Kyllä pystyy kiristämään luukun kautta. Jos se mutteri ei kiristy vaikka pitää molemmista takarenkaista kiinni/painaa niitä jotai pintaa vasten, diffi luistaa. Se Slipperin akselihan on suorassa rataskontaktissa Diffiin joten jos sielä välillä ei tapahdu luistoa niin pitäisi kyllä kiristyä.
Tutkisin tuota slipperiä vielä tarkemmin ja totta tosiaan, diffi pääsee luistamaan kun kiristän slipperiä. Päätinpä siis pelkän kiristämisen lisäksi huoltaa koko diffin, kun mulla oli siihen rebuild-sarja valmiina ja muutenkin diffin vetopäät olivat kuluneet ja vaihtoa kaipaavat. Boksin avattuani huomasin, että koko laatikko oli edellisen omistajan jäljiltä täynnä mustaa, kuivahkoa rasvaa jota oli kaikissa kolmessa rattaassa, boksin kansissa, ja jopa diffikuulissa. Ilmeisesti Asson Black Greasea.
Onko todella tarkoitus rasvata kaikki kolmet ratasta ja laakerit black greasella? Ohjeen mukaan sitä pitäisi laittaa vain diffin thrust balleihin ja itse rattaa pitäisi jättää ilman voitelua. Tämän lisäksi tietysti itse diffiin kiekkoihin ja kuuliin diff lubea.
2. Kyllä niissä akseleissa on päättäisvälystä sen verran että välissä oleva iso prikka pääsee jopa hieman heilumaan. Ennemmin tuntui siltä, että mun pakissa olevat roll pinnit on muutaman kymmenesosamillin liian paksuja akseleissa oleviin reikiin ja näin ollen vaativat vasaraa paikalleen laitettaessa.