Liian tehokkaalla koneella tulee juuri tämä, liika yrittäminen ja se yleensä kostautuu jollei ole maltti hallinnassa.
Ulkona ajettaessa, liika teho tekee mielenkiintoisen ilmiön pelkällä suorallakin ja voi osallistua Talent 2010, ohjelmanumerolla "flying CORR circus".
Parasta olisi se että, harrastaja voi itse määritellä tehonsa, omien tarpeiden mukaan.
Edelleenkin korostan tulevaa ulkokautta, jolloin nopeudet kovenevat ja liikayrittämisellä pilaa kisansa ihan varmasti. Sisäradoilla ei ajeta kovia nopeuksia, varmasti jossain krossi radoilla, mutta ei näissä joissa on jo ajettu kisoja tai ajetaan.
Maltti on valttia kuten joka luokassa, jota ei myöskään sovi unohtaa.
Itse ainakin näen koko SC luokan hauskana harrastuksena, kuten muutkin rc harrastukseni.
Tosikko ajattelumaailma pilaa harrastuksen/luokan välittömästi, vaikka tärkeintä olisi keskittyä ihan itse toimintaan ja luoda harrastusmahdollisuuksia. Tarkoitan tällä ratoja ja järjestöjä, missä harrastajat alueellisesti tapaavat.
Tulevat vuodet tulee olemaan kuitenkin kerhojen järjestämiä kilpailuita, mahdollisesti lisäluokkana johonkin kilpailun ruokatauolle
(Oli pakko)
Se mitä lisenssi asioihin tulee, suurimmalla osalla SC kuskeista on seura, joten sen asian ei pitäisi olla vaikeaa. Myös tätä foorumia selaamalla ja hakemalla löytää varmasti oman kaupunkinsa taikka alueen pienoisautoilujärjestön ja lähteä tiedustelemaan asiaa paremmin.
Kilpailuiden järjestäjät ovat oman harkinnan ja kokemuksien mukaan asettaneet sääntöjä SC luokkaan. Mielestäni niin kauan kun tässä sisällä kurvaillaan, totellaan kiltisti järjestäjien antamia sääntöjä ja nautitaan ajamisesta niillä ehdoilla. Ja miksi ei kesälläkin..
Jollei pinna sitä kestä, ei ainakaan turha purnaaminen foorumilla auta lajin kehitystä pätkääkään. Näitä asioita on jo monessa aiheessa huudeltu, joten pelkkä kirjoittelu ei oikein kulje käsikädessä oikean toiminnan kanssa.
Näitä juttuja oikeasti joku heikkohermoinen aloittelija lukee ja päätyykin ajamaan
sellaiseen luokkaan, jossa säännöt valmiina kirjoitettu AKK:n toimesta.