Diffiöljyksi suosittelen heti kättelyssä 10 000 vakiovarusteena olevan 1000 sijasta. Samoin takaiskareihin jotain jäykempää kuin vakio 5w, jotta pysyis paremmin sisässä. Se nyt on vähän että miten tarkasti itsekukin haluaa hifistellä ajo-ominaisuuksien kanssa. Itse pyrin siihen, että auto pelaa keskimäärin hyvin ja että ei tarttis olla koko ajan vain rassaamassa.
Vetoakselin kumit vaihda suosiolla Hostilen harmaisiin, jos ajat soralla.
Ohjauksen toimintaa parantaa Thresholdin servosaveripultin tuki:
http://www.davesmotors.com/s.nl/it.A/id.7870/.fOhjausservoon metallirattaat, ellei ole valmiina.
Paljonko sähköversio painaa ajokunnossa akkuineen? Lieneekö kevyempi? Jos on, niin sehän jo itsessään auttaa monen paikan kestävyyteen. Ja moni bensakoneeseen ja sen kestävyyteen liittyvä huoli loistaa poissaolollaan, joten selviät mun nähdäkseni aika vähällä. Sähköissä tietysti on sitten taas omat konnankoukkunsa.