Vetokuppeja tulee menemään tehokkaalla koneella, mulla rupes olemaan noi kupit kuluneet puoleen väliin asti n. 4 gallonan jälkeen, K 4.6 koneella siis.
Metallisista spurreista en oikein tykänny, niiden tekemän liiallisen vauhtipyörä-efektin takia ja kyllä ne muoviset kestää, kun osaa säätää sen välyksen oikein ja slipperin. BTW tuo 52 hampainen spurri on sulle ihan liian tiuha, koitas vaikka 17-18 kelloa ja siihen 47 spurri tykö, rupee kulkemaan ihan toiseen malliin, Robinsonilta löytyy 48 spurria ja siihen 16 tai 18 kello tykö.
Alumiinisista laatikon kuorista en tiedä sitten, onko niistä hyötyä? Kuoret yleensä saavat siipeensä jonkun muun osan hajotessa laatikosta, esim. 2-speedissä clutchgearholder, se kakkosvaihteen kytkimen vastakappale. 3-speedit kokemuksen mukaan kestää ja kaiketi 2-speediin saatava heavy duty-kitti, Boltsi varmaan osaa sanoa, onko kestänyt kun multa sellasen sai Sava-kaupan yhteydessä.
Diffiboxin alukuoret on todella hyvä sijoitus tehokkaan koneen seuraksi ja tietty sopivan prikoituksen kanssa, jos mahtuu yhtään.
Mitä sitten lisäksi, noo jotain paksumpia vetareita tai sitten nippu vakioita ja pitkäjänteistä slipperin asetuksen hakua. Hot Bodiesin Mega Travel nivelvetarit ovat kestävää tekoa, ainakin etupäässä ja todennäköisesti myös MIPin valmisteet ovat laadukkaita, kardaanit ovat myös kovilla, jaa nii, sulla ei ole sitä ongelmaa, kun on se pitkä runko, jossa tulee kohtuullisen paksu kardaani mukana.