Lelumaisuuteen en ota kantaa (eka tämän tapainen palaute), mutta vetareiden pituuteen kylläkin.
Pari sivua taaksepäin sitten oli juttua siitä kun oli eksynyt liian lyhkäsiä tukivarsia kentälle...
Tämä ilmenee Tuntumana että vetarit on liian pitkät.
Ja toki, jos kampperia säätää mahdottomasti sisään, niin kyllä vetarit alkaa kinnaamaan aikaisemmin mitä loput autosta.
Koska siinä on säätövaraa saada likimain pyörät vaakatasoon.
Joten montako astetta renkaat on, tai paljonko yläpuolen vantti on pitkä?
Se että a) onko semmonen kampperimäärä tarkoituksen mukaista, b) pitäisikö rajoittaa säädettävissä olevan kampperin määrää ettei tule väärinkäsityksiä.
Ja kun on isot liikevarat joustossa, niin ihan mahdottomia kulmia ei koiranluuvetareilta voi pyytää, ei ne jouset ihmeitä tee (käyttääkö niitä kuppien apujousia edes kukaan?)
Joko kuppi alkaa syömään kepin vartta ihan mahdottomasti, tai / ja keppi poistuu kuppien välistä läheiselle kiertoradalle.
Henkilökohtaisesti minua tässä yhteydessä lohduttaa se, että tämä ongelma on ns kaikkien merkkien ongelma, missä tekninen toteutus on sama.
Ainut joka tämän asian ratkasee, eli miten saadaan a) iso liikerata joustoon, b) estetään keppien lentely, se on:
Eli traxxasin teleskooppikepit, mutt ne tuo tullessaan tuon kuvassa näkyvän ongelman, eli vääntymisen.
Okei, tottakai tässä kokoluokassa pitäisi olla terästä etc, mutta siinä päästään taas metalli-metalli liitoksen yhteydessä siihen että sinne väliin kun sattuu vähän kakkia, niin teleskoopista tuleeki jäykkä keppi.
Enivei, olen jo kuukausia sitten Ehdottanut tehtaalle ideaa, pitää kysellä että meneekö läpi.
Toki vaatii isot muutokset, lähinnä diffien ulostuloihin ja napoihin, että siinä valossa voi olla pitkä rosessi.