Näppärän kokoinen laite. Ihan aito Tamiya. Sekä hyvässä että pahassa. Täynnä erilaisia yksityiskohtia, joiden tarpeellisuudesta voidaan olla montaa mieltä.
Mielestäni jousitus on järjestetty aika erikoisesti maavaran kustannuksella. Muovisella vivulla välitetään iskut renkaalta iskariin. Tulee olemaan vivun pienet korvakkeet kovilla.
Toinen asia jota ihmettelen on nelipyöräohjaus. Sehän on hieno ajatuksena, mutta onkohan se niin käytännöllinen ja kestävä tän kokoiseen autoon. Kun möyrii jossain vaikeassa maastossa on parempi että renkaat kääntyvät erisuuntiin niin saavutetaan parempi kääntyvyys, mutta silloin autolla on lähes mahdoton ajaa kovempaa, tai ainakaan suoraan. Sitten tarvitsisi renkaiden kääntyä samaansuuntaan ja vielä takarenkaiden vähemmän kuin eturenkaiden, että auton saa edes kääntymään. Onhan noita nelipyöräohjauksia ollut jossain isoissa monstereissa, mutta en tiedä niiden toimivuudesta.
Kyllähän tuo kori on liian lyhyt tuohon runkoon ja mielestäni se on aivan liian korkealla. Se näyttää aivan kuin pistäisin päähäni 10 numeroa liian pienen sylinterihatun.
Hyväähän tuossa on se että siihen voi laittaa samat sähköosat kuin "isompiinkin".
No eipä kai tässä auta muu kuin odottaa jos joku sellaisen jostain saa /ostaa ja jakaa kokemuksensa meidän kanssa, niin sittenpähän tiedetään.