Kirjoittaja Aihe: Nichimo Exceed Pro 443  (Luettu 2877 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa stuugi

  • Tulokas
    • Profiili
    • http://www.stuugi.com
Nichimo Exceed Pro 443
« : 16.07.08 - klo: 21.01 »
Moi,

Olen jo kauan sitten rekisteröitynyt tänne mutta mitään ei ole tullut sanottua. Kuitenkin.... Minulla on tuossa otsikossa mainittu Nichimo Exceed Pro 443 auto, tai oikeastaan 1,5 autoa. Laatikossa maannut jo monta vuotta nopeudensäätimen kärähdettyä joskus 90-luvun alussa. Tarkoitus olisi joskus tuo rakentaa kokonaiseksi ja jopa ajella muutama rinki.

Onko tuo auto kenellekään tuttu? Haku tuotti aika vähän tuloksia. Netissäkin varsin vähän tietoa tuosta.

Muutaman kuvan napsin:






















Poissa historia

  • Veteraani
    • Profiili
Team Associated RC10B4 - Tamiya Mini

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Nichimo Exceed Pro 443
« Vastaus #2 : 16.07.08 - klo: 21.36 »
Suomeen tuota autoa toi aikoinaan hobbymarket ja ne olivat hiukan huono laatuisempia kuin esim tamiya. Noita myytiin aika paljon koska olivat aika erikoisia 4wds esim.
Hinnat vaihtelee mutta ei ne ihan hirveitä viellä maksa tuolla ulkomailla. Tuo 200usd on jo aika top hinta tuolle autolla.
Jos olisin sinä ja haluat rc-harrastukseen mukaan osta käytetty stampede ja leiki sillä.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Rahtimies

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Nichimo Exceed Pro 443
« Vastaus #3 : 16.07.08 - klo: 23.55 »
Kyllä Jerry on oikeilla jäljillä, nuo vanhat autot kuuluvat lähinnä hyllyn päälle koristeiksi, ajoautoiksi soveltuvat vähän kehnosti.

Varaosien saanti aika kiven alla, ja autojen ominaisuudetkin jotain ihan muuta kuin nykyään.

Toki, saahan niillä ajaakin jos haluaa.
Brat, Avante, Hornet, Grasshopper, Falcon, 808, SCRT10, M-03, Hyper 7 & 8, DEX410R, TT-01, T2

Poissa stuugi

  • Tulokas
    • Profiili
    • http://www.stuugi.com
Vs: Nichimo Exceed Pro 443
« Vastaus #4 : 17.07.08 - klo: 09.07 »
Kyllä Jerry on oikeilla jäljillä, nuo vanhat autot kuuluvat lähinnä hyllyn päälle koristeiksi, ajoautoiksi soveltuvat vähän kehnosti.

Varaosien saanti aika kiven alla, ja autojen ominaisuudetkin jotain ihan muuta kuin nykyään.

Toki, saahan niillä ajaakin jos haluaa.

Luulen että tuosta saa kyllä kokonaisen auton, poislukien se nopeudensäädin.

Uusista autoista se Tamiyan Mini kiinnostaisi. Siitä olikin hyvä ketju tuolla. Pitää pari kuukautta odotella kun on muutto tulossa.

Poissa stuugi

  • Tulokas
    • Profiili
    • http://www.stuugi.com
Vs: Nichimo Exceed Pro 443
« Vastaus #5 : 19.07.08 - klo: 09.04 »
Tässä olisi nyt tarkoitus alkaa rakentamaan tuota takaisin koristeeksi. Auto on jo purettu osiin.

Kannattaako tasauspyörästöt ym. putsata rasvasta kokonaan? Kannattaako laittaa uudet rasvat tilalle vai jättää kuivaksi? Millä tuollainen rasva lähtee parhaiten pois?

Poissa zippola

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Nichimo Exceed Pro 443
« Vastaus #6 : 19.07.08 - klo: 11.57 »
itse olen käyttänyt ihan wurthin puhdistus sprayta, tarkotettu varmaan 1:1 auton jarrujen putsaukseen.. sillä ainakin metallirattaat lähteneet rasvasta ja vaseliinista puhtaaksi. Muovirattaista en tiiä kestääkö tuota ainetta.
Capricorn Reedy Futaba

Poissa Monstertruck76

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Nichimo Exceed Pro 443
« Vastaus #7 : 01.12.08 - klo: 00.22 »
Otahan yhteyttä jos jotain osaa tarvit tähän, tuossa tuli tuollainen iso kuorma uutta nichimo osaa ja myös tähän...
Tamiya Hilux 4x4 Mountaineer. Tamiya TXT-1. Kyosho Mad Cruiser, 1/1 lumikone RC. RC Bruder kaivuriprojekri.