brutales: Saanko kysyä olitko sitä C-8 autoa nopeampi ratakierroksella jos kerran hiiletön oli niin ylivoimainen suoralla? 8)
Tuohon voin vastata, olin.
Se ei johtunut autosta, moottorista tai säätimestä. Olin vain niin hyvä :mrgreen:
Noh, tosiasiassa sattui vain niin, että kun meitä oli kaksi tumpeloa paikalla, niin minä vain satuin olemaan se tumpelo, joka oli ajanut enemmän ja minulla oli autossa edes jotenkuten toimivat säädöt, vaikka perä olikin hyvin liukas...
Mutta, tässä asiassa on mopo karannut käsistä pahemman kerran. Asia on kait tiivistettynä näin:
Hiilellinen moottori on paras, joillekin...
hiiletön, sensorillinen on paras...
jne...
Eli, on aika turha koettaa vakuuttaa toista, että minun valintani minun tarpeisiini on parasta myös sinulle, sinun tarpeisiisi.
Näitä juttuja kun lukee (omani mukaanlukien, ehkä etenkin ne) saa sellaisen mielikuvan, että hiilellisillä ei aja kuin muumiot ja köyhät. Vain parin Jenkkivalmistajan valmistamat harjattomat ovat mitenkään ajettavia, muut sopii lennokkeihin. Noissa sensorillisissa JEnkkimoottoreissa ei ole tehoa Nikkoa enempää, ne ei kulje mihinkään. Crossi on rata-autoilua hauskempaa (pitää paikkaansa :mrgreen: ), turha teho on aina pahasta, mikään teho ei riitä yms...
Eiköhä uskota jo porukalla, että meillä on eri tarpeita ja eri ominaisuudet on meille tärkeitä.
Lepo vaan ennenkuin joku suuttuu leikistä!!