Kirjoittaja Aihe: HPI Savage 21 / 25 / SS  (Luettu 157919 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa chrisse

  • Jäsen
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #240 : 06.10.03 - klo: 14.19 »
Lainaus käyttäjältä: "mike_87"
Nuo ei välttämättä ole oikeat :!:

 itse tilasin nämä

 valssit: http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXDCW3&P=M

 kumit ovat oikeet mutta kuvassa ne on eri vanteilla ja niitä ei saa pakettina!


Mitä muuten maksoit vanteista + renkaista (+korista)?
Tilasitko suoraan ulkomailta vai hobbylinnan kautta?
Sen verran kivan näköiset on että saatan tässä jossain kohtaa innostua tilaamaan samanlaiset kevääksi...
Kyosho QRC Wild Dodge Ram, Kyosho PureTen alpha gp, HPI Savage .21, Kyosho Mini-Z MR01

Poissa jonyp

  • Tulokas
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #241 : 08.10.03 - klo: 14.15 »
Kaverilla on savage 21 ja on kuulkaa todella hieno peli ajella. Omalla radalla koitin itseasiassa eilen ja totesin ajettavuuden olevan todella hyvä. Heti pääsi sisään vehkeeseen ja tuntui kuin olisi ajellut ko. autolla jo vuosia. SUOSITTELEN ostoa jos monsteria etsii

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #242 : 09.10.03 - klo: 09.44 »
mix himputis täs savage aiheessa on tuo 9 sivu ? kun se ei ees mulla ainakaan toimi...
Taas kehissä.. ;)

Poissa chrisse

  • Jäsen
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #243 : 09.10.03 - klo: 09.45 »
Lainaus käyttäjältä: "fiesta6"
mix himputis täs savage aiheessa on tuo 9 sivu ? kun se ei ees mulla ainakaan toimi...


Sait sen juuri toimimaan!  :mrgreen:
Kyosho QRC Wild Dodge Ram, Kyosho PureTen alpha gp, HPI Savage .21, Kyosho Mini-Z MR01

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #244 : 09.10.03 - klo: 09.47 »
OHO  :shock:  Vähänkö mä oon taitava...
Taas kehissä.. ;)

Poissa chrisse

  • Jäsen
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #245 : 27.10.03 - klo: 15.07 »
Joku jo tuossa aiemmin kirjoitteli muussa yhteydessä nelipyöräohjauksesta mutten löytänyt sitä viestiä enää joten kirjoittelenkin tänne.

Onko kenelläkään tietoa onko missään päin tehty 4WS-savagea? Olisi meinaan aika yksinkertainen tehdä kun takapää on käytännössä identtinen etupään ripustuksien ja pyörän navan suhteen...

Tutkailkaas asiaa, savagen omistajat!
Kyosho QRC Wild Dodge Ram, Kyosho PureTen alpha gp, HPI Savage .21, Kyosho Mini-Z MR01

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #246 : 27.10.03 - klo: 22.01 »
Lainaus käyttäjältä: "Otsomaani"
Eihän tossa muuten mitään huonoa ole, paitsi että tolla ei kuulemma keuliminen onnistu kun on niin hyvä jousitus. Rccaractionissa myös moitittiin vähän tankinpaikkaa.


Kyllä näyttää keula osottavan taivasta kohti, kaikissa videoissa. mitä olen laitteesta nähny, tilaan itse moisen lähi aikoina... tietääkö kukaan rotostarin hintaa tai tän reversemodulin?
Kyosho Inferno MP9e

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #247 : 27.10.03 - klo: 22.08 »
Lainaus käyttäjältä: "mike_87"
Ootko katellu T-Maxxia Traxxakselta.  Mä nimittäin aion kesällä sellasen auton hommata!  Minusta se on ainakin hienompi, ei pelkästään korin osalta!!

   Savagesta ei kyllä oo minkäänlaista tietoo muuta kun mitä oon netistä lukenut.

  Kumpikohan on vakiona tehokkaampi T-Maxx vai Savage :?:


savagessa on 2.3hv... ja t-maxxissa jotain 1.3hv... johan sen kertoo moottorin tilavuuskin... savagessa 3.5cc ja makssissa joku 2.5cc vai mikä lie... savagessa on tehoa enemmän se on varma.
Kyosho Inferno MP9e

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #248 : 27.10.03 - klo: 22.11 »
Lainaus käyttäjältä: "mike_87"
Nyt alkaa Savage oleen jo samalla viivalla mun ostolistalla T-Maxxin kanssa :mrgreen: . Ainut miinus Savagessa on mulle ainakin hinta?  Siis kun kokonaishintaa tahtoisin tolle autolle, niin mitä siinä Savage-paketissa tulee mukana muuta kun auto(osineen, mm:motti) ja radiot. Sen mä kans tiiän että autohan on RTR(ready to run)  Mitä muuta joutuu auton mukana hommaamaan? onko startti mukana?


jos puhutaan ready ton run seteistä, niin T-max on 10e halvempi kun savage.

ja savagessa tulee 4kanavainen vastaanotin mukana, ja 3kanavainen lähetin.
Kyosho Inferno MP9e

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #249 : 27.10.03 - klo: 22.15 »
Lainaus käyttäjältä: "Puuha-Pete"
Nii, mut tossahan ei taida tulla radiota mukana.


599e, on readyset... eli kaikki muu paitsi bensa, hehku, ja akut tulee mukaan...
Kyosho Inferno MP9e

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #250 : 27.10.03 - klo: 22.18 »
Lainaus käyttäjältä: "Puuha-Pete"
Lainaus käyttäjältä: "chrisse"
Mitähän mahtaa tulla ss:n hinnaksi kun siihen hankkii radiot ym kikkeet mitkä kuuluvat vakio .21:en... Olen jo pitkään miettinyt tätä "ikuisuus kysymystä" että mikä olisi järkevin, t-maxx/.21 savage/savage ss.... Tuntuu aika hankalalta mutta maxia (joka oli vielä hetki switten listan no:1) on kyllä moitittu sivuilla aika kiitettävästi joten enemmän olen kallistunut savagen puoleen mutta nyt kun niitä olis sitten kaksin kappalein... Tietenkin sekin että maxissa on jo vakiona pakki ja sähköstartti vaikuttaa luonnollisesti jo jollain tapaa mutta pelottaa ostaa jos lyö kätensä kakkaan... Olen kyllä aiemminkin hankkinut kokoamattomia sarjoja ja se nyt ei sinänsä ole ongelma mutta hankkia nyt sitten ohjainlaitteet vielä siihen päälle... Jos joku on jo laskeskellut pakettia mielessään niin vois kirjata tännekin jotain mietteitä... Huoh, tulipas sekava viesti...  :?



Hitecin FM radio, 3kanavaisena maksaaa 120e sis yhden servon...
lähettimen ja vastaanottimen, eli ton ss mallin saapi n.730e (Sis pk.)

No onko kellään savagea!??!?

mä tilaan lähi aikoina itelleni savagen, T-max piti kans ostaa ensin mutta ehei... jos tähän sapai 50e pakin ja n.50e sähköstartin niin kyllä mä ton 100e maksan lisää että saan 21:en koneen... ja varsinkaan toi sähköstartti ei ole mitenkään välttämätön niin kauan kun naru toimii sit ku se laukee niin sit ostan rotostartin...


Kyl siitä aika hintava tulee, ku siihe pitää hankkia viel 3-kanavainen radio. Ja nehän vasta kalliita on. Sitten pitää olla myös voimaservo.
Luulisin, että itse auton hintaan pitää lisätä noin 300e. Saatta kuulostaa paljolta, mutta kyllä se helposti tulee, koska 3-kanavaiset radiot maksaa aika reilusti. Ja sitten pitää viel olla se voimaservokin.

Minäkin eka ajattelin ostaa Maxxin, mutta en ostakaan koska auto taitaa hajota aika helposti. Luultavasti siis ostan tuon Savage 21.
Kyosho Inferno MP9e

Poissa chrisse

  • Jäsen
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #251 : 28.10.03 - klo: 08.26 »
Saisiko tällaisia renkaita/vanteita Suomesta??
On meinaan todelliset monsteri-renkaat!!!

http://www.rcmodels.com/rc-imx-7500.html
Kyosho QRC Wild Dodge Ram, Kyosho PureTen alpha gp, HPI Savage .21, Kyosho Mini-Z MR01

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #252 : 28.10.03 - klo: 09.00 »
Riippuu ville ajajasta... Kaiken saa kyllä p*skax  8)
Taas kehissä.. ;)

Poissa Puuha-Pete

  • Veteraani
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #253 : 28.10.03 - klo: 12.44 »
Lainaus käyttäjältä: "Ville Vainio"


Hitecin FM radio, 3kanavaisena maksaaa 120e sis yhden servon...
lähettimen ja vastaanottimen, eli ton ss mallin saapi n.730e (Sis pk.)

No onko kellään savagea!??!?

mä tilaan lähi aikoina itelleni savagen, T-max piti kans ostaa ensin mutta ehei... jos tähän sapai 50e pakin ja n.50e sähköstartin niin kyllä mä ton 100e maksan lisää että saan 21:en koneen... ja varsinkaan toi sähköstartti ei ole mitenkään välttämätön niin kauan kun naru toimii sit ku se laukee niin sit ostan rotostartin...



En tiennykkää että noita 3-kanavaisia radioita saa noin halvalla.

Poissa Puuha-Pete

  • Veteraani
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #254 : 28.10.03 - klo: 12.46 »
Lainaus käyttäjältä: "Ville Vainio"
Lainaus käyttäjältä: "Puuha-Pete"
Nii, mut tossahan ei taida tulla radiota mukana.


599e, on readyset... eli kaikki muu paitsi bensa, hehku, ja akut tulee mukaan...


Tarkoitin kyllä Savage SS:ää, jossa ei tule radioita mukana

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #255 : 28.10.03 - klo: 14.42 »
Lainaus käyttäjältä: "Puuha-Pete"
Lainaus käyttäjältä: "Ville Vainio"
Lainaus käyttäjältä: "Puuha-Pete"
Nii, mut tossahan ei taida tulla radiota mukana.


599e, on readyset... eli kaikki muu paitsi bensa, hehku, ja akut tulee mukaan...


Tarkoitin kyllä Savage SS:ää, jossa ei tule radioita mukana



ok, savagessa ei juu ole radioita.
Kyosho Inferno MP9e

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #256 : 28.10.03 - klo: 14.45 »
En tiennykkää että noita 3-kanavaisia radioita saa noin halvalla.[/quote]

mun toi hitec tulee myyntiin luultavasti, koska tossa savagessa on rariot mukana, tarjouksia otetaan vastaan...

ohjain+vastari+pari kiteitä
Kyosho Inferno MP9e

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #257 : 28.10.03 - klo: 14.46 »
Lainaus käyttäjältä: "fiesta6"
Riippuu ville ajajasta... Kaiken saa kyllä p*skax  8)



toki näin on mutta, kyllä aina vahinkoja sattuu.. ja siinä vaihessa varaosien hinnat ois kiva olla selvillä, että tietää valmiiks onko kallista vai vähemmeän kallista, halpaa ei ole kuitenkaan.
Kyosho Inferno MP9e

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #258 : 29.10.03 - klo: 08.51 »
jep jep.. osia menee ku rällää  :D
Taas kehissä.. ;)

Poissa Rcjussi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #259 : 30.10.03 - klo: 11.13 »
Mistäs muuten tommoset tukivarret saa vai onkohan kenties tehty ite :shock:  saako muuten tietonikkarista savage 25 sopivaa bensaa :?:

Poissa sandmaster89

  • Jäsen
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #260 : 30.10.03 - klo: 13.59 »
Hei sanokaapa kumpi kannattais ostaa: Mad force vai  savage ready-to-run?Onko tossa savagesa 2-portainen vaihde?

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #261 : 30.10.03 - klo: 14.32 »
Lainaus käyttäjältä: "sandmaster89"
Hei sanokaapa kumpi kannattais ostaa: Mad force vai  savage ready-to-run?Onko tossa savagesa 2-portainen vaihde?


mä olen ollu henkeen ja vereen kyosho mies...

mutta tilaan näinä päivinä luultavasti tänään savagen, ja todella suosittelen sitä... kulkee kovempaa on voimaa enempi. eikä kaadu joka mutkassa...  ja on aivan eritasoa kulkupuolessa, samoten osien hinnat reilusti halvempia, samoin auto on halvempi 599e (+ bensa ja hehku, ellei jo ole)

madforce on lahdessa tarjouksessa jotain 570e...

joten ei kannata 30e säästää kun on saatavilla kunnon kone, 2portainen automaatti löytyy...
savageen saa myös sähköstartin (n.50e) ja peruutusvaihteen (n.50e)

mä ostan savagen, harkitsin myös T-Maxia... mutta savagessa on voimaa, 2.3hv ja t-maxissa tais olla 1.3 vai oliko 1.7... no mopo silti :))

ei vaan ripee auto on t-maxisin, ainakin videoiden mukaan.
Kyosho Inferno MP9e

Poissa Gorexx

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #262 : 30.10.03 - klo: 17.29 »
Madforcessa on muuten vakiona 3-portainen automaatti. Ja Towerin luettelon mukaan huiput suoraan laatikosta koottuna 43 MPH, eli noin 69 km/h. Tiedä sitten...

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #263 : 30.10.03 - klo: 17.56 »
Lainaus käyttäjältä: "Gorexx"
Madforcessa on muuten vakiona 3-portainen automaatti. Ja Towerin luettelon mukaan huiput suoraan laatikosta koottuna 43 MPH, eli noin 69 km/h. Tiedä sitten...


hmm.. joops jotain 70:hän se väitetään kulkevan mutta ei sillä paljoo kanttailla siinä nopedessa... menee melko herkästi katolleen.

toi 3-tomaatti on kova sana, kyllä... savages on 2nopeuksinen säädettävä

toi menee savage menee 40mph, mitäs siittä tuleekaan kilomeetreinä?
Kyosho Inferno MP9e

Poissa Gorexx

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #264 : 30.10.03 - klo: 18.13 »
Kyllä se Savagekin katolleen menee huippunopeudessa, jos ruvetaan oikein tiukkaa mutkaa ottamaan.

Tuo noin neljäkymppiä on ihan tarpeeksi. Ei sillä ole väliä onko autolle ilmoitettu 40 vai 43 MPH. Nuohan ovat vain ilmoitettuja arvoja. Todellisuudessa kulkevat varmaankin aika lailla tasatahtiin, mikäli ovat säädöissä. Hyvä säätäjä saa koneesta kaiken irti, kun taas huono ruuvaaja hukkaa hyvänkin moottorin tehot.

Varaosien hinnat kallistaisivat oman valintani Savageen (olen RC-harrastuksen köyhdyttämä duunari).

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #265 : 30.10.03 - klo: 18.16 »
Lainaus käyttäjältä: "Gorexx"
Kyllä se Savagekin katolleen menee huippunopeudessa, jos ruvetaan oikein tiukkaa mutkaa ottamaan.

Tuo noin neljäkymppiä on ihan tarpeeksi. Ei sillä ole väliä onko autolle ilmoitettu 40 vai 43 MPH. Nuohan ovat vain ilmoitettuja arvoja. Todellisuudessa kulkevat varmaankin aika lailla tasatahtiin, mikäli ovat säädöissä. Hyvä säätäjä saa koneesta kaiken irti, kun taas huono ruuvaaja hukkaa hyvänkin moottorin tehot.

Varaosien hinnat kallistaisivat oman valintani Savageen (olen RC-harrastuksen köyhdyttämä duunari).



jeps, myöskin osittain osien takia tilasin savagen...
ja on siinä kokoa ja näköä.... ja koreja löytyy kun t-maxin kori käy tohon.
Kyosho Inferno MP9e

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #266 : 30.10.03 - klo: 20.09 »
Lainaus käyttäjältä: "Ville Vainio"
Lainaus käyttäjältä: "Gorexx"
Kyllä se Savagekin katolleen menee huippunopeudessa, jos ruvetaan oikein tiukkaa mutkaa ottamaan.

Tuo noin neljäkymppiä on ihan tarpeeksi. Ei sillä ole väliä onko autolle ilmoitettu 40 vai 43 MPH. Nuohan ovat vain ilmoitettuja arvoja. Todellisuudessa kulkevat varmaankin aika lailla tasatahtiin, mikäli ovat säädöissä. Hyvä säätäjä saa koneesta kaiken irti, kun taas huono ruuvaaja hukkaa hyvänkin moottorin tehot.

Varaosien hinnat kallistaisivat oman valintani Savageen (olen RC-harrastuksen köyhdyttämä duunari).



jeps, myöskin osittain osien takia tilasin savagen...
ja on siinä kokoa ja näköä.... ja koreja löytyy kun t-maxin kori käy tohon.



Noniin, savage ja reversemoduuli tulossa, mutta sitten tuli mieleen että käykö infernon mp5:en vanne savageen?

sattuuko oleen sama kiinnitys systeemi?
Kyosho Inferno MP9e

Poissa Deadman

  • Jäsen
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #267 : 30.10.03 - klo: 20.34 »
Noniin, nyt itsekkin varasin savagen. Kesästä asti olen kuolannut tuota vehjettä...Näyttää aika käheeltä peliltä  :).

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #268 : 30.10.03 - klo: 20.35 »
Lainaus käyttäjältä: "Deadman"
Noniin, nyt itsekkin varasin savagen. Kesästä asti olen kuolannut tuota vehjettä...Näyttää aika käheeltä peliltä  :).



juu, onnea uudesta pelistä... mistä varasit?

eiköhän se ole ihan ripee peli
Kyosho Inferno MP9e

Poissa Deadman

  • Jäsen
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #269 : 30.10.03 - klo: 20.40 »
Hobbylinnastahan mä... En oo muuten minkään muun kaupan kanssa käyny noin sujuvasti sähköpostikeskustelua! Palvelu vaikuttaa mukavalta tähän mennessä.