Kirjoittaja Aihe: Kotkalaiset Rc-harrastajat--Rata-asioita!!  (Luettu 126529 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Kotkalaiset Rc-harrastajat
« Vastaus #180 : 05.03.08 - klo: 22.23 »
Eli pelkästään sunnuntai kävis tänne. Mitenkäs muita? Olis bensakulut pienemmät ku menis kimpas :D
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Kotkalaiset Rc-harrastajat
« Vastaus #181 : 04.04.08 - klo: 06.39 »
No niin , taas on aikaa vierähtänyt edellisestä viestistä.

Eli miittinkiä voitais taas järjestää!

Sovittaisiin asioista tarkemmin , kontin hommaus yms. Seura on ilmeisesti päättänyt että Aaro ja Juha on pääjehut rc hommien suhteen :)

Mitenkä olis kelläkin aikaa miittinkiin ? Joku lauantai iltapäivä lienee paras?
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa ukki

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kotkalaiset Rc-harrastajat
« Vastaus #182 : 04.04.08 - klo: 07.00 »
löytyihän tämä "kotisivu" täältä kun vähän viitsii käyttää hakua.mukavaa että löytyy harrastajia aikani kun luulin että olen ainut lajiani kotkan seudulla.  :smiley: joo lauantai taikka sunnuntai käy ainakin mulle ihan hyvin..miksei viikollakin kun kuitenkin kohti valoisia iltoja ollaan menossa :roll:
TEKNO EB410.2.    Xray xb4c 23

Poissa ukki

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kotkalaiset Rc-harrastajat
« Vastaus #183 : 05.04.08 - klo: 17.03 »
onko kukaan käynyt ajamassa moottorikeskuksen mini moto radalla?? kävin katsastamassa paikkoja ja se ainakin näytti hyvältä radalta hyppyreineen..kunhan lumet sulaa sieltä pois niin täytynee käydä testaamassa :evil:
TEKNO EB410.2.    Xray xb4c 23

Poissa JT80

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Kotkalaiset Rc-harrastajat
« Vastaus #184 : 05.04.08 - klo: 22.29 »
Se rata on vaan pirun urainen, osittain tosi pehmeä ja siellä täällä "ripustusten tappajia" eli isoja kiviä.
kylähän siinä ajaa voi, mut ei voi sanoo nautinnoksi.
Viime kesänä tuli kokeiltuu, oli lähellä ettei hyperi sukeltanut pöytähyppyrin jälkeen jorpakkoon.
Syynä kivi alastulossa...
Hpi Blitz, TT-01D

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Kotkalaiset Rc-harrastajat
« Vastaus #185 : 06.04.08 - klo: 08.24 »
No mitenkäs se miitti ensi viikolle ? Itse olen ainakin yövuorossa joten iltapäivä/ilta sopisi minulle. Sanokaa nyt joku miten teille sopisi?
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa ukki

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kotkalaiset Rc-harrastajat
« Vastaus #186 : 06.04.08 - klo: 13.21 »
mulla normi seiskasta puol neljään päivät töissä eli sopii neljän jälkeen miittinki mulle :wink:
TEKNO EB410.2.    Xray xb4c 23

Poissa JT80

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Kotkalaiset Rc-harrastajat
« Vastaus #187 : 06.04.08 - klo: 15.51 »
Miten olisi keskiviikko 9.4 , klo. 17.00, paikkana MU-keskus ?
Jos sataa tai muuten huono keli niin vois katella jonkun muun paikan.
Hpi Blitz, TT-01D

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Kotkalaiset Rc-harrastajat
« Vastaus #188 : 07.04.08 - klo: 06.24 »
Miten olisi keskiviikko 9.4 , klo. 17.00, paikkana MU-keskus ?
Jos sataa tai muuten huono keli niin vois katella jonkun muun paikan.

Tämä sopii ainaki minulle.
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa JuhaH

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kotkalaiset Rc-harrastajat
« Vastaus #189 : 07.04.08 - klo: 08.03 »
Minulle tuleva Keskiviikko on vähän kysymysmerkki. Jos pääsen, niin menee väistämättä myöhemmäksi; on taas liian monta sattumaa päällekkäin.

Poissa ukki

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kotkalaiset Rc-harrastajat
« Vastaus #190 : 07.04.08 - klo: 16.32 »
keskiviikko ei valitettavasti minulle käy kun on tuo taloyhtiön hallituksen kokous  :undecided:
TEKNO EB410.2.    Xray xb4c 23

Poissa JT80

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Kotkalaiset Rc-harrastajat
« Vastaus #191 : 07.04.08 - klo: 16.50 »
Vähän vaikuttais siltä että keskiviikko ei sovi oikein kelleen  :shock:, eli uus yritys.
Torstai, sama paikka ja aika ??
Minä en taas ole paikkakunnalla viikonloppuna, ja seuraava viikko iltavuoroo... :laugh:
Hpi Blitz, TT-01D

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Kotkalaiset Rc-harrastajat
« Vastaus #192 : 07.04.08 - klo: 17.02 »
Vähän vaikuttais siltä että keskiviikko ei sovi oikein kelleen  :shock:, eli uus yritys.
Torstai, sama paikka ja aika ??
Minä en taas ole paikkakunnalla viikonloppuna, ja seuraava viikko iltavuoroo... :laugh:

Tämäkin käy mulle :) , yövuoro ni helposti kerkeää vielä töihin.
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa ukki

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kotkalaiset Rc-harrastajat
« Vastaus #193 : 07.04.08 - klo: 21.21 »
joo..torstai käy hyvin. :roll:         pitäisikö tuota paikkaa hieman tarkentaa ettei mene turhaksi haahuiluksi..on kuitenkin melkoisen laaja tuo moottoriurheilu keskus :shock:
« Viimeksi muokattu: 07.04.08 - klo: 21.28 kirjoittanut ukki »
TEKNO EB410.2.    Xray xb4c 23

Poissa JuhaH

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kotkalaiset Rc-harrastajat
« Vastaus #194 : 07.04.08 - klo: 21.24 »
Minullekin näyttäisi torstai käyvän; on sitäpaitsi kivemmat ilmatkin.

Poissa Rahtimies

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Kotkalaiset Rc-harrastajat
« Vastaus #195 : 07.04.08 - klo: 22.24 »
Itse olen ehkä töissä, tai sitte en... tulen jos pääsen.
Brat, Avante, Hornet, Grasshopper, Falcon, 808, SCRT10, M-03, Hyper 7 & 8, DEX410R, TT-01, T2

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Kotkalaiset Rc-harrastajat
« Vastaus #196 : 08.04.08 - klo: 03.22 »
Itse olen ehkä töissä, tai sitte en... tulen jos pääsen.
  aaron aina yhtä varmat työajat :) Ja yleensä ollaan kokoonnuttu joko tulevan radan paikalle. Tai sitten fk-radan parkkikselle. Sinnehän on nyt tullu uusia portteja, en tosin tiedä mihin.   
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa ukki

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kotkalaiset Rc-harrastajat
« Vastaus #197 : 12.04.08 - klo: 09.50 »
käväisin täässä eilen lentokentän maastossa ajelemassa..2 tankillista kerkesin pörrätä kun muuan vanha herrasmies tuli ilmoittamaan että ei mitään asiaa ajella tuollaisilla vehkeillä täällä .kysyin että mistä kenkä hiertää ilmoitti että jää hiekkatielle jälkiä ja tie joudutaan auraamaan..mitä mitä...ajattelin..ajaahan tiellä ihan oikeitakin autoja..no motti seis ja pahoitteleut että en tiennyt että hiekkatiellä ei saa ajaa polttisautolla..ilmoitti vielä siihen lopuksi että mene sinne moottoriurheilukeskuksen mikroauto radalle eikös nuo sinne kuulu siellä voit ajaa vaikka rataa ympäri. kyllä meitä on jokajunaan. en viitsinyt sen enempää ruveta jänkkäämään koska on se rata projekti meneillään samoille kulmille. oli sen oloinen "kaveri" että varmasti saa kapuloita rattaisiin jos sikseen tulee. :evil:
TEKNO EB410.2.    Xray xb4c 23

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Kotkalaiset Rc-harrastajat
« Vastaus #198 : 13.04.08 - klo: 05.24 »
Pistetään rata pystyyn niin pikaseen että se ei kerke ees huomata mitä tapahtu :D
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa ukki

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kotkalaiset Rc-harrastajat
« Vastaus #199 : 13.04.08 - klo: 12.08 »
jep :grin:
TEKNO EB410.2.    Xray xb4c 23

Poissa JT80

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Kotkalaiset Rc-harrastajat
« Vastaus #200 : 13.04.08 - klo: 20.04 »
Oli varmaankin maanomistaja... Siellä nurkilla on muutama "sitruunan syönyt" maanomistaja, tai ainakin on ollut.. Eihän kotkan UA saanut järjestettyä ralliautoillekkaan harkkapätkää, kun nämä "tilalliset" eivät siihen suostuneet.. :angry:

Kyllähän nuo ukot pystyy ainakin hankaloittamaan radan rakennusta.. Estämään tuskin..

Itteä alkaa polttelee toi ajohomma taas ihan kunnolla  :cool:, aikaa ei taas oikeen taho riittää.. Ja lievää tekniikan päivitystä on syytä tehdä.. Kunhan, tiedättehän, $$$ crediittejä saa lisää.  :tongue:
Ja etsiskellä sopivia paikkoja, esim. sorakuopilta...  :undecided:

Hpi Blitz, TT-01D

Poissa ukki

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kotkalaiset Rc-harrastajat
« Vastaus #201 : 13.04.08 - klo: 20.44 »
räskissä siinä riteyksessä mistä käännytään leporantaan on pieni melko hyvän oloinen soramonttu...täytyy käydä joku päivä katsastamassa kunhan tuo vesisade hellittäisi..niin ja tietty uuperissahan sitä monttua riittää vaikka muille jakaa.. :wink:
TEKNO EB410.2.    Xray xb4c 23

Poissa JT80

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Kotkalaiset Rc-harrastajat
« Vastaus #202 : 13.04.08 - klo: 21.12 »
No hemmetti eipäs tuo uuperi ole tullut mieleen.  :undecided:
Pitäisköhän ihan kysyä lupa noille montuille ? Ei pitäis tulla ainakaan mitään sanomista jos saa luvan..
Ja onhan sitten vielä noi vanhat Kaukasalon montut, no kyllä noita monttuja löytyy...
Hpi Blitz, TT-01D

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Kotkalaiset Rc-harrastajat
« Vastaus #203 : 14.04.08 - klo: 06.30 »
Uuperin montuilla olen muutaman kerran käyny pärräilemässä. Joillain montuilla tosi hyvää hienoa ja tiivistä hiekkaa.
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa DiiJay

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kotkalaiset Rc-harrastajat
« Vastaus #204 : 14.04.08 - klo: 15.40 »
Morjesta !

Harrastin joskus nuorempana näitä laitteita useamman vuoden ja nyt päätin palauttaa harrastuksen henkiin...

Katselin tossa läpi muiden kirjotuksia ja huomasin että joskus on ollut kehitteillä jotain sisäpaikkojen vuokrausta, tms.

Mulla on itselläni HPI:n neli-veto drifteri enkä ole päässyt ajamaan sillä juurikaan muualla kuin työpaikan paperivarastossa :)

Onko täällä Kotkan alueella jossain olemassa ihan "virallinen" sisäratakin noille vehkeille vai jääkö ainoaksi vaihtoehdoksi nimenomaan vastaavan paikan vuokraus isommalla porukalla ?
HPI RS4 DRIFTER

Poissa ukki

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kotkalaiset Rc-harrastajat
« Vastaus #205 : 14.04.08 - klo: 15.49 »
ollaan kesäisin käyty uuperin montuilla fillareilla hyppimässä..seassa ovat motocrossi äijät ja mönkkärit sujahdelleet..ei ole kukaan tullut lupia kyselemään onpa jopa kauhakuormaaja kuski kysynyt että tarttisko hiekkaa siirtää johonkin mihin saisitte hyppyrin.. :evil:
TEKNO EB410.2.    Xray xb4c 23

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Kotkalaiset Rc-harrastajat
« Vastaus #206 : 14.04.08 - klo: 18.02 »
Morjesta !

Harrastin joskus nuorempana näitä laitteita useamman vuoden ja nyt päätin palauttaa harrastuksen henkiin...

Katselin tossa läpi muiden kirjotuksia ja huomasin että joskus on ollut kehitteillä jotain sisäpaikkojen vuokrausta, tms.

Mulla on itselläni HPI:n neli-veto drifteri enkä ole päässyt ajamaan sillä juurikaan muualla kuin työpaikan paperivarastossa :)

Onko täällä Kotkan alueella jossain olemassa ihan "virallinen" sisäratakin noille vehkeille vai jääkö ainoaksi vaihtoehdoksi nimenomaan vastaavan paikan vuokraus isommalla porukalla ?

Ei ole virallista sisärataa. Sellanen oli kehitteillä tuossa talven aikana mutta jäi sitten hoitamatta. Uskoisin että tulevana kesänä keskitytään m8 radan rakennukseen. Toki voit liittyä ua:n jäseneksi ja ruveta ajamaan asiaa!! siihen ei varmasti ole kenelläkään vastaan sanomista :)
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa JuhaH

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kotkalaiset Rc-harrastajat
« Vastaus #207 : 17.04.08 - klo: 08.11 »
Olin yhteydessä seuraan päin ja kävimme seuraavansisältöisen keskustelun: Radan rakentaminen on mukanan MU-keskuksen kehittämiskaavailuissa. Paikanpäällä itse hanketta voidaan alkaa viemään elokuun alkupuolella jokamiesluokan SM-kisojen jälkeen. Ennen tätä ajankohtaa paikalle voidaan ottaa hyvin rajoitetusti tarvikkeita, koska kaikki mahdollinen tila tarvitaan osanottajoen varikkoalueeksi. Itse asiassa jopa jo paikalle toimitettu savivuori on tiellä.

Ennen elokuuta toki voidaan tehdä paljonkin mm. harrastajien etsimiseksi ja aktivoimiseksi hankkeen taakse. Edelleen myös itse rata pitää suunnitella ennen ensimmäistäkään lapionpistoa. Voin lupautua omien rajoitteideni puitteissa piirtämään radan puhtaaksi ja jopa hahmottamaan siitä 3D-mallia ja -visualisointia. Radan suunnittelupalavereja voidaan todennäköisesti pitää vaikkapa toimistollamme saarella. Drafteja voisi hahmotella käsin alueen asemakarttojen päälle kalvoille. Minulla on kartasta versio AutoCadilla, mutta ennen koneellista piirtämistä olisi hyvä olla jokin idea mitä piirretään, eli tarvitaan paperikartta, piirustuskalvoa ja kyniä.

Miltä kuulostaa?

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Kotkalaiset Rc-harrastajat
« Vastaus #208 : 17.04.08 - klo: 15.20 »
Hyvältä kuulostaa!!

Tästä ymmärsin että myöskään kontti ei ole tervetullu alueelle vielä ? Ja minun puolesta voidaan pitää suunnittelupalaveri niin nopeasti kun vaan mahdollista , hierottavaa kumminkin on :)
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa ukki

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kotkalaiset Rc-harrastajat
« Vastaus #209 : 18.04.08 - klo: 20.01 »
mulla tuo 3d hässäkät ja muukin radan suunnittelu on utopiaa joten jos sen puolen hoitaa immeiset jotka sen taitaa niin kyllä sitten toteuttamis puolella saa apuja varmasti. mutta anyway se suunnittelu miitinki olisi kyllä varmasti tarpeen :wink:
« Viimeksi muokattu: 18.04.08 - klo: 20.06 kirjoittanut ukki »
TEKNO EB410.2.    Xray xb4c 23