Joo, tämänpäiväinen oli vähän semmonen testi kun mulla ei ole koskaan ollut ihan uutta autoa. Toi 2wd on nyt palautettu renkaita myöten vastaamaan tehtaan alunperin valmistamaa rtr:ää, kaikki löytneet ärpeeämmät sun muut snobinippelit on vaihdettu alkuperäisiin vxl-sähköjä, radiota muutamia ruuveja lukuunottamatta. Museokilpiä odotellessa...
Tiedä sitten mitä tarkoittaa "waterproof" Traxxasin terminologiassa, OEM vastariboksissa ei ollut kuitenkaan pisaraakaan vettä vaikka vähän tuli uitettua. Noparia, orkkisservoa enkä moottoria avannut joten niistä en tiedä, aika näyttää. Pari kuukautta takaperin, tuoretta hankintaa tutkiessa edellisen omistajan jäljiltä vastariboksissa oli selkeästi pisarajälkia mutta sillon moottorin sisältä ei löytynyt normiroskaa enempää ja noparin avauksessa löytyi ainoastaan marginaalista kosteutta joka saattaa mennä kondenssin piikkiin.
Melko aikuisenkestävän paketin on amerikanjoet kasanneet.
Jos nää kestää olosuhteita niin ens kerralla vois muutkin paikallaolijat kaivaa ne vekottimensa takaluukuista radalle vai pelkääköhän ne että ovenkahvoista irtoaa vahat, valkosivut suttaantuu tai kuraläppiin tulee kuraa?
-Rami