Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Teroz82

Sivuja: [1]
1
HPI / Vs: Hpi Savage 4.0
« : 25.03.07 - klo: 21.03 »
Mistä olette tilanneet savageen metalliset diffikupit? tarvis keksiä jotain noiden alkuperästen tilalle.

2
Yleinen keskustelu / Futaba 3pm
« : 26.12.06 - klo: 20.33 »
Lainaus käyttäjältä: "Boltsi"
Lainaus käyttäjältä: "jipiii"
tuota lontoon murretta tässä tavaillaan ihan orkkis manuaalista mutta tuli vaan mieleenkysäistä jos vaikka jostain netistä löytyis suomeksi sama


Niinkuin tuossa ylempänä mainittiin... Ilmaiseksi et sitä saa mistään suomeksi...


tilasin kans itelleni suomenkielisen. kyllä siitä mielestäni se 14e kannatti maksaa. joku on nähnyt kovan vaivan sen suomentamisessa

3
HPI / Hpi Savage 4.0
« : 26.12.06 - klo: 20.01 »
eli pysyn muovisissa  :shock:

4
HPI / Hpi Savage 4.0
« : 26.12.06 - klo: 12.28 »
onko järkeä ostaa alumiinisia ylä- ja alatukivarsia, mistä auto sitten seuraavaksi hajoaa kun ajaa rengas edellä puuhun.... :oops:
kun ne alumiiniset on 6x kalliimpia

5
HPI / Hpi Savage 4.0
« : 26.12.06 - klo: 00.56 »
Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"
Mistä mahtaisi saada savageen jäykkiä jousia? Vielä jäykemmät kuin 25 vakiot? Aivan turhan pehmeä mielestäni tuo vakio jousitus. Ja iskareita en ala vielä ainakaan vaihtamaan!


eikö se auta iskarin öljyjen vaihdosta?

6
HPI / Re: kolmivaihdelaatikosta
« : 15.12.06 - klo: 21.05 »
Lainaus käyttäjältä: "SIENI"
Itellä on savage 25 ja huomasin et siihen on saatavilla myös kolmivaihteinen laatikko. Kysyisinkin teiltä ammattilaiset että kulkeeko auto vielä kovempaa tolla vai mikäs tuossa on ideana?
Ja lisäkysymyksenä vielä että saakos tuon pakin toimimaan vielä jarrun lisäksi?

Olen omistanut savagen vasta puolitoista viikkoa ja olen melkolailla täysin pihalla toistaiseksi kaikesta.


kannattaa vaihtaa voimaservo kaasu/jarruservon tilalle, saa pysähtymään

7
HPI / Hpi Savage 4.0
« : 15.12.06 - klo: 20.57 »
samaa asiaa itekin mietin, kun eihän toi kulje kun 50 km/h esitteen mukaan :oops:

8
HPI / Hpi Savage 4.0
« : 08.12.06 - klo: 23.12 »
Lainaus käyttäjältä: "mitmit"
kuulostaa siltä että on liian laihalla, mä olen ite sitä niin säädelly että ruuvaat sen pääneulan sen kuoran pintaan ja siitä ½ kierrosta sisään, tietenkin konekohtaista mutta ton jälkeen voi sitä sitten hienosäätää.

tietenkin toinen ja kolmas syy voi olla tyhjäkäynnin seos tai tyhjäkäynni kierrokset.
eli käykö mielestäsi todella matalilla kierroksilla kun on tyhjäkäynnillä?
jos on noin niin säädä sitä lisää.

säädöstä tämä homma oli kiinni, toi jumittaminen oli alottelijan kauhuskenaarioita :(
eli hyvin pelittää. on tää mieltä piristävä harrastus :P

9
HPI / OK,kiitos vinkeistä
« : 07.12.06 - klo: 22.00 »
onko teidän mielestänne alaneulalla selvää kohtaa jolloin se on kiinni-asennossa? vai enkö ole uskaltanut kiertää tarpeeksi. ohjeissa kun on että kierretään kiinni ja sen jälkeen 3kierrosta auki. kun tämän säädön jälkeen auto ei käy enää kuin n.30sek ja sammuu. ja kaasu takeltelee, menikö se neula jotenkin ketuiks nytte :roll:
täytyy huomenna koitaa säätö-topicin keinoja...

10
HPI / 3.5 RTR
« : 06.12.06 - klo: 21.29 »
Moro kaikille, eka viesti tänne kuuluu näin:
Ostin Savage 3.5 RTR:n, vaihdoin siihen samantien roto-startin, pakki odottaa vielä asennusta.sisäänajot menossa..
Mitä parantelua tollaseen kannattaisi tehdä?esim. shimmata välyksiä pois..?
vinkkejä saa antaa :shock:

Sivuja: [1]