0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Eikö nuo ole 1:8 renkaat. E:jos on niin miten sait ne kiinni adapteri?
Lainaus käyttäjältä: allu 6 - 09.09.11 - klo: 16.10Eikö nuo ole 1:8 renkaat. E:jos on niin miten sait ne kiinni adapteri?Tämmöset jääny polttiksesta, pari kutistesukkaa pyöränakselin ympärille, reiät niitten läpi ja laitoin vetomutterit autoo kii. Eli akseliin piti paksuutta saada lisää, koska vetomutterien sisähalkaisija oli liian paksu, joten näin piti tehdä. Jos ei ole kutistesukkaa nii tavallinen sähköteippikin käy.E: ja vakio muttereilla kiinni ja prikka väliin
Lainaus käyttäjältä: Joel - 09.09.11 - klo: 18.15Lainaus käyttäjältä: allu 6 - 09.09.11 - klo: 16.10Eikö nuo ole 1:8 renkaat. E:jos on niin miten sait ne kiinni adapteri?Tämmöset jääny polttiksesta, pari kutistesukkaa pyöränakselin ympärille, reiät niitten läpi ja laitoin vetomutterit autoo kii. Eli akseliin piti paksuutta saada lisää, koska vetomutterien sisähalkaisija oli liian paksu, joten näin piti tehdä. Jos ei ole kutistesukkaa nii tavallinen sähköteippikin käy.E: ja vakio muttereilla kiinni ja prikka väliin Jaa että noin .tarkotitko että pyörän akseliin pitää tehdä uusi reikä?
Tuli muuten avattua ratas laatikko. toissa päivänä kun piti rutinaa avasin niin kaikki rattaat aivan kun uudet.otin diffin käteen ja pyöritin niin kuulu rutina ja oli todellä jäykkä. Sai muuten hampaat irvessä avata ruuveja .Kaikki oli kunnossa laitoin vähän jäykemmät vaseliinit diftiin lukko tyylin.vika oli se että se oli tehtaalla kiristetty ihan tappiin. vaikka ohjeissa lukee että ei saa kiristää ihan tappiin.tuli aivan erillainen ajaa kun se toimi niin kuin kuulu.
ilmoittaakos tuo voimansiirron väliratas itsestään ennen hajoamista vai huomaako vasta sitten kun meno loppuu ja lootan avaa.
Lainaus käyttäjältä: allu 6 - 10.09.11 - klo: 17.59Tuli muuten avattua ratas laatikko. toissa päivänä kun piti rutinaa avasin niin kaikki rattaat aivan kun uudet.otin diffin käteen ja pyöritin niin kuulu rutina ja oli todellä jäykkä. Sai muuten hampaat irvessä avata ruuveja .Kaikki oli kunnossa laitoin vähän jäykemmät vaseliinit diftiin lukko tyylin.vika oli se että se oli tehtaalla kiristetty ihan tappiin. vaikka ohjeissa lukee että ei saa kiristää ihan tappiin.tuli aivan erillainen ajaa kun se toimi niin kuin kuulu. Omas kans rutis ja oli sellä yks ratas kokonaan halki, lopulta sitten meni tehosiirrosta väliratas, uusin välirattaan ja ajoin vielä rikkinäisellä diffillä ja lopulta sekin meni rikki. Uudet rattaat sisään, töhnät kans ja kovaa ajoa. Hyvin kestäny auto ja tehonsiirto harjattomalla. I Like
On, vaikka jännite on pienempi, lipo purkaa enemmän virtaa pois.
Moi! Löytyiskö näitä mistään sini tai puna exsoloituina ?? http://www.kyosho.fi/Modell_Detaljer.aspx?ArtNr=01.UM561&BildLopNr=01