Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - zimi81

Sivuja: [1] 2
1
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: Risut & ruusut
« : 05.02.09 - klo: 17.43 »
valehtelua havaittavissa nimimerkki andyltä.
en ole velkaa, useasti sovittiin kauppahinta, andy maksoi postiennakonkin joten sopimus piti. jälkeenpäin aletaan perimään rahaa takaisin ja selittelemään. niin ja  minä kirjoitin viimeisen yv:nkin. tällaista tänään.

2
Kun sanot Kyosho liikkeen kanssa niin tarkoitako siis Kyosho Pro shopin vai jonkin muun Kyosho jälleenmyyjän ? Kyosho on valmistaja, jota myy erinäiset yksityiset liikkeet kautta maan.

Mullakin on ollu paljon ongelmia Nokia liikeen kanssa.


Kyosholla tarkoitan pro-shoppia, joka yritti selvittää madin vikaa kun atala sitä ei kyennyt selvittämään. Kyllähän auto tosiaan kuntoon tulee piankin mikäli osia vain on, kyosho osia ei vain tunnu kovin nopeasti saavan.


Mikäli nainen ei lähde treffeille on ongelmia sun naamataulussa.

3
On väärin sanoa, että nämä rc autot huolletaan itse. Aivan samanlaisesti voi sanoa mistä tahansa harrastuksesta tai vaikka omasta käyttöautosta. Itse painan pitkää päivää töissä ja omistan perheen, aloitin silti harrastuksen ajo mielessä, tykkään siis rällästää autoilla. Aika ei vain yksinkertaisesti riitä tutustumaan autoon perinpohjaisesti saati tehdä joku pieni huoltotoimenpide, ajan sijasta rahaa on ja täten vien tosiaan auton huoltoon, mikäli Myyjäliike on ilmoittanut että huoltoja tehdään rahaa vastaan. Mikä on siis ongelma? 
Itselläni on ollut todella paljon ongelmia kyosho liikkeen kanssa, rc saben kanssa taas asiointi on ollut todella luonnikasta, siellä siis hoidan kaikki asioinnit tästä lähin, kuten myös kyosho autojen korjaukset.



4
Vapaa keskustelu / Vs: palstan jäsenille......
« : 07.01.09 - klo: 12.19 »
parin tuhannen huonosti kirjoitetun viestin jälkeen alkaa ajoittain kaivata oikeinkirjoitusta ja panostusta hieman siihen lauserakenteeseenkin sisällön ohella
palaapa asiaan sitten  :tongue:

Olet hyvä esimerkki oikeinkirjoituksesta.

5
Traxxas / Vs: Traxxas Revo
« : 05.01.09 - klo: 12.35 »
minä laitoin longtravel systeemit kiinni, menee mistä vaan. jäykemmät jouset myös vaihdoin ja etsin sopivan jouston niille.

6
Radiolaitteet / Vs: Spectrum 2.4 Ghz
« : 02.01.09 - klo: 18.05 »
Ihan vertailun vuoksi etsin googlesta pitkään DX3S:n painoa, vaan en löytänyt...

Nimenomaan paino "ajovalmiina" akkujen kera kiinnostaisi.  Kellään vieressä puntaria / ohjainta?  R lienee samanpainuinen?

-Marko

isoimmalla "kahvalla" ja gp:n akuilla s mallin paino on 450g
heittoa tuskin r malliin paljon on vaikka muotoilu on eri.
tosin r-mallissa kätisyys on vaihdettavissa jospa se tuo sitten parit grammat lisää painoa :)

7
Radiolaitteet / Vs: Spectrum 2.4 Ghz
« : 26.12.08 - klo: 20.49 »
radio sopii varmaan kaiken ikäisille, itselleni jouduin vaihtamaan paksuimman käsikahvan.
radiohan sisältää 3 vaihdettavaa kahvaa eri kokoisille handuille.

8
Radiolaitteet / Vs: Spectrum 2.4 Ghz
« : 19.12.08 - klo: 21.31 »
Täytyy kyllä sanoa että nopea on ja häiriötön. Todella hyvä tuo telemetria zydeemi. en kyllä pois vaihtais. ketää kyllä hetken ennen kuin tottuu ja oppii käyttämään järkevästi kaikkia toimintoja

9
RC-kerhot ja -radat / Vs: Raumalla rataa?
« : 16.12.08 - klo: 18.57 »
ei mitään tietoa millä pystyy ajamaan, itse ajellu 10 autoilla, kait ihan radalla voi pienelläkin ajella, suht karkeeta tuo vain pakkaa olemaan..

10
RC-kerhot ja -radat / Vs: Raumalla rataa?
« : 16.12.08 - klo: 18.00 »
Itse olen käynyt ajelemassa motocrossiradan vieressä olevalla "minimopo" radalla... hevossuolla vai mikä lie paikan nimi.

11
Radiolaitteet / Vs: Spectrum 2.4 Ghz
« : 14.12.08 - klo: 15.18 »
Onko jollain kokemuksia DX3S radiosta?
omani saan parin päivän sisällä käyttöön.
S on hieman hitaampi kuin R malli mutta telemetria on minulle parempi koska arvostan tietoa enemmän enkä aja kilpaa.

Olisi mukava kuulla plussia ja miinuksia.

toivottavasti jotain eroa huomaan rtr radioon verrattuna..

http://www.redrc.net/2008/10/spektrum-dx3s-with-telemetry/#more-11758

12
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 10.12.08 - klo: 19.02 »

13
Sähköautot / Vs: Mamba Max
« : 10.12.08 - klo: 11.49 »
Vastataan niihin kysymyksiin vastauksilla, eikä linkeillä.
Onnistuu samalla vaivalla.

14
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 07.12.08 - klo: 20.47 »
kuinkas kireenä sulla on jouset?
pomputtaa vähän simona kyllä, ei oma eetu tolleen jumputa..
käyttäytyy ku mad force...

15
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 04.12.08 - klo: 12.43 »
mikäli itse alkaa kullattuja liittimiä juottamaan niin kolvin pitäs olla ainakin tehokas eli kuuma ja tinakin kannattais olla laadukasta niin homma onnistuu kotona paljon paremmin. itsellä perus kolvi ja perus tina ja eipä niillä kullattuja paljoo juotella, kylmäksi jää aina liitos...

16
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 03.12.08 - klo: 22.30 »
valhetta, paketissa tulee kuuskolo-setit valmiina, mikäli meinaa varaosia vaihdella.

17
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 01.12.08 - klo: 20.04 »
joo näin tein  :grin: kävi vähän s*****an kuumana  :evil:

oisko sulla jotai linkkiä tuosta motista ?

18
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 01.12.08 - klo: 19.47 »
noniin, nyt sitten on uudet vetarit, nuo ku linkitin. tuntuu kestävän, toisin kuin moottori, mamban combon moottori paloi kun vähän hangilla bashailin. Mikä olis hyvä moottori tuolle mamban noparille? eli moottori missä olis pelivaraa ja olisi oikeasti hyvä. hinta sais olla siinä 300e ja alle.

19
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 01.12.08 - klo: 12.21 »
mamba maxin combolla ja 4s lipoilla. hyvinhän tuo toimis mutta kun alkup renkaat vaihdoin piikkirenkaisiin niin pito parani niin paljon että eipä kestänyt enään..

20
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 30.11.08 - klo: 16.06 »
meni sitten takarenkaan vetoakseli poikki, tehoa vissiin vähän liikaa, kun pitokin parani reilusti..
mitäs virityksiä ootte tehny jotta nuo kestäis?
oisko tämä järkevin vaihtoehto http://www.liquidrc.com/index.php?main_page=product_info&cPath=155940_431&products_id=52118

21
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 27.11.08 - klo: 16.11 »
tosiaan vakio revossa on 3 eri modia, saa harjoiteltua ajoa. mutta tuosta harjottomasta kun on tulossa niin en tiedä, tosin niissä yleensä saa, ainakin omassa mamba max noparissa säädettyä tehoa usb:n kautta...

22
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 26.11.08 - klo: 16.36 »
E-Revoa en kokemuksesta alkaisi vääntämään harjallisilla koneilla ja NIMH akuilla, enkä edes harjattomalla ja NIMH akuilla, vaan suosittelen suoraan laittamaan vähintään 4S lipot ja kunnon harjattoman kyytiin. Se on sitten eri asia jos haluaa että auto ei keuli kokoaika ja että se auto kestäisikin jotain, näihinkin on omat konstinsa mutta maksaa sitten taas enemmän.

mikä omasta kokemuksestasi sitten "sotii" vakiona ajamista, tai nihm akuilla ajamisella. kyllä aloittelialle harjatonliposetti on aivan liikaa. itse kokemuksesta taas suosittelen ajamaan sen 20 akullista minkä nuo vakikoneet kestää ja sitten vaihta harjattomaan  :grin:

23
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 24.11.08 - klo: 12.20 »
kertokaapas E-revon omistajat, minkälainen auto tää e-revo on vakiona???   Meneekö mihkään??

Oon tässä arponut pitkään ekan auton ostoa ja Rustler VXL on ollut pitkään ykkösvaihtoehto, mutta nyt tää E-revo rupes houkuttaan..Ton nelivedon takia.
Toi Rustlerihan menis aika lujaa, mutta jostain videoista katellut vaan että meneekö liiankin lujaa näin alkuun. Tää E-revo näyttäs helpommin/paremmin hallittavalta!

Ja onko se kuinka vaikea homma vaihtaa ite tähän harjattomat mooottorit joskus tulevaisuudessa, jos tähän päädyn??

veronpalatuksilla jompikumpi lähtee tilaukseen :grin:


varmasti se e-revo kulkee tarpeeksi lujaa aloittelijalla, hallinta on helppoa. Se vain on harmi kun hetken on ajellut vakiolla niin eipä se vauhti enää riitäkkään. lisää pitää saada, niinhän se menee vähän kaikissa autoissa..
harjattomaksi päivitys on helppoa, tehoa harjaton jo tuo hyvinkin mutta siihen vielä lipoakkusetti niin sitten jo kulkee vähän liikaakin. e-revo on ainakin itsellä ollut todella kestävä, auto vain hajoillut omaa tyhmyyttään :)



24
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 22.11.08 - klo: 12.12 »
itsellä lähti myös vastaavat renkaat irti hetken ajon jälkeen:)
huonosti saa mitään "kuvaa" tehoista kun lumessa ajellaan. harmi kun näin aikaisen tuli lumet maahan, vois itekkin ottaa jotain videoo omasta autosta. näissä maisemissa myös aika paljon häiriötä perus ratiolla, toivon joulupukin tuovan itselleni gigaradiot  :shocked:

25
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
« : 21.11.08 - klo: 17.53 »
mikäli on pätemisen tarvetta niin täällä se on helpointa, viittailla toisiin topicceihin ja jaella linkkejä, samalla päteä. Eräät vain elävät täällä ja viettävät aikaansa paljonkin joten helppoa se on sanoa aloittelijoille. Mutta usko pois, kyllä asenteet muuttuvat kun lahkeet kapenee ja elämä aukenee...

26
Sähköautot / Vs: Apua!!! Mikä on kuvien auto
« : 19.11.08 - klo: 19.54 »
ja ihan normaali fonttikoolla? ....

27
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 18.11.08 - klo: 21.45 »
tuossa on jo hyvin kokoa, on tullut vaan pieni "palasia" vastaan.
tosin tuollakin varasto näyttää nollaa. saakohan mitään vastaavia suomesta..

28
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 18.11.08 - klo: 21.27 »
mistä ootte tilannu näitä moottorin siiliä? mulla on tuo mamban combo paketista tullut moottori niin sille sopivaa pitäs saada, aikas kuumana käy..

29
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 18.11.08 - klo: 20.55 »
vois ollakkin, oisko sulla kuvii sendiä?

30
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 18.11.08 - klo: 12.12 »
nyt taas eetuni kulkee, tunnin ajelun jälkeen orggis takaventeet molemmat keskeltä halki, lopuksi koko kumi repeytyi irti vanteesta, tänään hakemaan sabesta uutta klemmiä ja vannetta.
enää ei muuten nopari lämpene..
kyllä siis vauhtia piisaa kunhan auto kestää, tuli tutkattua 64km/h tosin tie loppui kesken...jos huippuja joku päivä mittaislis näillä vääntävillä välityksillä...

Nikke92:selle annan sentteriä ihan vain e-revon myymisestä :evil: :cry:

Sivuja: [1] 2