Auto on tosi hyvä ajaa jo vakiosetupeilla ja vakioperillä/diffeillä, mutta takaiskareihin kannattee porata ne isommat reijät (siis mäntiin), eli kokoluokka tais olla 1.2mm jos en väärin muista. Omassa oli 1.5mm reikiä 2kpl ja vakioreikiä 2kpl, öljynä 55 asso ja hyvin lens :mrgreen: Etuiskareissa oli kitin mukana tuleva liemi ja vakio sisuskalut. Jousiksi pistin ne valkoiset ja omaan mieleen oli ehkä hitusen paremman tuntuinen, mutta ei se niistäkään jää kiinni, vakio sininenki toimii ihan ok. Diffeihin sit myöhemmin oikeat liemet sisään, 5000,5000 ja 3000 ehdin ite testaamaan.
Kantsii ajaa eka testiä että saa tatsin ja sen jälkeen alkaa sääteleen. Ei tolle sinänsä paljoa tartte tehä, ruuvailee vaan rajottimia pidon ja ratapinnan mukaan. Ja tarkista ettei etujousto pääse liikaa auki (rajoitin liian vähän kierretty), huomaat kyllä koska sitä ulosjoustoa on liikaa kun ohjauksen pallokupit hirttää ääriasennoissaan -> tappaa knucklet p*skaksi.