ja alkavat pikku hiljaa kiristää vauhtia sitä mukaa kun tuntuma muodostuu.

Itse taisin saada kaasuliipasimen käymään lyhyesti pohjassa vasta aivan viimeisellä neljästä akustani - ja ajo meni siinä vaiheessa jo omaan tasooni nähden hyvin.
Maltti on valttia Järvenpäässä!

Poissa apo

  • Jäsen
    • Profiili
Järvenpään kerhokisa...???
« Vastaus #23 : 06.03.03 - klo: 15.52 »
saisko kunnon ajo-ohjeen helsingistä??

Poissa reittila

  • Veteraani
    • Profiili
Järvenpään kerhokisa...???
« Vastaus #24 : 06.03.03 - klo: 16.23 »
Lainaus käyttäjältä: "apo"
saisko kunnon ajo-ohjeen helsingistä??


Katsopas tätä keskustelua hieman ylempää ja kun olet päässyt kartalle, valitse lähestymiskartat-linkki :)
-Pekka

Poissa -Iceman-

  • Jäsen
    • Profiili
A-8 skabat
« Vastaus #25 : 07.03.03 - klo: 14.46 »
Saisko tietää minkäverran on ilmoittautuneita viri luokkaan?
Signature is currently under construction!

Poissa Nappe

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.power-racing.net
Järvenpään kerhokisa...???
« Vastaus #26 : 07.03.03 - klo: 15.12 »
Alue-8 kisoista ei yleensä ole kerrottu mitään tilastotietoja ennen kisoja, osittain sen takia että kyseessä on harjoituskilpailut, ja osittain siitä syystä että Lefa, joka hoitaa kierroslaskennan ja ottaa ilmoittautumiset vastaan, ei tietääkseni kovin aktiivisesti selaa tätä foorumia.

Osaanottomäärät varmasti selviää jokaiselle joka paikalle tulee.

Jos osaanottajamäärä jostain syystä on kriittinen tieto niin suosittelen soittamaan lefalle.

Poissa tuukka.m

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Järvenpään kerhokisa...???
« Vastaus #27 : 08.03.03 - klo: 17.47 »
Kiitos kaikille järjestäjille hyvästä kisasta! :D Rata oli hyvä ja muutkin järjestelyt kohdallaan.Stop'n go rangaistuksia jaettiin kyllä vähän liian herkästi, mutta muuten kisa oli hyvä! 8)
...