Laitetaan sama stoori tänne mikä on tuolla SC10 puolella noista ratasdiffeistä.
Tuli tänään juttua tosta ratasdiffistä, eli RTR vehkeissä niitä on mennyt rikki ja olettaisin että syynä on liian isot välykset, niitä tuskin tehtaalla shimmitetään.
Eli, kun kasaat ratasdiffin niin muista shimmata se, omiin diffeihin on molempiin laitettu 0.2-0.3 paksut lisäshimmit ison kulmarattaan ja diffirungon väliin niin että molempien rattaiden alla on 0.1-0.15mm shimmit. Liikaa ei kannata laittaa koska silloin diffi menee jumiin, shimmauksen jälkeen diffi pitää olla herkkä. Meillä on nyt ajettu arviolta 30 akullista molemmilla autoilla kovapitoisella radalla ja mitään ongelmia ei ole ratasdiffien kanssa, ei edes vuoda 10000 silikoneja ulos vetareiden ulostuloista.
Sitten pikku vinkkinä, älkää ruuvatko slipperiä aivan kiinni ettei käy kuten tänään kävi, vaihteiston "väliratas" antoi periksi joka tiesi parin tunnin pakollista taukoa ajamiseen...