2011 Specs auto kutakuinkin kasassa. Laatu oli yhä kohdallaan. Ohjeiden mukaan servolinkkiin tulevia linkin muoveja joutuu lyhentää.
Myös toista jouduin ohentamaan ettei osu ylädekkiin.
Ehkä haastellisin kohta oli kasata servosaver, eipä ole moisia tullut ennen juuri kasattua.
Lopulta sen sai hyvin kasaan kun käytti servoa hyväksi, siten että väänsi saverin muoviosaa servoa vastaan. Muoviosat loksahtivat servosaverin jäykkien metalliliuskojen kanssa tämän jälkeen oikein kohdalleen.
Sähköille on samalla vähemmän ja samalla enemmän tilaa kuin ennen.
Akun johdot ainakin kivuttomasti saa auton takaosaan, ja osan johdoista ylädekin läpi jos haluaa.
Ylädekki kun on kapeampi kuin T3 autossa ja isohkot aukot.
Mietin itse laitanko akun johdot taakse vai eteen.
Servon ja moottoripukin välissä on ehkä (?) vähemmän tilaa kuin ennen, ei ainakaa tunnu samoin mahtumaan samat sähköt kuin T3:ssa (Sanwa RX431 selälleen ja SP GT2.0 sekä Sanwa SDX-801).
Jotta vastarin saisi selälleen, pitäisi sisempi servon korva poistaa (ohjeessa on tipsi tästä).
Tietty esim M11X vastari on sen verran kapeampi että moista ongelmaa ei välttämättä ole.
Jotta teräväreunaisen virimoottorin sai tarpeeksi taakse, ylädekkiä piti hieman hioa. Tästäkin taisi olla maininta jossain, eipä tullut itse asiassa ohjeen kanssa kasattua :mrgreen:
Pyöristetyllä reunalla olevat moottorin (esim. X12, kenties Novak, SP ja Tekin?) kanssa ei moista toimenpidettä taida joutua tekemään.
Katotaan nyt koska ehtii ajamaan autolla.