Tämänpäivän hommaksi otin reedin, kaasarin, imusuulakkeen ja putsarirungon asennuksen koneeseen. Pientä ongelmaa ilmeni heti alussa kun aloin asentamaan reedin kiinnitys laippaa moottoriin. Koneistajalla oli sattunut pieni mittavirhepaholainen ja kiinnike reijät oli noin puoli milliä liian leveällä. Joten pirrailin reijät pikkasen isommiksi. Ja toinen juttu oli reedin tiivisteet jotka nekin oli sisä mitoiltaan hitusen liian pienellä aukolla jolloin läpät eivät päässeet liikkumaan vapaasti. Vetasin pienellä mattoveitsellä siivut poijes tiivisteistä ja homma alkoi pelittään. Ja olihan siinä muutakin jenkki poika oli lykännyt reedin läppä osan kiinnikeruuveiksi tuumasella kannalla olevat kuusiokolo ruuvit niin sehän ajatti mutkan työkalukaupassa. Muuten ruuvit olivat senttikoolla. Mutta näistä pikku harmeista tai mitensennyt sanois haasteista selvittiin kivuttomasti
. Paketista tuli melko massiivisen kokoinen kuva pikkasen vääristää. Pituutta tuli rapiat 32cm HPI:n filsu rungon kanssa. Toivotaan että istuu autoon
. Kuvasarjassa on reedi purettuna ja lähikuvassa paljesysteemi ja parit kuvat "pitkästä" moottorista
. Kun siinä sitten moottoria käsin pyörittelin niin tosihyvän alipaineen " imupaineen " kehitti toi reed systeemi. Kaasuttimena on tällähetkellä walbron 668 mielessä kyllä kävi se kiidytyspumpullinen versiokin mutta siinähän ei imua ole laisinkaan joten talvis aikaan käynnisys voipi tuottaa suunnatontakin tuskaa ja käteen jääneitä vetonaruja