Metsäläiseltä hyvä vastaus.
Tätä taustaa vasten herää kysymys, että miksi Asso ylipäätänsä julkaisi B4.2:n (ja vastaavasti SC10.2:n/T4.2:n) pikkupäivityksillä kun tiedossa oli että tarvittaisiin totaalinen uudistus Durangon ja TLR:n suuntaan jolloin auto olisi muunneltavissa vakio-osilla taka- tai keskimoottoriseksi?
Tosiaan 95% radoista jenkeissä on heikko pitoisia saviratoja, joilla takamoottorinen on nopeampi vaihtoehto.
Tämä MM-kisojen pinta tuli kaikille yllätyksenä ja on ns. "yksittäistapaus", joten koko mallisarjaa ei varmaan yksien kisojen takia kannata hyllyttää?
Auto joka on muunnettavissa taka- ja keskimoottoriseksi on aina kompromissi noiden väliltä. Et voi rakentaa autoa, joka olisi samoilla osilla täydellinen taka- ja keskimoottorinen. Tämä muodostaakin haasteen painotuksesta. Tehdäänkö hyvä takamoottoriauto, josta löytyy keskimoottori vaihtoehto?