Hmm.. Itse näin kylmiltään veikkaan että se ahtaa sitä ilmaa sinne lisää. Eikös tuon takakannen takana ole jokin siipihärpäkkä joka sitten pyörittää ja sitten jotain ilmaa menee kaasarista sisään. Vähän niinkuin turbo.
Näin minä ajattelen sen...
No eipäs nyt keksitä mitään omia fantasioita... Sekö siis mielestäsi ahtaa sinne ilmaa ilman että olis putsaria lainkaan? :lol:
Et siis ple koskaan nähnyt tuollaista konetta tai ainakaan sitä räplännyt.
Siellä ei ole mitään sisällä.
Takakansi on vain jonkinlainen säiliö minne näyttää menevän polttoainetta. Sitä en sitten oikein tiedä että mitä ajon aikana tapahtuu siinä säiliössä.
Jotenkin voisin kuvitella että kone tunkee tuonne säiliöön polttoainetta kun painaa kaasua ja kun päästää kaasusta niin kone imaisee säiliöstä polttoainetta jotta kone saa visäänsä polttoainetta ja tiputtaa kierrokset nopeammin ja voitelee myös koneen.
Ajatellaan siis tilanne missä koneen kierrokset ovat maksimissa ja päästät kaasusta irti. Kone ei saa kuin nimeksi polttoainetta jolloin kierrosten ollessa korkealla kone ei saa voitelua ja kone kuluu/lämpenee johtuen kitkan kasvusta.
Mikäli joku tietää mikroautoista mitään niin on tietoinen mitä tehdään aina suoran päätteeksi. Peitetään kädellä ilmanottoaukko jolloin koneeseen menee ainoastaan polttoainetta joka voitelee ja viilentää konetta, sekä myös laskee kierrokset nopeammin.
Tämä siis on vain minun teoriani kun olen tuota Boostia hieman tutkiskellut omista koneistani.