Noniin seuraavaa kyssäriä
Elikkäs ajelin kolmisen tankkia tyhjäkäynnillä rikkaalla, kävi tosi nätisti.
Mutta sen jälkeen kun kone oli sammunut niin eipä se enään lähtenyt käyntiin.
Laiton tyhjäkäyntiä hieman isommalle, alaneulaa hieman laihemmalle ja pääneulaa hieman laihemmalle.
Ainetta oli ja puhallettiin letkusta välillä lisää, käytettiin tulppaa irti ja pyöritettiin starttiboksilla liiat aineet pois.
Noh tulppahan ei enään hehkunut kunnolla vaan pikkusen vain. Oli lankojen päältä ikäänkuin aavistuksen verran hapettunut tms. ja ei näyttänyt enään niin kirkkaalta. Lämpöarvona oli c4 eli kuuma turbotulppa.
Onko toi hapettuminen selvä merkki jostain? Pannuna siis uusi Grp 28 ja pihalla pakkasta -8 astetta.
Olisiko järkevää kokeilla yhtä astetta kylmempää tulppaa eli mediumia?
edit. Ja polttoaineena model technicsin 25%